جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

سرجری کے بعد جلد کو ٹھیک کرنے کے لیے یہ چیزیں کھائیں۔

سرجری کے بعد جلد کی مرمت کے لیے غذائیں: سرجری کے بعد اگر آپ کو اپنی جلد پر دھبے اور جھریاں نظر آئیں تو انہیں دور کرنے کے لیے ان چیزوں کا استعمال کریں۔

سرجری کے بعد جلد کی مرمت کے لیے خوراک: سرجری کے بعد آپ کو اپنی خوراک کا خاص خیال رکھنا چاہیے۔ تاکہ آپ سرجری کی چوٹ سے جلد از جلد صحت یاب ہو سکیں۔ بعض اوقات آپ کے زخم سرجری کے بعد بھر جاتے ہیں، لیکن نشانات زندگی بھر رہتے ہیں۔ اگر یہ نشان چہرے پر ہو تو پریشانی بڑھ جاتی ہے۔ اس سے آپ کا چہرہ داغوں اور نشانوں سے بھرا نظر آتا ہے۔ یہ نشانات آسانی سے دور نہیں ہوتے۔ بعض اوقات اس نشان کی وجہ سے آپ کو جلن اور سوجن بھی ہو سکتی ہے۔ صحیح خوراک اور غذا نہ کھانے سے جلد میں انفیکشن اور دانے پڑ سکتے ہیں۔ اس لیے سرجری کے بعد جلد کو ٹھیک کرنے کے لیے آپ کو کچھ چیزوں کے استعمال پر توجہ دینی چاہیے۔ یہ آپ کی جلد کے نقصان کو ٹھیک کرنے کے ساتھ ساتھ جلد کو چمکدار اور جوان رکھتے ہیں۔ آئیے اس کے بارے میں تفصیل سے آگاہ کریں۔

1. گاجر.(Carrots)

گاجر کو اپنی روزمرہ کی خوراک میں شامل کرنا انتہائی فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ اس میں وٹامن اے، سی، کے، کاربس، کیروٹین، پوٹاشیم، فائبر اور کیلشیم پائے جاتے ہیں۔ اس میں پائے جانے والے وٹامن اے اور سی آپ کی جلد کو ٹھیک کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ، کاربوہائیڈریٹ آپ کے پٹھوں کو خراب ہونے سے بچا سکتے ہیں۔ گاجر میں پایا جانے والا فائبر آپ کے نظام ہاضمہ کو بڑھاتا ہے اور درد سے نجات دلاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: داغ دھبوں کو دور کرنے کے ساتھ ساتھ مکھن کے ساتھ یہ خاص موئسچرائزر بنائیں بے جان جلد میں چمک لائے گا

best-foods-for-skin-repair-after-surgery-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. انڈا.(Egg)

انڈوں میں پروٹین، وٹامن اے، ای، کے، بی کمپلیکس، رائبوفلاوین، فولک ایسڈ، زنک اور آئرن جیسے غذائی اجزا سے بھرپور ہوتے ہیں۔ پروٹین جلد کے خلیوں کی مرمت کر سکتا ہے اور سرجری کے بعد جلد کو نقصان سے بچا سکتا ہے۔ اس میں موجود زنک آپ کی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ سرجری کے بعد آپ روزانہ 2 انڈے کھا سکتے ہیں۔ یہ زخموں کو جلد بھرنے کی اجازت دیتا ہے۔

3. دہی.(Yogurt)

سرجری کے بعد آپ کے زخم جلد ٹھیک نہیں ہوتے کیونکہ آپ ذہنی طور پر غیر متوازن محسوس کرتے ہیں۔ لیکن دہی میں پروبائیوٹکس ہوتے ہیں، جو آنتوں کو صحت مند رکھنے اور کھانا ہضم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ یہ جلد کو ٹھیک کرنے اور انفیکشن سے دور رکھنے میں مددگار ثابت ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ دہی میں پروٹین اور وٹامنز پائے جاتے ہیں جو جلد کو ہموار اور داغوں سے پاک بناتا ہے۔ یہ آپ کے قبض اور بدہضمی سے متعلق مسائل کو بھی دور کر سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ایلو ویرا اور بیسن سے فیس پیک سے چمکدار جلد حاصل کریں، جانیے اس کے فوائد اور بنانے کا طریقہ

4. سارا اناج.(Whole Grains)

سرجری کے بعد، سارا اناج کھانے سے آپ کے دماغ کو کافی توانائی ملتی ہے۔ یہ جلد کے پٹھوں کو اندر سے ٹھیک کرتا ہے اور جلد کے خراب خلیوں کی مرمت کرتا ہے۔ یہ آپ کی جلد کو چمکدار اور خوبصورت بنا سکتا ہے۔ اس کے لیے آپ گندم، جو اور رائی سے بنی روٹی اور دلیہ کھا سکتے ہیں۔

5. میٹھا آلو.(Sweet Potato)

شکرقندی آپ کی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں وٹامن بی 6، اے، کیروٹینائڈز اور فائبر پائے جاتے ہیں۔ یہ سرجری کے بعد آپ کی جلد کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے اور اسے سیاہ ہونے سے بھی روکتا ہے۔ یہ دھیرے دھیرے جلد کو ٹھیک کرتا ہے اور اسے پھیکا ہونے سے بھی بچاتا ہے۔

best-foods-for-skin-repair-after-surgery-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ان تمام چیزوں کے علاوہ آپ کو وافر مقدار میں پانی بھی پیتے رہنا چاہیے۔ یہ جلد کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے اور جلد کی گندگی کو دور کرتا ہے۔ جلد چمکدار اور جھریوں سے پاک بھی نظر آتی ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button