خواتین کی صحت

حمل کے دوران دہی کھانے سے جسم کے کئی مسائل دور ہوتے ہیں، ماہرین سے فائدے جانیں۔

حمل کے دوران دہی آپ کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ جسم کے بہت سے مسائل کو دور کر سکتا ہے۔ آئیے اس کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں-

دہی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں بہت سے ایسے غذائی اجزا پائے جاتے ہیں. جو آپ کو جسم کے کئی مسائل پر قابو پانے میں مدد دیتے ہیں۔ اسی لیے بہت سے ماہرین صحت روزانہ ایک پیالہ دہی کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ لیکن ہم میں سے بہت سے لوگ حمل کے دوران دہی کھانے سے گریز کرتے ہیں (حاملہ خواتین کے لیے دہی اچھا ہے)۔ کیونکہ بہت سے لوگوں کا خیال ہے کہ دہی کھانے سے ان میں یا جنین میں مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ لیکن کیا یہ باتیں سچ ہیں؟ کیا حمل کے دوران دہی کھانا چاہیے؟ (حمل میں دہی کھانا چاہیئے) کیا حمل کے دوران دہی کھانے سے نقصان ہوتا ہے؟ آج ہم اس مضمون میں ان تمام سوالات کا جواب دیں گے۔ یہ بھی جانیں گے کہ حمل کے دوران دہی کھانے کے کیا فوائد اور نقصانات ہیں؟ آئیے اس بارے میں جانتے ہیں.

benefits of yogurt during pregnancy in urdu

کیا حمل کے دوران دہی کھانا چاہیے.(Can pregnant women eat yogurt)

 کہ حمل کے دوران دہی کھانا محفوظ ہے۔ یہ آپ کو کسی بھی طرح سے کوئی نقصان نہیں پہنچاتا ہے۔ دراصل، دہی ایک دودھ کی مصنوعات ہے، جو کیلشیم، پروٹین، میگنیشیم وغیرہ جیسے غذائی اجزاء کا ایک اچھا ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں حمل کے دوران دہی کا استعمال آپ کے لیے محفوظ ہو سکتا ہے۔ تاہم، ذہن میں رکھیں کہ حمل کے دوران غیر پیسٹورائزڈ دودھ سے تیار کردہ دہی کھانے سے گریز کریں۔

یہ بھی پڑھیں: حمل میں قبض کی دوا نقصان دہ ہو سکتی ہے، جانئے بغیر دوا کے قبض دور کرنے کے 7 طریقے

حاملہ عورت کو دن میں کتنا دہی کھانا چاہیے.(How much yogurt should a pregnant woman eat a day)

ایک دن میں کتنا دہی پینا چاہیے، اس کا جواب دہی کے معیار پر منحصر ہے۔ اگر آپ تمام غذائی اجزاء سے بھرپور غذا کھا رہے ہیں اور پروبائیوٹکس کے ساتھ اچھی کوالٹی کا دہی ہے تو آپ ایک دن میں تین چھوٹے پیالے دہی کھا سکتے ہیں۔ یعنی حمل کے دوران آپ پورے دن میں 200 سے 300 گرام دہی کھا سکتے ہیں۔ یہ آپ کے لیے بالکل محفوظ ہو سکتا ہے۔

حمل کے دوران دہی کب کھائیں۔(When to eat yogurt during pregnancy)

حمل کے سہ ماہی کے دوران دہی کا استعمال خواتین کے لیے بہت اچھا سمجھا جاتا ہے (حمل کے پہلے سہ ماہی کے دوران دہی)۔ دراصل دہی میں کیلشیم وافر مقدار میں موجود ہوتا ہے جو بچے کی نشوونما کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ یہ ان کی مجموعی صحت کے لیے اچھا سمجھا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ یہ خواتین کی صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

benefits of yogurt during pregnancy in urdu

حمل کے دوران دہی کے فوائد.( benefits of yoghurt during pregnancy )

حمل کے دوران دہی کھانے سے جسم کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ یہ ہاضمے کو بہتر کرنے کے ساتھ ساتھ ہڈیوں کو مضبوط بناتا ہے۔ آئیے اس کے بارے میں تفصیل سے جانتے ہیں-

  • حمل کے دوران تیزابیت اور معدے میں جلن کی شکایت بہت زیادہ ہوتی ہے۔ ایسی صورتحال میں اگر آپ اس دوران دہی کا استعمال کرتے ہیں تو یہ آپ کو ہاضمے سے متعلق مسائل کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔
  • حمل کے دوران دہی کا استعمال آپ کے جسم کے درجہ حرارت کو کنٹرول کر سکتا ہے۔
  • دہی کیلشیم سے بھرپور ہوتا ہے جو کہ حاملہ خواتین اور جنین کی نشوونما کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔
  • بہت سی خواتین حمل کے دوران ہائی بلڈ پریشر کا شکار ہوتی ہیں۔ اس صورتحال میں دہی کھانا ان کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ کیونکہ دہی ہائی بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔
  • قوت مدافعت بڑھانے میں دہی بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔
  • جسمانی مسائل کے ساتھ ساتھ دماغی مسائل پر قابو پانے میں بھی دہی بہت فائدہ مند ہے۔
  • دہی جلد کے مسائل کو دور کرنے میں بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔
  • دہی جسمانی وزن کو کنٹرول کرنے میں بھی مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔
  • یہ آپ کے پٹھوں کو مضبوط بنانے میں بھی مدد کرسکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: زعفران والا دودھ پینے سے خواتین کو یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں، ماہرین سے جانیں۔

دہی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ حمل کے دوران بہت سے مسائل کو دور کرنے میں فائدہ مند ہے۔ تاہم یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اگر آپ کو پہلے ہی کسی قسم کا مسئلہ درپیش ہے تو دہی کا استعمال ڈاکٹر یا ماہر غذائیت کے مشورے پر ہی کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button