صحت مند غذا

نیند نہیں آتی تو سونے سے پہلے پستے کھائیں، رات کو پستے کھانے کے فائدے جانیے.

اگر آپ کو رات کو بھوک لگتی ہے تو پستے کے فوائد بطور ناشتے کھائیں۔ یہ ایسے اجزاء سے بھرا ہوا ہے جو آپ کو سکون سے سونے میں مدد دے گا۔

پستے کے فوائد بہت سے لوگوں کو پسند ہیں۔ خاص طور پر بہت سی میٹھی چیزیں، پستے کے گارنش کے بغیر ادھوری لگتی ہیں۔ پستے کی خاص بات یہ ہے. کہ یہ ہائی کولیسٹرول والے لوگوں کے لیے سب سے زیادہ فائدہ مند ہے۔ درحقیقت اس کے کچھ اینٹی آکسیڈنٹس کولیسٹرول کو کم کرنے اور بلڈ پریشر کو بہتر بنانے میں مدد دیتے ہیں. جس سے دل کی بیماریوں کا خطرہ کم ہوتا ہے۔ اسی طرح، اس کا فائبر جہاں آنتوں کی صحت اور وزن میں کمی کے لیے فائدہ مند ہے. وہیں اس کا پروٹین پٹھوں کی تعمیر میں مددگار ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ یہ نیند کی کمی پر قابو پانے اور آپ کی دماغی صحت کو بہتر بنانے میں مددگار ثابت ہوسکتی ہے. رات کو پستے کھانے کے فوائد کے بارے میں بتایا۔ تو آئیے رات کو پستے کھانے کے فوائد کو تفصیل سے جانتے ہیں۔

Benefits of pistachios for better sleep in Urdu

1. نیند کو بہتر بناتا ہے۔

ویلنس کوچ لیوک کوٹینہو کے مطابق پستے ان لوگوں کے لیے بہت فائدہ مند ہیں. جنہیں نیند نہیں آتی۔ یہ میلاٹونن کو فروغ دیتا ہے اور آپ کی نیند کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے. اور آپ کو زیادہ گہری نیند آنے میں مدد کرتا ہے .(بہتر نیند کے لیے پستے کے فوائد)۔ اس طرح یہ آپ کے ہارمون کی صحت کو بھی بہتر بناتا ہے. اور دن بھر کی تھکاوٹ کو دور کرکے آپ کی نیند کو بہتر بناتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کیلشیم جسم کے لیے کیوں ضروری ہے؟ اس کے فوائد، اہم ذرائع اور اضافی کیلشیم کے نقصانات جانیں۔

2. تناؤ کو کم کرتا ہے۔

پستے میں کچھ اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں .جو ذہنی تناؤ کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ دماغ کو آزاد ریڈیکل نقصان اور کچھ سیلولر نقصان سے بچاتا ہے۔ یہ آپ کو اپنے دماغ کو کنٹرول کرنے اور تناؤ کو کم کرنے کی اجازت دیتا ہے۔ اس کے علاوہ اس کا اومیگا تھری دماغ کو پرسکون کرنے میں مددگار ہے۔

Benefits of pistachios for better sleep in Urdu

3. cravings کو کنٹرول کرنے میں مدد کرتا ہے۔

اگر آپ رات کو سونے سے پہلے پستے کھاتے ہیں. تو یہ خواہش کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ درحقیقت اس میں فائبر کی اچھی مقدار ہوتی ہے جس سے پیٹ بھر جاتا ہے۔ دوسرا، اس کا پروٹین دماغ کو یہ سگنل بھیجتا ہے کہ جسم میں کافی توانائی موجود ہے اور آپ کو کچھ کھانے کی ضرورت نہیں ہے۔ لہذا، اس طرح، یہ ہارمونل اور اعصابی افعال کو ایڈجسٹ کرکے خواہشات کو روکنے میں مدد کرتا ہے۔

4. اعصابی نظام کو بہتر بناتا ہے۔

پستہ وٹامن بی 6 کا ایک اچھا ذریعہ ہے جو مائیلین کی تشکیل میں مدد کرتا ہے. جو اعصاب کے گرد حفاظتی ڈھال بناتا ہے۔ اس طرح اعصابی نظام کی حفاظت کرتا ہے اور اس کے کام کو بڑھاتا ہے۔ وٹامن بی 6 کی مقدار امائنز کو منظم کرنے میں بھی مدد کرتی ہے، جو کہ مالیکیولز ہیں جو جسم میں پیغامات پہنچاتے ہیں۔ پستے کا استعمال اندرونی تیزاب پیدا کرنے میں مدد کرتا ہے .جو اعصاب کو پرسکون کرنے میں مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  سردیوں میں کون سا پھل کھائیں: سردیوں میں یہ 8 پھل کھائیں، بہت سے مسائل دور رہیں گے۔

5. دماغ کے مناسب کام کو برقرار رکھتا ہے۔

پستہ جسم میں سوزش کو کم کر سکتا ہے۔ درحقیقت پستے میں سوزش مخالف خصوصیات ہوتی ہیں جو کہ سیلولر سطح پر جسم میں سوزش کو کم کرنے میں مدد کرتی ہیں۔ اس کے علاوہ، پستا لیوٹین، بیٹا کیروٹین اور گاما ٹوکوفیرول آکسیڈیٹیو تناؤ سے ہونے والے نقصان سے بچاتا ہے۔ اس کے علاوہ پستے میں موجود غذائی اجزا خون میں آکسیجن کی فراہمی میں مدد دیتے ہیں، اس طرح خون کے سفید خلیات کی پیداوار میں مدد ملتی ہے جو قوت مدافعت بڑھانے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس کا وٹامن بی 6 خون میں ہیموگلوبن اور آکسیجن کی پیداوار کو بھی بڑھاتا ہے۔ خون میں جتنی زیادہ آکسیجن اور اس کا بہاؤ بہتر ہوگا، دماغ اتنا ہی بہتر کام کرتا ہے اور صحت مند ہوتا ہے۔

اس طرح رات کو پستے کھانا زیادہ فائدہ مند ہے۔ اس کے اومیگا تھری فیٹی ایسڈز کو ڈی ایچ اے میں تبدیل کرکے دماغ کو تیز کیا جاسکتا ہے۔ اس لیے آپ کے گھر میں بچے ہوں یا بڑے، رات کو سب کو پستے کھلائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort