صحت کا دیسی علاج

شام کو دہی کھانے سے صحت کو یہ 5 فائدے ملیں گے، جانیے کچھ نقصانات بھی

Curd In Evening Benefits: شام کو دہی کھانے کے بہت سے فوائد ہیں، اگر آپ دن میں دہی نہیں کھا سکتے تو شام کو کھا سکتے ہیں، لیکن رات کو کھانے سے گریز کریں

Curd In Evening Benefits: دہی انتہائی صحت بخش غذاؤں میں سے ایک ہے۔ ماہرین صحت اس سپر فوڈ کو روزانہ استعمال کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔ کیونکہ یہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ پروٹین، کیلشیم، فولک ایسڈ، آئرن، بی وٹامنز سے بھرپور ہونے کے علاوہ یہ ایک بہترین پروبائیوٹک بھی ہے۔ یہ آپ کے آنتوں میں اچھے بیکٹیریا کو فروغ دیتا ہے. آنتوں کو صحت مند رکھتا ہے اور بہت سے صحت کے فوائد فراہم کرتا ہے۔ لیکن دن میں دہی کا استعمال محفوظ سمجھا جاتا ہے۔ صبح یا رات کو اس کے استعمال سے پرہیز کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ آپ نے اکثر لوگوں کو یہ کہتے سنا ہوگا کہ رات کو دہی نہیں کھانا چاہیے. کیونکہ ایسا مانا جاتا ہے. کہ ایسا کرنے سے نزلہ زکام، بلغم، پیٹ کی خرابی، تیزابیت اور دیگر کئی مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ تو کیا آپ کو اس کا دہی دوپہر سے پہلے یا بعد میں نہیں لینا چاہیے؟

 ایسا نہیں ہے۔ یہ درست ہے کہ دہی کے استعمال سے صبح اور رات کو پرہیز کرنا چاہیے۔ لیکن اگر کسی وجہ سے آپ دوپہر کے وقت دہی نہیں کھا سکتے تو شام کو دہی کھا سکتے ہیں لیکن رات کو زیادہ نہیں۔ بلکہ شام کو دہی کا استعمال بھی آپ کو تقریباً وہی فوائد دیتا ہے۔ اس آرٹیکل میں، ہم آپ کو شام کو دہی کھانے کے 5 فائدے بتا رہے ہیں.

شام کو دہی کھانے کے فائدے-(Curd In Evening Benefits)

1. معدہ صحت مند رہے گا۔(Stomach will be healthy)

ایک بہترین پروبائیوٹک ہونے کی وجہ سے یہ ہاضمے کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کے کھانے کو بہتر ہضم کرنے اور ان سے غذائی اجزاء کے جذب میں مدد کرتا ہے۔ یہ آپ کو پیٹ سے متعلق مسائل سے دور رکھنے میں بہت فائدہ مند ہے۔

benefits-of-having-curd-in-the-evening-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. قوت مدافعت کو مضبوط کرتا ہے۔(Strengthens Immunity)

غذائیت سے بھرپور ہونے کی وجہ سے یہ آپ کے جسم کی قوت مدافعت کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ جس کی وجہ سے آپ موسمی اور وائرل انفیکشن کے ساتھ نزلہ، زکام، کھانسی جیسے عام مسائل کا شکار نہیں ہوتے۔

یہ بھی پڑھیں: ہرا دھنیا صبح نہار منہ پینے سے صحت کو یہ 5 فائدے ملیں گے۔

3. ہڈیاں کمزور نہیں ہوں گی۔(Bones will not be weak)

دہی کا استعمال ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں بہت فائدہ مند ہے۔ کیونکہ یہ کیلشیم اور پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ ہماری ہڈیوں، دانتوں وغیرہ کو روکنے اور مضبوط بنانے میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

4. سنگین بیماریوں کو دور رکھیں.(Keep serious diseases away)

تحقیق سے پتا چلا ہے کہ ایک پیالے دہی کا باقاعدگی سے استعمال ذیابیطس اور دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ یہ چڑچڑاپن آنتوں کے سنڈروم (IBS) سے بھی راحت فراہم کرتا ہے، بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھتا ہے۔

5. وزن کے انتظام میں مدد کریں۔(Help with Weight Management)

کیلوریز کم ہونے اور ہاضمہ بہتر کرنے کے علاوہ یہ میٹابولزم کو بھی تیز کرتا ہے۔ یہ نہ صرف وزن کو کنٹرول میں رکھنے میں مدد کرتا ہے بلکہ مختصر چلنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں کے موسم میں چنبل کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، ان 5 تدابیر سے پرہیز کریں.

benefits-of-having-curd-in-the-evening-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

جو شام کو دیر سے دہی کھانے سے گریز کریں۔(Who should avoid eating curd late in the evening)

جن لوگوں کو دودھ اور دودھ کی مصنوعات سے الرجی ہے انہیں دہی کے استعمال سے پرہیز کرنا چاہیے. کیونکہ اس سے الرجی پیدا ہوسکتی ہے۔

اگر آپ پہلے ہی خراب ہاضمے کے مسئلے سے دوچار ہیں. تو دہی کھانے سے پرہیز کریں. یہ آپ کا مسئلہ مزید بڑھا سکتا ہے۔

اگر آپ پہلے ہی کھانسی، نزلہ، الرجی میں مبتلا ہوں تب بھی دہی نہ کھائیں. کیونکہ اس سے بلغم کا مسئلہ ہوسکتا ہے۔

ایک بات جو آپ کو ذہن میں رکھنی چاہیے وہ یہ ہے. کہ گھر میں بنایا ہوا دہی کھانے کی کوشش کریں۔ اس کے علاوہ ٹونڈ یا ڈبل ​​ٹونڈ دودھ سے بنا دہی کھائیں. زیادہ چکنائی والا دہی کھانے سے گریز کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"