بالوں کی حفاظت

بالوں کے لیے لونگ کے فائدے: بالوں کے مسائل میں لونگ کو ان 4 طریقوں سے استعمال کریں۔ 

بالوں کے لیے لونگ کے فوائد: لونگ کی اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات بالوں کے انفیکشن کو روکتی ہیں اور بالوں کو جڑوں سے صحت مند بناتی ہیں۔ 

بالوں کی دیکھ بھال کرنا کوئی آسان کام نہیں لیکن انہیں نظر انداز کرنے سے بالوں کے مسائل بڑھ سکتے ہیں۔ جیسے خشکی، بال گرنا اور موسم کی تبدیلی کے ساتھ بالوں کا سفید ہونا۔ ایسے میں ان تمام مسائل سے بچنے کا ایک طریقہ یہ ہے. کہ آپ پہلے ہی اپنے بالوں کا خاص خیال رکھیں۔ بالوں کا خاص خیال رکھنے کے لیے اکثر لوگ مہنگی سے مہنگی مصنوعات استعمال کرتے ہیں۔ جیسے شیمپو، کنڈیشنر، ہیئر آئل اور ہیئر سیرم۔ لیکن ان مصنوعات کے نقصانات اس سے کہیں زیادہ ہیں. جو کہ ان کے پاس نہیں ہیں۔ ایسی صورت حال میں آپ کو کچھ ایسی قدرتی چیزیں استعمال کرنی چاہئیں. جو بالوں کو تو فائدہ نہیں دیتیں، پھر انہیں نقصان پہنچانے کا کام بھی نہ کریں۔ لونگ ایک ایسی ہی قدرتی چیز ہے. جو آپ کے بالوں کو صحت مند رکھنے اور اس کے بہت سے مسائل کو دور کرنے میں مدد دیتی ہے۔ تو آئیے آپ کو بالوں کے لیے لونگ کے استعمال کا طریقہ اور اس کے کچھ خاص فوائد (Clove use and benefits for hair) بتاتے ہیں۔ 

Benefits of Living for Hair

لونگ کے بالوں کے لیے فوائد – Benefits of Clove for Hair

  1. خشکی سے نجات کے لیے لونگ کا پانی

خشکی کا مطلب ہے کہ خشکی ہر کسی کو پریشان کرتی ہے۔ چاہے یہ موسم کی تبدیلی کی وجہ سے ہو یا بالوں سے متعلق لاپرواہی کی وجہ سے۔ بالوں سے اس خشکی کو کم کرنے کے لیے آپ لونگ کا استعمال کر سکتے ہیں۔ دراصل لونگ کا پانی اس کام میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔ لونگ کے پانی میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہوتی ہیں جو بالوں کی صفائی کے ساتھ خشکی کو کم کرنے میں بھی مدد کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ یہ بالوں میں خارش کا مسئلہ بھی کم کرتا ہے اور خشکی سے ہمیشہ کے لیے نجات دلانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے لیے لونگ کو پانی میں ڈال کر ابالیں اور اب اس پانی کو اپنے سر کی جلد اور خشکی کے لیے استعمال کریں۔ 

یہ بھی پڑھیں:   سردیوں میں آپ کے بال نہیں بڑھتے؟ ماہرین سے اس کی 5 وجوہات .

  1. کھوپڑی کے انفیکشن کو دور کرنے کے لیے لونگ کا تیل

کھوپڑی کے انفیکشن سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ کو لونگ کے تیل سے اپنے سر کی مالش کرنی چاہیے۔ اس میں اینٹی مائکروبیل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں، لہذا یہ آپ کی کھوپڑی کو صاف کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لونگ کے تیل میں موجود کیمیکل یوجینول بھی ایک بہترین جراثیم کش ہے جو کسی بھی دانے کو ٹھیک کرتا ہے۔ وہ کھوپڑی کی بیماریوں جیسے ڈرمیٹیٹائٹس اور کھوپڑی کی خارش وغیرہ کے خلاف بھی لڑتے ہیں۔ اس کے لیے ایک پیالے میں ناریل کا تیل لیں اور اس میں لونگ ملا دیں۔ اب اسے ابال کر بالوں پر لگائیں۔ 

  1. لمبے بالوں کے لیے لونگ سے ہیئر پیک بنائیں

آپ لونگ سے ہیئر پیک بنا کر اپنے بالوں کے لیے استعمال کر سکتے ہیں۔ دراصل، آپ لونگ کو پیس کر اور ایلوویرا ملا کر ہیئر پیک بنا سکتے ہیں۔ اسے اپنے بالوں پر لگانے سے آپ بالوں کی نشوونما کو فروغ دے سکتے ہیں۔ درحقیقت یہ بالوں کی جڑوں سے پرورش کرتا ہے اور بالوں کے پٹکوں کو آکسیجن کی فراہمی کو محفوظ رکھتا ہے جس سے بالوں کی نشوونما میں مدد ملتی ہے۔ 

  1. سفید بالوں کے لیے لونگ کا پیسٹ

لونگ کا پیسٹ سفید بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بالوں کو جوان بنانے کے لیے آپ لونگ کا پیسٹ بنا کر بالوں پر لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے لونگ کے تیل کے ایک حصے کو تین حصے آرگینک یوکلپٹس کے تیل میں ملا کر مکسچر بنائیں۔ اب اس میں تھوڑی سی پھٹکری پیس کر مکس کر لیں۔ پھر ہفتے میں کم از کم دو بار اس سے اپنے بالوں کی جلد کی مالش کریں۔ اس سے خون کی گردش بہتر ہوگی اور بالوں کو سیاہ کرنے میں مدد ملے گی۔ 

  یہ بھی پڑھیں:   سلکی، سیاہ اور گھنے بالوں کے لیے یہ اسٹرابیری ہیئر ماسک لگائیں، جانیے اس کے فوائد .

لونگ کا تیل بالوں کے لیے قدرتی علاج کے طور پر کام کرتا ہے۔ یہ بالوں کی نشوونما کو فروغ دیتا ہے۔ اس کے علاوہ لونگ کے تیل کا باقاعدہ استعمال خون کی گردش کو بہتر بناتا ہے اور آپ کے بالوں کو جڑوں سے صحت مند رکھتا ہے۔ 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort