بالوں کی حفاظت :Hair Protection in Urdu

ہیئر فال کنٹرول آئل: یہ 4 تیل بالوں کو گرنے سے روکتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

مون سون میں ماحول کی نمی کی وجہ سے بال گرنا، ٹوٹنا اور خشک ہونا عام مسائل ہیں۔ ان سے چھٹکارا پانے کے لیے آپ کچھ قدرتی علاج آزما سکتے ہیں۔

بالوں کے گرنے پر قابو پانے کے لیے بہترین تیل: بالوں کا ٹوٹنا. گرنا اور کمزور ہونا آج کل بہت عام مسئلہ بن چکا ہے۔ آج شہروں میں رہنے والے ہر تیسرے شخص کو بالوں کے مسائل کا سامنا ہے۔ بالخصوص مون سون کے موسم میں بالوں کے مسائل اور بھی بڑھ جاتے ہیں۔ بالوں کے گرنے کی سب سے بڑی وجہ غذائیت کی کمی ہے۔ بعض اوقات کھانے کی بے قاعدگی، جنک فوڈز، کیفین کا زیادہ استعمال اور کیمیکل سے بھری بیوٹی پراڈکٹس کا استعمال بھی بالوں کو گرنے کا باعث بنتا ہے۔ اگر آپ بھی بالوں کے انہی مسائل سے دوچار ہیں تو آج ہم آپ کو 5 ایسے ہی ہربل آئل کے بارے میں بتانے جارہے ہیں، جن کے استعمال سے آپ اپنے بالوں کو دوبارہ سے گھنے اور مضبوط بنا سکتے ہیں۔ ان تیلوں کی خاص بات یہ ہے کہ انہیں ہر عمر کے لوگ استعمال کر سکتے ہیں۔

بالوں کے جھڑنے کا تیل.(hair loss oil)

پیپرمنٹ آئل – بالوں کے لیے پیپرمنٹ آئل.(How to use peppermint oil)

پیپرمنٹ آئل میں آئرن، کیلشیم، میگنیشیم، وٹامن اے، وٹامن سی، وغیرہ جیسے غذائی اجزا کے ساتھ اینٹی مائکروبیل، اینٹی سوزش، ینالجیسک اور اینستھیٹک خصوصیات ہیں۔ پودینے کے تیل کا باقاعدگی سے استعمال بالوں کو صحت مند بناتا ہے۔ پیپرمنٹ آئل آسانی سے کھوپڑی میں جذب ہو جاتا ہے اور خون کے بہاؤ کو بڑھانے کا کام کرتا ہے۔ سر کی جلد میں خون کا بہاؤ بڑھنے سے بال گرنے اور ٹوٹنے جیسے مسائل کم ہو جاتے ہیں۔ جن لوگوں کو کسی بھی وجہ سے سردرد ہوتا ہے، انہیں بھی پیپرمنٹ آئل لگانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ درحقیقت پودینہ میں ٹھنڈک کا اثر ہوتا ہے، جو سر درد کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: بھنا ہوا چنا بالوں کے لیے فائدہ مند ہے، یہ طریقہ استعمال کریں۔

best-oils-for-hair-fall-control-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

پودینے کا تیل استعمال کرنے کا طریقہ.(How to use peppermint oil)

  • اس تیل سے ہلکے ہاتھوں سے بالوں کی مالش کریں۔
  • پودینے کا تیل رات بھر بالوں میں لگا رہنے دیں۔
  • صبح ہلکے شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔
  • آپ ہفتے میں 2 سے 3 بار پیپرمنٹ آئل استعمال کر سکتے ہیں۔

بالوں کے لیے بھرنگراج کا تیل.(Bhringraj Oil for Hair)

بھرنگراج کا تیل طبی خصوصیات کا حامل ہے۔ یہ تیل سر کی جلد کو ٹھنڈا کرتا ہے۔ جن لوگوں کو تناؤ کی وجہ سے بال گرنے کا مسئلہ درپیش ہے وہ بھرنگراج کا تیل استعمال کر سکتے ہیں۔ اگر آپ کے بال درمیان میں ٹوٹ رہے ہیں تو بھرنگراج کا تیل آپ کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔ یہ تیل قدیم زمانے سے نیچروپیتھی اور آیوروید میں بالوں کے گرنے سے بچنے کے لیے استعمال ہوتا رہا ہے۔

بھرنگراج تیل کا استعمال کیسے کریں۔(How to use Bhringraj oil)

  • آپ بھرنگراج کا تیل کسی دوسرے عام تیل کی طرح استعمال کر سکتے ہیں۔
  • کئی بار بازار میں ملنے والا بھرنگراج کا تیل چپچپا ہوتا ہے، اس لیے اسے سرسوں، ناریل یا کسی اور بالوں کے تیل میں ملا کر لگایا جا سکتا ہے۔

 بالوں کے لیے بادام کا تیل.(Almond Oil for Hair)

ہر کوئی جانتا ہے کہ بادام غذائی اجزاء کا خزانہ ہے۔ بادام کی طرح اس کا تیل بھی غذائیت کا خزانہ ہے۔ ذہنی تناؤ اور فاسد خوراک کی وجہ سے گرتے بالوں کو کنٹرول کرنے کے لیے بادام کا تیل بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

بادام کا تیل استعمال کرنے کا طریقہ.(how to use almond oil)

  • اپنے بالوں کی لمبائی کے مطابق بادام کا تیل ایک پیالے میں نکال لیں۔
  • اسے ہلکا گرم کریں۔ اگر آپ چاہیں تو اس میں وٹامن ای کے چند قطرے بھی ڈال سکتے ہیں۔
  • رات بھر بالوں میں تیل لگا رہنے دیں اور صبح شیمپو سے بال دھو لیں۔

یہ بھی پڑھیں: بالوں میں ایلو ویرا جیل لگانے کے فوائد اور صحیح طریقہ

best-oils-for-hair-fall-control-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بالوں کے گرنے کے لیے پیاز کا تیل.(Onion Oil for Hair Fall)

پیاز میں سلفر، وٹامن سی، فولیٹ جیسے بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ پیاز کے تیل کا استعمال نہ صرف بالوں کو گرنے سے روکتا ہے بلکہ ان کی نشوونما میں بھی مدد کرتا ہے۔

پیاز کا تیل کیسے استعمال کریں؟(How to use Onion Oil)

  • آپ پیاز کا تیل اپنے بالوں میں عام تیل کی طرح آسانی سے لگا سکتے ہیں۔
  • بعض اوقات پیاز کے تیل کی بو آپ کو پریشان کر سکتی ہے، اس لیے پہلے یقین کر لیں کہ آپ اس بو کو برداشت کر سکیں گے۔ بازار میں دستیاب پیاز کے تیل کی بجائے اسے گھر پر ہی بنا لینا بہتر ہوگا۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button