بچوں کی صحت

بچے کے پاؤں میں درد ہونے پر یہ 5 ورزشیں کریں، آپ کو بہت سے فائدے حاصل ہوں گے۔

بچوں کے لیے ٹانگوں کی ورزش: بچوں کے پاؤں میں درد کی کئی وجوہات ہوسکتی ہیں۔ اس سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ بچوں کو کچھ خاص ورزشیں کروا سکتے ہیں۔

آج کل بچوں کے پیروں اور پٹھوں میں درد کا مسئلہ چھوٹی عمر میں ہی شروع ہو جاتا ہے۔ اس کی وجہ باہر کا غلط کھانا اور کم جسمانی سرگرمی ہو سکتی ہے۔ درحقیقت آج کے دور میں پڑھائی کے علاوہ بچوں پر دوسری کلاسوں کا اضافی بوجھ ہے۔ ایسے میں وہ اپنے دوستوں کے ساتھ کھل کر کھیلتے وقت نہیں گزار پاتے۔ جس کی وجہ سے انہیں چھوٹی عمر میں ہی کئی طرح کے جسمانی مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ اس لیے بچوں کو صحیح خوراک دینے کے ساتھ ساتھ صبح و شام ورزش کرنا بھی ضروری ہے۔ اس کی وجہ سے ان کا پورا جسم اچھی طرح نشوونما پاتا ہے۔ اس کے ساتھ پیروں کے درد اور پٹھوں میں بھی آرام آتا ہے۔ اس لیے آپ اپنے بچے کے روزمرہ کے معمولات میں کچھ مشقیں شامل کر سکتے ہیں، جس سے انہیں فائدہ ہو سکتا ہے۔

جب بچوں کے پاؤں میں درد ہو تو یہ مشقیں کریں۔(Do these exercises when children have pain in their feet)

1. دوڑنا.(Running)

دوڑنا بچوں کے لیے سب سے آسان اور بہترین ورزش سمجھا جاتا ہے۔ یہ ایک بہت ہی آسان ورزش ہے، جو کسی بھی عمر میں کی جا سکتی ہے۔ بچوں میں بچپن سے ہی دوڑنے یا دوڑنے کی عادت ڈالنے سے ان کی جسمانی نشوونما بہتر ہوتی ہے۔ اگر بچوں کے پاس اسکول یا دیگر سرگرمیوں کے بعد وقت نہیں ہے، تو آپ ان کے ساتھ اپنے باغ یا پارک میں بھی بھاگ سکتے ہیں۔ اس سے والدین بھی اپنے بچوں کے ساتھ اچھا رشتہ استوار کرنے کے قابل ہوتے ہیں۔ یہ ٹانگوں اور پٹھوں کے درد میں بھی آرام فراہم کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- اگر بچے کی گردن میں خارش ہو تو ان 5 اقدامات پر عمل کریں۔

best-leg-exercise-for-children-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. پل اپس.(Pull Ups)

بچوں کے لیے پل اپ بھی ایک اچھی ورزش ہے۔ اس سے ان کے پیروں کے درد میں آرام آتا ہے اور ساتھ ہی ہاتھ مضبوط ہوتے ہیں۔ درحقیقت، بچے پل اپ کرتے ہوئے بھی ٹانگوں کی حرکت کو برقرار رکھ سکتے ہیں۔ اس سے ان کے بازو اور ٹانگیں مضبوط ہوتی ہیں۔ اس سے ٹانگوں کے پٹھوں کو کھینچنے اور لچکدار بنانے میں مدد ملتی ہے۔

3. ریچھ کا رینگنا.(Bear Crawl)

ریچھ کے رینگنے کی ورزش بچوں کے لیے مکمل جسمانی ورزش سمجھی جاتی ہے۔ ہاتھ پاؤں نیچے رکھ کر جانور کی طرح چلنا بیئر کرال ایکسرسائز کہلاتا ہے۔ اس سے بچوں میں پاؤں کا درد ٹھیک ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، بچے بہت لطف اندوز ہوتے ہیں. ہاتھوں اور پیروں کی طاقت بڑھانے اور جسم کو لچکدار رکھنے کے لیے یہ ورزش بہت مفید سمجھی جاتی ہے۔ بچے گھر کے باغ اور کھیل کے میدان میں ایک گروپ کے ساتھ بھی ایسا کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- بچوں کے لیے اشوگندھا کے فوائد اور نقصانات

4. سائیکلنگ.(Cycling)

سائیکل چلانے سے بچوں کی ٹانگوں کے پٹھے مضبوط ہوتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ بچے کی مجموعی صحت بھی اچھی رہتی ہے۔ آپ ان سے صبح یا شام میں بھی ایسا کرنے کو کہہ سکتے ہیں۔ سائیکل چلانا بچے کے دل کی صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔

best-leg-exercise-for-children-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. تیراکی.(Swimming)

تیراکی سے بچوں کا اعتماد بڑھتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ ان کے پورے جسم میں حرکت بھی رہتی ہے۔ اس سے ان کی جسمانی اور ذہنی نشونما بہتر ہوتی ہے۔ اس سے ان کے پیروں کا درد ٹھیک ہو سکتا ہے اور سانس کے مسائل بھی دور ہو سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button