صحت مند غذا

خواتین دودھ میں شہد ملا کر پئیں، یہ 5 مسائل دور ہو جائیں گے۔

ہندی میں دودھ اور شہد کے فوائد: دودھ میں شہد ملا کر پینا خواتین کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے، اس کے 5 فائدے جانیں۔

خواتین کی صحت کی بات کی جائے تو دودھ اور شہد دونوں کا استعمال ان کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ دودھ کیلشیم، پروٹین، وٹامن ڈی سے بھرپور ہوتا ہے۔ دوسری طرف، شہد اپنی دواؤں کی خصوصیات کے لیے جانا جاتا ہے۔ شہد میں اینٹی آکسیڈنٹ، اینٹی سوزش اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں۔ اس کے علاوہ، شہد میں جسم کو درکار تقریباً تمام ضروری غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔ ہم سب دودھ اور شہد الگ الگ کھاتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ اگر خواتین دودھ میں شہد ملا کر پی لیں تو اس سے ان کی بہت سی پریشانیوں پر قابو پایا جا سکتا ہے؟ جی ہاں، آپ نے اسے صحیح پڑھا! خواتین کے لیے دودھ اور شہد کے فوائد کے بارے میں مزید جاننے کے لیے. آئیے اس کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں۔

خواتین کے لیے دودھ اور شہد کے فوائد.(Benefits Of Milk And Honey For Women)

1. مدت کے درد کو دور کرتا ہے۔(Relieves Period Cramps)

زیادہ تر خواتین کو ماہواری کے دوران شدید درد اور درد کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ شہد میں موجود اینٹی سوزش خصوصیات سوزش سے لڑنے میں مدد کرتی ہیں اور درد کو کم کرنے کے لیے دوا کے طور پر کام کرتی ہیں۔ ماہواری کے دوران آپ ایک گلاس دودھ میں ایک چمچ شہد ملا کر پی سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو کافی سکون ملے گا۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ ملاوٹ والا گھی نہیں کھا رہے؟ اس کے نقصانات اور شناخت کے طریقے جانیں۔

benefits-of-milk-with-honey-for-women-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. ادوار باقاعدگی سے ہوتے ہیں۔(Periods are regular)

اس وقت اکثر خواتین بے قاعدہ ماہواری کے مسئلے سے پریشان ہیں۔ "مطالعہ سے پتہ چلا ہے کہ چند ہفتوں تک روزانہ ایک چائے کا چمچ شہد پینا فاسد ماہواری کو کنٹرول کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔” ایسے میں دودھ میں شہد ملا کر پینا بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

3. حاملہ خواتین کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Pregnant Women)

حمل کے دوران خواتین کو کئی طرح کے مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے جن میں سب سے عام معدے کے مسائل، بدہضمی، قبض اور متلی ہے۔ ایسے مسائل میں دودھ میں شہد ملا کر پینے سے آرام ملتا ہے۔ دودھ اور شہد میں کیلشیم کی اچھی مقدار ہوتی ہے جو کہ ہڈیوں کو مضبوط بنانے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔

4. PCOS میں مددگار.(Helpful in PCOS)

پولی سسٹک اووری سنڈروم (PCOS) کا مسئلہ جسم میں ہارمونز کے عدم توازن کی وجہ سے ہوتا ہے۔ دودھ اور شہد پینے سے سوزش کو کم کرنے اور ہارمونز کا توازن برقرار رکھنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ فاسد ادوار، دورانیہ کے درد، چہرے کے ناپسندیدہ بالوں اور مہاسوں کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

5. جلد اور بالوں کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for Skin and Hair)

دودھ اور شہد کا مرکب جلد، بالوں اور ناخنوں کو صحت مند رکھنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ شہد میں antimicrobial اور antibacterial خصوصیات ہیں۔ دودھ میں شہد ملا کر پینے سے مہاسوں، داغ دھبوں، بالوں کا گرنا اور خشکی جیسے مسائل سے نجات مل سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سیب کھانے کے کتنی دیر بعد پانی پینا چاہیے؟ سیب کھانے کے بعد پانی پینے کے نقصانات جانیں۔

benefits-of-milk-with-honey-for-women-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ماہرین کیا تجویز کرتے ہیں۔(What do experts recommend)

ماہر غذائیت گریما کے مطابق اس میں کوئی شک نہیں کہ دودھ اور شہد پینا خواتین کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے لیکن اس کے زیادہ استعمال سے گریز کریں۔ ایک دن میں ایک گلاس دودھ میں 1-2 چمچ شہد ملا کر پینا کافی ہے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button