جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

چہرے کو صابن یا فیس واش کی بجائے چنے کے آٹے سے دھوئیں، آپ کو یہ 5 فائدے ملیں گے۔

بیسن سے چہرہ دھونے کے فائدے: چنے کے آٹے سے چہرہ دھونے سے جلد کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں، اگر آپ فیس واش کی بجائے چنے کے آٹے سے چہرہ دھونے کے 5 فائدے استعمال کرتے ہیں۔

ہم سب چہرہ دھونے کے لیے فیس واش یا صابن کا استعمال کرتے ہیں. لیکن کیا آپ نے کبھی چنے کا آٹا چہرہ دھونے کے لیے استعمال کیا ہے؟ چنے کے آٹے سے چہرہ دھونا چہرے کے بہت سے. مسائل سے نجات کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ آج بھی جب کسی لڑکی کی شادی ہوتی ہے تو کچے دودھ میں چنے اور ہلدی ملا کر پیا جاتا ہے۔ جس کی وجہ سے جلد پر قدرتی چمک آجاتی ہے۔ چنے کا آٹا ایک بہترین ایکسفولییٹر کا کام کرتا ہے، یہ جلد کی گہری صفائی میں مدد کرتا ہے۔ چنے کے آٹے سے چہرہ دھونے سے جلد کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو چنے کے آٹے سے چہرہ دھونے کے فوائد اور چنے کے آٹے سے چہرہ دھونے کا صحیح طریقہ بتا رہے ہیں۔

بیسن سے چہرہ دھونے کے 5 فوائد.(Washing Face With Besan Or Gram Floor Benefits)

1. جلد کے مردہ خلیوں کو صاف کرتا ہے۔(Clears off dead skin cells)

بیسن ایک بہترین ایکسفولییٹر کا کام کرتا ہے۔ اگر آپ چنے کے آٹے سے چہرے کو دھوتے ہوئے چند منٹ تک چہرے کی مالش کریں تو اس سے جلد کے مردہ خلیات کو نکالنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ ایک قدرتی اسکرب ہے جو جلد کے چھیدوں میں جمع اضافی تیل، گندگی کو صاف کرنے میں مدد کرتا ہے۔

benefits-of-washing-face-with-besan-or-gram-flour-in Urdu

2. ٹیننگ دور ہوجاتی ہے۔(Tanning goes away)

گرمیوں میں ٹیننگ کا مسئلہ بہت عام ہے۔ لیکن چنے کے آٹے سے چہرہ دھونے سے ٹیننگ کو دور کرنے میں مدد ملتی ہے۔ بیسن جلد پر جمع ہونے والی گندگی کو صاف کرتا ہے اور جلد کی رنگت کو نکھارتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کشمش کو اپنی خوبصورتی کا راز بنائیں ، بے عیب جلد حاصل کرنے کے یہ 6 طریقے استعمال کریں۔

3. جھریوں اور باریک لکیروں کو کم کرتا ہے۔(Reduces Wrinkles and Fine Lines)

چہرے کو دھونے کے لیے چنے کے آٹے کا استعمال جلد کو ٹائٹ کرنے میں مدد دیتا ہے۔ یہ جلد پر موجود جھریوں اور باریک لکیروں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے ساتھ جلد کے بڑھے ہوئے مسام بھی سکڑ جاتے ہیں۔

4. مہاسوں اور داغ دھبوں سے نجات دلاتا ہے۔(Gets rid of acne and blemishes)

مہاسوں اور مہاسوں کی ایک بڑی وجہ جلد پر موجود اضافی تیل اور گندگی ہے، جو چھیدوں میں جمع ہو جاتی ہے۔ مہاسے چہرے پر ضدی نشان چھوڑ دیتے ہیں۔ چنے کا آٹا چہرے پر موجود گندگی کو صاف کرتا ہے، مہاسوں کو دور کرتا ہے اور داغ دھبوں سے نجات دلاتا ہے۔

benefits-of-washing-face-with-besan-or-gram-flour-in Urdu

5. نرم اور چمکدار جلد ملتی ہے۔(Gets soft and glowing skin)

چنے کے آٹے سے چہرہ دھونے سے جلد خشک نہیں ہوتی بلکہ جلد میں نمی کو بند کرنے میں مدد ملتی ہے۔ چنے کے آٹے سے چہرہ دھونے سے جلد بہت ملائم ہو جاتی ہے۔ جلد کا رنگ صاف ہے اور آپ کو چمکدار جلد ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ناریل کریم سے بنے ان 6 فیس پیکوں کو لگا کر داغ دھبوں اور ٹیننگ سے چھٹکارا حاصل کریں

چنے کے آٹے سے چہرہ کیسے دھوئیں؟(How To Wash Face With Besan)

چنے کے آٹے سے چہرہ دھونا بہت آسان ہے۔ آپ کو صرف یہ کرنا ہے کہ تھوڑا سا دودھ لیں اور اس میں چنے کا آٹا ملا کر جلد پر کچھ دیر مساج کریں۔ اس کے بعد آپ کو سادہ پانی سے چہرہ دھونا ہوگا۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button