بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

خشک اور بے جان بالوں کو نرم و ملائم بنانے کے لیے چنے کے آٹے سے بنے یہ 3 ہیئر ماسک آزمائیں۔

Besan Hair Mask For Dry Hair: اگر آپ خشک اور خستہ حال بالوں سے پریشان ہیں تو آپ چنے کے آٹے سے بنے اس ہیئر ماسک کو لگا سکتے ہیں۔

Besan Hair Mask For Dry Hair: ہر کوئی خوبصورت، نرم اور چمکدار بالوں کی خواہش کرتا ہے۔ لیکن غلط خوراک، خراب طرز زندگی اور دھول مٹی کی وجہ سے. بالوں کی صحت بری طرح متاثر ہوتی ہے۔ غلط مصنوعات اور ہیئر اسٹائلنگ ٹولز کے استعمال کی وجہ سے. بالوں کی نمی ختم ہو جاتی ہے اور وہ بے جان ہو جاتے ہیں۔ آج کل بہت سے لوگ خشک بالوں کے مسئلے سے پریشان ہیں۔ خشکی اور بالوں کا گرنا بھی بالوں کی خشکی کی وجہ سے زیادہ ہوتا ہے۔ ایسے میں لوگ بالوں کی خشکی دور کرنے کے لیے. مہنگی مصنوعات کا استعمال کرتے ہیں۔ لیکن پھر بھی یہ مسئلہ حل نہیں ہوا۔ ایسی صورت میں آپ بالوں کی خشکی دور کرنے کے لیے چنے کا آٹا استعمال کر سکتے ہیں۔ جی ہاں چنے کا آٹا ہماری جلد کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ چنے کا آٹا زمانہ قدیم سے بالوں کو صحت مند اور صاف رکھنے کے لیے استعمال کیا جاتا رہا ہے۔ چنے کے آٹے میں اینٹی آکسیڈنٹ اور اینٹی بیکٹیریل خصوصیات ہیں۔ یہ موئسچرائزنگ خصوصیات سے بھی بھرپور ہے۔

خشک بالوں کے لیے چنے کے آٹے کا ہیئر ماسک.(Gram flour hair mask for dry hair)

1. چنے کا آٹا اور دہی ہیئر ماسک.(Gram flour and curd hair mask)

بالوں کی خشکی دور کرنے کے لیے آپ چنے اور دہی کا ہیئر ماسک بھی لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک پیالے میں دو چمچ چنے کا آٹا لیں۔ اس میں دو چمچ دہی اور ایک لیموں کا رس ڈالیں۔ ہر چیز کو اچھی طرح مکس کریں اور پھر بالوں پر لگائیں۔ 30 منٹ بعد بال دھو لیں۔ دہی بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ چنے کے آٹے اور دہی کا ہیئر ماسک بالوں میں لگانے سے خشکی کا مسئلہ دور ہوتا ہے اور بالوں کا گرنا بھی کم ہوتا ہے۔ یہ بالوں کو نرم اور چمکدار بناتا ہے۔

besan-mask-for-dry-hair-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. چنے کا آٹا اور ناریل کے تیل کا ہیئر ماسک.(Gram flour and coconut oil hair mask)

اگر آپ خشک اور بے جان بالوں سے پریشان ہیں تو آپ چنے کا آٹا اور ناریل کے تیل کا ہیئر ماسک استعمال کر سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ 3 چمچ چنے کا آٹا لیں۔ اس میں 3-4 قطرے ناریل کا تیل، ایک چمچ دہی اور ایک انڈا ڈالیں۔ ہر چیز کو اچھی طرح مکس کریں۔ پھر اس ہیئر ماسک کو اپنے بالوں میں لگائیں اور ایک گھنٹے بعد بالوں کو شیمپو کر لیں۔ آپ اس ہیئر ماسک کو ہفتے میں 1-2 بار استعمال کر سکتے ہیں۔ ناریل کے تیل کے ساتھ انڈا بھی بالوں کو نمی بخشتا ہے۔ یہ ہیئر ماسک آپ کے بالوں کو نرم اور چمکدار بنائے گا۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں خشکی کا مسئلہ بڑھ جاتا ہے، اس سے چھٹکارا پانے کے لیے یہ گھریلو ٹوٹکے اپنائیں

3. چنے کا آٹا اور انڈے کا ہیئر ماسک.(Gram flour and egg hair mask)

اپنے خشک اور پھیکے بالوں کو نرم اور چمکدار بنانے کے لیے آپ چنے کا آٹا اور انڈے کا ہیئر ماسک لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے دو چمچ چنے کا آٹا لیں۔ اس میں ایک انڈا ڈال کر اچھی طرح پھینٹ لیں۔ اس میں ایک چائے کا چمچ شہد اور لیموں کا رس شامل کریں۔ ہر چیز کو مکس کرنے کے بعد اسے اپنے بالوں پر لگائیں۔ آدھے گھنٹے بعد بالوں کو نیم گرم پانی سے دھو لیں۔ انڈا بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ یہ بالوں کو ٹھیک کرتا ہے اور بالوں کی نشوونما کو بھی بڑھاتا ہے۔ چنے کے آٹے اور انڈے کا ہیئر ماسک لگانے سے آپ کے بال نرم اور خوبصورت ہو جائیں گے۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں کو تیزی سے اگانے کے لیے کیسٹر آئل اور ناریل کا تیل ان 3 طریقوں سے لگائیں، آپ کو فائدہ ہوگا۔

besan-mask-for-dry-hair-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

خشک اور بے جان بالوں سے نجات کے لیے آپ چنے کے آٹے سے بنے اس ہیئر ماسک کو لگا سکتے ہیں۔ یہ تمام ہیئر ماسک آسانی سے گھر پر بنائے جا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس سے بالوں اور کھوپڑی کو کوئی نقصان نہیں ہوتا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"