صحت مند غذا

یہ 5 غذائیں سگریٹ نوشی کی لت چھوڑنے میں مددگار ثابت ہوسکتی ہیں، ماہرین سے جانیں کہ کیسے؟

تمباکو نوشی کی لت کی وجہ سے آپ کو بہت سی بیماریاں لاحق ہو سکتی ہیں۔ اس کی لت سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ ان چیزوں کا استعمال کر سکتے ہیں۔

تمباکو نوشی کی عادت کسی کے لیے بھی نقصان دہ ثابت ہو سکتی ہے۔ آپ نے بہت سے لوگوں کو یہ کہتے ہوئے سنا ہوگا. کہ انہیں سگریٹ نوشی کی عادت نہیں ہے بلکہ وہ بس کبھی کبھار سگریٹ نوشی کرتے ہیں. اور آسانی سے چھوڑ سکتے ہیں. لیکن وہ یہ باتیں کہیں اپنے آپ کو تسلی دینے کے لیے کہہ رہے ہیں۔ درحقیقت روزانہ ایک سگریٹ پینا بھی آپ کی صحت کو نقصان پہنچاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں سگریٹ چھوڑنا آپ کے لیے بہترین آپشن ہو سکتا ہے۔ دراصل سگریٹ پینے سے نکوٹین آپ کے جسم میں داخل ہو جاتی ہے جس سے بلڈ پریشر بہت تیزی سے بڑھ سکتا ہے۔ یہ تیز دل کی دھڑکن کا سبب بن سکتا ہے۔ سگریٹ نوشی سے نکلنے والا دھواں، ٹار اور کاربن مونو آکسائیڈ سانس کی نالی کے ذریعے پھیپھڑوں کو نقصان پہنچاتا ہے۔ یہ پھیپھڑوں کے سوراخوں کو بند کر سکتا ہے. جس سے سانس لینے میں بھی دشواری ہو سکتی ہے۔ سگریٹ نوشی خون میں نکوٹین کو تحلیل کرتی ہے جو کہ طویل عرصے میں دماغ تک پہنچ کر پارکنسنز کی بیماری کا خطرہ بڑھا دیتی ہے۔ 

یہ کھانے کھائیں.(eat these foods)

1. کیوی.(Kiwi)

کیوی وٹامن سی سے بھرپور ہوتے ہیں۔ وٹامن سی ان پھیپھڑوں کی مرمت میں مدد کر سکتا ہے جو تمباکو نوشی کی وجہ سے خراب ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ وٹامن سی فری ریڈیکلز سے لڑنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ دل اور ذیابیطس کے مسائل میں بھی بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ اس کا استعمال آپ کو جسم کو ڈیٹاکسفائی کرنے میں مدد دیتا ہے۔ یہ جلد کی چمک کو برقرار رکھتا ہے اور آپ کے موڈ کو بھی تروتازہ رکھتا ہے۔ یہ منہ کی بیماریوں کو بھی کم کر سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: فیٹی لیور میں چاول کھانا چاہیے یا نہیں؟

best-foods-to-help-you-quit-smoking-in Urdu

2. سیب.(Apple)

سیب کا استعمال آپ کی سگریٹ نوشی کی عادت کو توڑ سکتا ہے۔ یہ آپ کو کئی بیماریوں سے بھی بچا سکتا ہے۔ سیب میں بہت سے وٹامنز، پروٹین، کاربوہائیڈریٹ اور فائبر پائے جاتے ہیں جو سگریٹ کے مضر اثرات کو کم کرسکتے ہیں۔ اس میں موجود پیکٹین آپ کے خون میں زہریلے مواد کو کم کرتا ہے۔ یہ ایک مخالف الکحل ہے۔ یہ کسی بھی دوسری قسم کے نشہ میں بھی موثر ہے۔ اگر آپ چاہیں تو سیب کا رس بھی پی سکتے ہیں۔

3. دار چینی.(Cinnamon)

دار چینی تمباکو نوشی چھوڑنے میں آپ کی مدد کر سکتی ہے۔ دار چینی میں تھامین، فاسفورس، پروٹین، سوڈیم، وٹامنز اور کیلشیم پائے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ اس میں مینگنیج، پوٹاشیم، کاربس وغیرہ جیسے غذائی اجزاء بھی پائے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس کا ذائقہ تیز اور کڑوا ہوتا ہے۔ یہ تمباکو نوشی چھوڑنے اور کم کرنے میں مدد کر سکتا ہے۔ دار چینی دماغی سرگرمی کو بڑھاتی ہے، اعصابی تناؤ اور یادداشت کی کمی کو کم کرتی ہے۔ آپ اسے کھا سکتے ہیں اور اسے سونگھ بھی سکتے ہیں۔ یہ تمباکو نوشی چھوڑنے میں آپ کی مدد کر سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: گری دار میوے کو کھانے سے پہلے کتنی دیر تک بھگونا چاہیے؟

4. انگور.(Grapes)

انگور کھانے سے آپ کو سگریٹ چھوڑنے میں بہت مدد مل سکتی ہے۔ اس کی اینٹی آکسیڈینٹ خصوصیات آپ کے سگریٹ کی خواہش کو کم کرنے میں مدد کر سکتی ہیں۔ اس میں پوٹاشیم، شوگر، فائبر اور وٹامن سی پایا جاتا ہے، جو جسم کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ جب بھی آپ کو سگریٹ پینے کا احساس ہو تو آپ تھوڑی مقدار میں انگور کھا سکتے ہیں۔ یہ مزاج کو بھی درست کرتا ہے۔ لت آہستہ آہستہ دور ہوسکتی ہے۔

best-foods-to-help-you-quit-smoking-in Urdu

5. ادرک.(Ginger)

ادرک سگریٹ نوشی چھوڑنے میں بہت مددگار ثابت ہوتی ہے۔ آپ ادرک کو پیس کر اس میں شہد ملا کر کھا سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس سے آپ کو جسم کے لیے بہت سے فوائد بھی حاصل ہوتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button