جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ان 3 طریقوں سے چنے کے آٹے کو چہرے پر لگائیں، آپ کو بے داغ جلد ملے گی۔

Besan face pack for glowing skin: چمکدار جلد کے لیے چہرے پر 3 گرام آٹے کے فیس پیک لگائیں۔

چمکدار جلد کی خواہش ہر کسی کی ہوتی ہے۔ لیکن آج کل کھانے پینے کی غلط عادات، فاسد طرز زندگی، آلودگی، تناؤ وغیرہ. کی وجہ سے جلد سے متعلق بہت سے مسائل ہونے لگتے ہیں۔ کیمیکل سے بھرپور مصنوعات یا غلط مصنوعات کا استعمال بھی جلد کی چمک کو کم کر دیتا ہے. اور جلد پھیکی اور بے جان نظر آتی ہے۔ اس صورت میں، آپ چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے چنے کے آٹے کا استعمال کر سکتے ہیں۔ چنے کا آٹا صدیوں سے جلد کے لیے استعمال ہو رہا ہے۔ چنے کا آٹا ہماری جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ چنے کے آٹے میں سوزش، اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہیں۔ چنے کا آٹا چہرے کی رنگت کو نکھارتا ہے. اور جلد کو چمکدار بناتا ہے۔ چنے کے آٹے سے چہرے کے دھبوں، دھبوں اور دھبوں سے نجات ملتی ہے۔ بہت سے لوگوں کے ذہن میں یہ سوال ہوتا ہے کہ چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے چنے کے آٹے کو چہرے پر کیسے لگائیں؟ تو آج ہم آپ کو چنے کے آٹے کو چہرے پر لگانے کے کچھ ایسے طریقے بتائیں گے. جو آپ کو چمکدار اور بے داغ جلد دے گا.

چمکدار جلد کے لیے چنے کے آٹے کا فیس پیک.(Gram flour face pack for glowing skin)

1. چنے کا آٹا اور ہلدی.(Gram flour and turmeric)

آپ چنے کا آٹا اور ہلدی اپنے چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے دو چمچ چنے کا آٹا لیں۔ اس میں ایک چٹکی ہلدی اور لیموں کا رس شامل کریں۔ اب اسے اچھی طرح مکس کریں۔ اب اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور 15 منٹ بعد پانی سے چہرہ دھو لیں۔ آپ چنے کا آٹا اور ہلدی چہرے پر ہفتے میں 2 سے 3 بار لگا سکتے ہیں۔ اس سے مہاسوں اور مہاسوں سے نجات مل سکتی ہے۔ چنے کے آٹے اور ہلدی کا فیس پیک چہرے پر لگانے سے داغ دھبے ختم ہوتے ہیں اور چہرہ نکھرتا ہے۔

besan-face-pack-for-glowing-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. چنے کا آٹا اور شہد.(Gram flour and honey)

چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے آپ چنے اور شہد کو چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے دو چمچ چنے کا آٹا لیں۔ پھر اس میں ایک چمچ شہد ملا دیں۔ اب ان دونوں کو اچھی طرح مکس کر لیں۔ اب اس فیس پیک کو اپنے چہرے پر لگائیں۔ 15 سے 20 منٹ بعد چہرے کو پانی سے دھو لیں۔ چنے کے آٹے اور شہد کو ہفتے میں 2-3 بار چہرے پر لگانے سے جلد کی ٹیننگ اور داغ دھبوں سے نجات مل جاتی ہے۔ اس سے چہرے کی رنگت بھی نکھر جائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: داغ دھبوں اور جھریوں کو دور کرنے کے لیے بادام کا تیل چہرے پر لگائیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

3. چنے کا آٹا اور کریم.(Gram flour and cream)

آپ چنے کا آٹا اور کریم ملا کر چہرے پر لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے دو چمچ چنے کا آٹا لیں۔ اس میں ایک چائے کا چمچ کریم، آدھا چائے کا چمچ اخروٹ پاؤڈر اور چند قطرے عرقِ عرق ملا دیں۔ ہر چیز کو اچھی طرح مکس کریں۔ اب اس پیسٹ کو پورے چہرے پر لگائیں۔ اب اپنی جلد کو ہلکے ہاتھوں سے صاف کریں۔ تقریباً 10 سے 15 منٹ بعد چہرے کو نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ آپ اس فیس پیک کو ہفتے میں 2 سے 3 بار لگا سکتے ہیں۔ چنے کے آٹے اور کریم کا امتزاج چہرے کی رنگت کو نکھارنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس سے جلد کے دھبوں اور جلد کی خشکی کا مسئلہ دور ہو جائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: سرسوں کے تیل سے چہرے کے سیاہ دھبے ختم کریں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

besan-face-pack-for-glowing-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

چمکتی جلد کے لیے بیسن کا فیس پیک ہندی میں: چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے آپ اپنے چہرے پر چنے کا آٹا لگا سکتے ہیں۔ آپ چنے کے آٹے میں شہد، کریم اور ہلدی ملا کر لگا سکتے ہیں۔ اگر آپ کو چنے کے آٹے یا اوپر بیان کردہ کسی بھی اجزا سے الرجی ہے تو آپ کو اسے استعمال کرنے سے گریز کرنا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"