جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

ان 3 دیسی فیس پیک کو چہرے پر لگائیں، جلد پر قدرتی چمک آجائے گی۔

چہرے کی قدرتی چمک کو بڑھانے کے لیے آپ دیسی طریقے آزما سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں کہ چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے دیسی فیس پیک بنانے کا طریقہ -

لڑکی ہو یا لڑکا، ہر کسی کی جلد بے عیب ہونا چاہتی ہے۔ جلد کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے لوگ مہنگی جلد کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات کا استعمال کرتے ہیں۔ چہرے کی خوبصورتی کو بڑھانے کے لیے بہت سے لوگ پارلر میں فیشل کرواتے ہیں۔ لیکن، کئی بار اتنی رقم خرچ کرنے کے بعد بھی مطلوبہ نتیجہ نہیں ملتا۔ لیکن مایوس نہ ہوں، آپ بے عیب جلد حاصل کرنے کے لیے دیسی علاج آزما سکتے ہیں۔ چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے آپ دیسی فیس پیک استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو زیادہ پیسے نہیں لگیں گے اور جلد کو قدرتی چمک ملے گی۔ آپ آسانی سے گھر پر دیسی فیس پیک بنا سکتے ہیں۔ تو آئیے جانتے ہیں چمکدار جلد کے لیے دیسی فیس پیک بنانے کا طریقہ۔

چمکتی جلد کے لیے دیسی فیس پیک۔(Dasi Face Packs For Glowing Skin)

آپ چہرے کی خوبصورتی کو بڑھانے کے لیے دیسی علاج آزما سکتے ہیں۔ آئیے جانتے ہیں چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے دیسی فیس پیک بنانے کا طریقہ۔

زعفران اور شہد کا فیس پیک.(Saffron and honey face pack)

زعفران اور شہد جلد کے ساتھ ساتھ صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہیں۔ زعفران اور شہد کا استعمال کئی بیوٹی پراڈکٹس میں کیا جاتا ہے۔ جلد کی چمک کو بڑھانے کے لیے آپ زعفران اور شہد کا استعمال کر سکتے ہیں۔ شہد میں موئسچرائزنگ خصوصیات ہوتی ہیں جس کی وجہ سے جلد کی خشکی دور ہوتی ہے۔ ساتھ ہی زعفران کا استعمال جلد کو چمکدار بناتا ہے۔ چہرے پر قدرتی چمک لانے کے لیے آپ زعفران اور شہد کا فیس پیک بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک چائے کا چمچ زعفران دو چائے کے چمچ شہد میں ملا کر مکس کریں۔ اسے اپنے چہرے پر لگائیں اور 10 منٹ تک خشک ہونے دیں۔ اس کے بعد چہرے کو پانی سے دھو لیں۔ اس فیس پیک کو ہفتے میں دو بار استعمال کریں۔ ایسا کرنے سے آپ کی جلد پر قدرتی چمک آجائے گی۔

best-ayurvedic-face-packs-for-glowing-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں رات کے وقت چہرے پر کیا لگانا چاہیے؟ 5 چیزیں جانیں جو جلد کو نرم اور چمکدار بنائیں گی۔

چنے کا آٹا اور ہلدی کا فیس پیک.(Gram flour and turmeric face pack)

چہرے پر قدرتی چمک لانے کے لیے آپ چنے اور ہلدی کا استعمال کر سکتے ہیں۔ چنے کا آٹا اور ہلدی دونوں جلد کے لیے بہت فائدہ مند تصور کیے جاتے ہیں۔ ہلدی کو آیوروید میں دواؤں کی خصوصیات کا خزانہ سمجھا جاتا ہے۔ اس میں موجود اینٹی بیکٹیریل خصوصیات کی وجہ سے ایکنی کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔ ہلدی جلد کو چمکانے والے ایجنٹ کے طور پر کام کرتی ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ چنے کے آٹے کو جلد پر لگانے سے چہرے کے دھبے ختم ہوجاتے ہیں۔ قدرتی طور پر چمکدار جلد حاصل کرنے کے لیے آپ چنے کے آٹے اور ہلدی کا فیس پیک بنا سکتے ہیں۔ اس کے لیے ایک چمچ چنے کے آٹے میں ایک چٹکی ہلدی اور چند قطرے عرق گلاب ملا لیں۔ اس پیسٹ کو اپنے چہرے پر لگائیں۔ اس کے بعد، 15-20 منٹ کے بعد اپنے چہرے کو پانی سے دھو لیں۔ اس سے آپ کو تازہ دمکتی جلد ملے گی۔

صندل اور گلاب پانی کا فیس پیک.(Sandalwood and rose water face pack)

صندل کی لکڑی کو صدیوں سے جلد کی خوبصورتی بڑھانے کے لیے استعمال کیا جا رہا ہے۔ صندل جلد کو ٹھنڈا کرتا ہے اور چہرے کو نکھارتا ہے۔ صندل کا استعمال جلد کو نرم بناتا ہے۔ چہرے کی چمک بڑھانے کے لیے آپ صندل کی لکڑی کا فیس پیک لگا سکتے ہیں۔ اس کے لیے دو چمچ صندل کے پاؤڈر میں عرق گلاب ملا لیں۔ اس پیسٹ کو اپنے چہرے پر لگائیں اور 15 منٹ تک لگا رہنے دیں۔ بعد میں پانی سے چہرہ دھو لیں۔ اس سے آپ کی جلد کے دھبے ختم ہوجائیں گے اور چہرے پر قدرتی چمک آجائے گی۔

یہ بھی پڑھیں: چہرے کی چکنائی سے چھٹکارا پانے کے لیے ان ٹپس کی مدد سے چہرے کی چکنائی کو کم کریں۔

best-ayurvedic-face-packs-for-glowing-skin-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

آپ چہرے پر قدرتی چمک لانے کے لیے اس دیسی فیس واش کا استعمال کر سکتے ہیں۔ اس سے جلد کی خوبصورتی میں اضافہ ہوگا اور آپ کے پیسے کی بھی بچت ہوگی۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button