صحت کا دیسی علاج

سردیوں میں روزانہ ادرک کا دودھ پیئیں، صحت کو بے شمار فوائد حاصل ہوں گے۔

سردیوں میں ادرک کا دودھ پینے سے بھی جسم کو کئی فائدے ملتے ہیں۔ آپ گھر میں ادرک کا دودھ آسانی سے بنا سکتے ہیں۔

سردیوں میں ہمارے جسم کی قوت مدافعت بہت کمزور ہو جاتی ہے جس کی وجہ سے صحت کے کئی مسائل جنم لینے لگتے ہیں۔ اس موسم میں نزلہ، زکام، وائرل، فلو اور بخار جیسے کئی مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ایسی صورتحال میں آپ کو اپنی خوراک میں ایسی چیزیں شامل کرنی چاہئیں جو قوت مدافعت میں اضافہ کریں۔ سردیوں میں ادرک کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ادرک کھانسی اور گلے کے انفیکشن کے لیے دوا کا کام کرتی ہے۔ اکثر لوگ سردیوں میں ادرک کی چائے پینا پسند کرتے ہیں۔ لیکن دودھ میں ادرک ملا کر پینے سے اس کے فوائد اور بھی بڑھ جاتے ہیں۔ ادرک سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات سے بھرپور ہوتی ہے، جو نزلہ، کھانسی اور فلو سے بچاتی ہے۔ سردیوں میں ادرک کا دودھ پینے سے جسم کو دیگر بہت سے فوائد بھی حاصل ہوتے ہیں۔ تو آئیے جانتے ہیں سردیوں میں ادرک کا دودھ پینے کے فوائد اور اسے بنانے کا طریقہ.

گلے کے مسائل سے نجات.(Relief from throat problems)

گلے سے متعلق مسائل میں ادرک کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ کھانسی، گلے میں بلغم اور انفیکشن جیسے مسائل اکثر سردیوں میں ہوتے ہیں۔ ایسی حالت میں گلے اور سینے میں بلغم جمع ہو جاتا ہے۔ اس قسم کے مسائل میں ادرک کا دودھ پینا بہت فائدہ مند ہے۔ سردیوں میں ادرک کا دودھ باقاعدگی سے پینے سے کھانسی اور گلے سے متعلق مسائل میں آرام ملتا ہے۔ تاہم ادرک کا دودھ پینے کے ایک گھنٹے بعد ہی پانی پی لیں۔

benefits-of-ginger-milk-for-health-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

جوڑوں کے مسئلے سے نجات.(Relief from the problem of osteoporosis)

سردیوں میں ھڈیوں یعنی ھڈیوں کے مریضوں کا مسئلہ بہت بڑھ جاتا ہے۔ ایسی حالت میں ادرک کے دودھ کے استعمال سے جوڑوں کے درد اور سوجن کے مسئلے پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ دودھ میں کیلشیم اور پوٹاشیم وافر مقدار میں موجود ہوتا ہے جو کہ ہڈیوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ ادرک میں موجود اینٹی انفلامیٹری خصوصیات ہڈیوں کی سوجن کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ سردیوں میں روزانہ ادرک کا دودھ پینے سے جوڑوں کے درد اور ھڈیوں سے جلد نجات ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بھیگے ہوئے چنے کھانے سے آپ یہ 6 صحت کے فائدے حاصل کر سکتے ہیں، اسے ہر صبح خالی پیٹ کھائیں۔

قبض سے نجات۔(relieve constipation)

پیٹ سے متعلق مسائل میں اُرد کا استعمال بہت فائدہ مند ہے۔ ادرک کا دودھ کھانے سے ہاضمہ بہتر ہوتا ہے۔ سردیوں میں روزانہ ادرک کا دودھ پینا قبض، بدہضمی اور ایسڈ ریفلکس جیسے مسائل میں بہت فائدہ مند ہے۔ درحقیقت ادرک میں فائبر ہوتا ہے جو پاخانہ کو آسان بناتا ہے۔ ادرک کے دودھ کے باقاعدہ استعمال سے قبض ٹھیک ہو جاتی ہے۔

قوت مدافعت کو مضبوط کریں.(strengthen immunity)

سردیوں میں ادرک کا دودھ پینے سے قوت مدافعت مضبوط ہوتی ہے۔ ادرک میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہوتی ہیں، جو جسم سے نقصان دہ بیکٹیریا کو ختم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ ادرک کا دودھ پینے سے مدافعتی نظام مضبوط ہوتا ہے جس سے انفیکشن کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ سردیوں میں روزانہ ادرک کا دودھ پینا کھانسی، نزلہ اور انفیکشن جیسی بیماریوں سے بچاتا ہے۔

پیٹ کے درد سے نجات.(stomach ache relief)

ادرک کا دودھ پینے سے پیٹ کے درد میں آرام ملتا ہے۔ ادرک میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہوتی ہیں جو پیٹ کے درد کو دور کرنے میں مدد دیتی ہیں۔ روزانہ ادرک کا دودھ پینا معدے سے متعلق کئی مسائل میں فائدہ مند ہے۔

benefits-of-ginger-milk-for-health-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ادرک کا دودھ بنانے کا طریقہ.(How To Make Ginger Milk)

  • سب سے پہلے ادرک کو پانی سے اچھی طرح دھو لیں۔
  • اب ادرک کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیں۔
  • ایک برتن میں دودھ گرم کرنے کے لیے ڈالیں۔
  • جب دودھ ابلنے لگے تو اس میں ادرک کے ٹکڑے ڈال دیں۔
  • دودھ کو 10 منٹ تک اچھی طرح پکائیں۔
  • اس کے بعد دودھ کو ایک کپ میں چھان لیں۔
  • ہلکا ہلکا گرم دودھ پی لیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں دہی کھانے کے بے شمار فائدے ہیں، جانیے کچھ نقصانات بھی

سردیوں میں روزانہ ادرک کا دودھ پینے سے آپ کی قوت مدافعت مضبوط ہوتی ہے۔ اس سے آپ کو کھانسی، نزلہ اور وائرل جیسے مسائل سے نجات ملے گی۔ آپ آسانی سے گھر پر ادرک کا دودھ بنا سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button