صحت کا دیسی علاج

ناریل کے تیل سے پیروں کی مالش کریں، آپ کو 5 زبردست فائدے ملیں گے۔

ناریل کے تیل سے پاؤں کی مالش کے فوائد: ناریل کے تیل سے پیروں کی مالش کرنے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، جانیے اس کے 5 فائدے اور مساج کرنے کا طریقہ۔

Coconut Oil Foot Massage Benefits : جسم کی مالش کرنے سے صحت کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ یہ جسم کو صحت مند رکھنے اور اسے سنگین بیماریوں سے بچانے کا ایک آسان طریقہ ہے۔ آپ سر سے پاؤں تک جسم کے تمام حصوں کی مالش کر سکتے ہیں۔ جسم کی مالش کے لیے دیسی گھی، سرسوں کا تیل، ناریل کا تیل وغیرہ استعمال کیا جاتا ہے۔ سب کے اپنے الگ الگ فائدے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں، کچھ معاملات میں ناریل کے تیل سے مالش کرنا زیادہ فائدہ مند ہوتا ہے؟ ناریل کے تیل میں کیلشیم، میگنیشیم کے ساتھ ساتھ اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی انفلامیٹری خصوصیات بھی پائی جاتی ہیں جو کہ جسم کے کئی مسائل سے نجات دلانے میں بہت فائدہ مند ہے۔

ہم میں سے اکثر لوگ کھانا پکانے سے لے کر جسم، بالوں اور جلد تک کے بہت سے مسائل سے نجات کے لیے ناریل کے تیل کا استعمال کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ نے کبھی ناریل کے تیل سے اپنے پیروں کی مالش کی ہے؟ اگر آپ ناریل کے تیل سے پیروں کی مالش کریں تو اس سے حیرت انگیز فوائد حاصل ہوں گے۔ بہت سے لوگ اکثر پوچھتے ہیں کہ ناریل کے تیل سے پیروں کی مالش کیسے کی جائے؟ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو پیروں پر ناریل کا تیل لگانے کے 5 فائدے اور اسے لگانے کا طریقہ بتا رہے ہیں۔

ناریل کا تیل پاؤں پر لگانے کے فائدے –(Benefits Of Applying Coconut Oil On Feet)

1. دماغی صحت کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Mental Health)

اگر آپ ناریل کے تیل سے پیروں کی مالش کریں تو اس سے تناؤ، پریشانی اور ڈپریشن جیسے مسائل سے نجات ملتی ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ پیروں کی مالش کرنے سے اینڈورفنز خارج ہوتے ہیں، جو اعصاب کو آرام دینے اور دماغ کو پرسکون کرنے میں مدد دیتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: جامن بواسیر کے مرض کے لیے بہت فائدہ مند ہے، جانیے اس کا استعمال.

benefits-of-massaging-feet-with-coconut-oil-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. بے خوابی کا مسئلہ دور ہوتا ہے۔(The problem of insomnia is removed)

اگر آپ رات کو سونے سے پہلے ناریل کے تیل سے اپنے پیروں کی مالش کریں تو اس سے تھکاوٹ دور ہوتی ہے اور ذہنی تناؤ، پریشانی کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔ جس سے آپ کو جلدی نیند آنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ بے چین نیند سے بھی نجات دلاتا ہے۔

3. ٹانگوں کے پٹھوں اور ٹخنوں کو مضبوط کرتا ہے۔(Strengthens Leg Muscles and Ankles)

ناریل کے تیل کی مالش پیروں میں خون کی گردش کو بڑھانے، بند رگوں کو کھولنے، ہڈیوں اور پٹھوں کو مضبوط بنانے میں بہت موثر ہے۔ اس سے پیروں اور جوڑوں میں درد کا مسئلہ دور ہوجاتا ہے اور فریکچر کا خطرہ بھی کم ہوجاتا ہے۔

4. ٹخنوں میں سوجن کا مسئلہ دور ہوتا ہے۔(The problem of swelling in the ankles is removed)

بہت سی خواتین کو ٹخنوں میں سوجن کے مسئلے کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ یہ حمل کے دوران پانی یا سیال برقرار رکھنے کی وجہ سے ہے۔ یہ پیروں کے تلووں میں سوجن کو بھی متحرک کرتا ہے۔ لیکن ناریل کے تیل سے پیروں کی مالش کرنے سے سوزش سے لڑنے اور درد کو کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

5. پاؤں نرم ہو جاتے ہیں۔(Feet become soft)

پیروں پر ناریل کا تیل لگانے سے پھٹی ایڑیوں، خشک جلد اور سخت جلد سے بھی نجات ملتی ہے۔ یہ آپ کو نرم ہیلس حاصل کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: زیرہ پانی پینے کے نقصانات: زیرہ کا پانی زیادہ پینا صحت کو یہ 6 نقصان پہنچا سکتا ہے

benefits-of-massaging-feet-with-coconut-oil-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ناریل کے تیل سے پیروں کی مالش کیسے کریں۔(How To Do Feet Massage With Coconut Oil)

پاؤں کی مالش کرنے کے لیے سب سے پہلے ناریل کے تیل کو تھوڑا سا گرم یا گرم کریں۔ اسے پیروں پر لگائیں اور تلووں، ٹخنوں اور ٹخنوں پر اچھی طرح مساج کریں۔ پیروں کو 8 سے 10 منٹ تک اچھی طرح مساج کریں۔ رات کو سونے سے پہلے پیروں کی مالش کرنا زیادہ فائدہ مند ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button