جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

نیم کے پتوں کو چہرے پر لگانے کے فائدے، جانئے.

جلد کے لیے نیم: نیم میں بہت سے غذائی اجزا پائے جاتے ہیں جو شام کو جلد کی رنگت میں مدد دیتے ہیں۔

صحت مند جلد کے لیے نیم: نیم کے پتے صدیوں سے جلد کو نکھارنے کے لیے استعمال کیے جا رہے ہیں۔  اکثر چہرے پر سیاہ دھبوں، لالی، نشانات. دھبوں اور جھریوں کو کم کرنے کے لیے نیم کا فیس پیک لگانے کا مشورہ دیتی ہیں۔ نیم کے پتوں کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے نہ صرف چہرے کی ہلدی رہتی ہے. بلکہ جلد کو دیر تک جوان رکھنے میں بھی مددگار ثابت ہوتی ہے۔ بہت سے لوگ چہرے کے لیے نیم کے پتوں کا پاؤڈر، نیم کا تیل اور بازار میں دستیاب نیم کی بہت سی مصنوعات استعمال کرتے ہیں۔ اسی لیے آج ہم آپ کو چہرے پر نیم لگانے کے فوائد کے بارے میں بتانے جا رہے ہیں.

چہرے پر نیم کا استعمال کیسے کریں؟(How to use Neem on face)

نیم کو چہرے پر کلینزر کے طور پر استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اس کے لیے نیم کے 10 سے 15 پتے گرائنڈر میں پیس لیں۔ اس پیسٹ میں 2 سے 3 چمچ ہلدی اور 1 چائے کا چمچ عرق گلاب شامل کریں۔ چہرے کو پانی سے صاف کرنے کے بعد نیم کے پتوں سے بنے اس پیسٹ کو 20 سے 25 منٹ تک چہرے پر لگا رہنے دیں۔ اگر آپ چاہیں تو نیم کے پتوں کو پاؤڈر بنا کر بھی ذخیرہ کر سکتے ہیں اور اسے باقاعدگی سے کلینزر کے طور پر استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: گرمیوں میں چمکدار جلد کے لیے یہ 5 پھل اور سبزیاں خوراک میں ضرور شامل کریں۔

benefits-of-using-neem-leaves-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

نیم کے پتے چہرے پر لگانے کے فائدے.(Benefits of applying neem leaves on face)

نیم میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات پائی جاتی ہیں جو چہرے کے ایکنی کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہیں۔ نیم کے پتے مون سون کے موسم میں چہرے پر خارش اور خارش کے مسئلے سے بھی نجات دلا سکتے ہیں۔

نیم جلد کے انفیکشن کو روکتا ہے۔(Neem prevents skin infections)

نیم میں اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں، جو جلد کو انفیکشن سے بچانے میں مدد دیتی ہیں۔ بہت سے لوگوں کو مون سون کے موسم میں چہرے پر چھوٹے چھوٹے دانے پڑ جاتے ہیں۔ اس قسم کی پریشانی کو نیم کے پتوں سے بھی دور کیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: آنکھوں کے نیچے سیاہ حلقے کو کم کرنے کے لیے ان 5 قدرتی علاج پر عمل کریں

نیم بلیک ہیڈز کو کم کرتا ہے۔(Neem reduces blackheads)

ناک اور سر کے اوپری حصے میں ہونے والے بلیک ہیڈز اور وائٹ ہیڈز سے نجات کے لیے نیم کا استعمال بھی کیا جا سکتا ہے۔ بلیک ہیڈز اور وائٹ ہیڈز کے مسئلے سے نجات کے لیے نیم کے پتوں کو پیس کر اس میں تھوڑا سا صندل پاؤڈر ملا کر چہرے پر اسکرب کے طور پر استعمال کریں۔ نیم نہ صرف چہرے کی گندگی کو دور کرتا ہے بلکہ بڑے چھیدوں کو سکڑنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

benefits-of-using-neem-leaves-for-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

اینٹی ایجنگ نیم.(Anti-aging Neem)

نیم کو باقاعدگی سے چہرے پر لگانے سے یہ اینٹی ایجنگ کا کام کرتا ہے۔ نیم میں وٹامن ای اور فیٹی ایسڈز ہوتے ہیں جو کہ بڑھاپے کو روکنے کا کام کرتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button