بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

پتلے بالوں سے تھک گئے ہو؟ یہ 5 تیل گھنے اور گھنے بالوں کو حاصل کرنے میں مددگار ثابت ہوں گے۔

پتلے بالوں کو گھنے اور گھنے بنانے کے لیے آپ کچھ تیل استعمال کر سکتے ہیں۔

گھنے اور لمبے بال کون نہیں چاہتا؟ لیکن، آج کی مصروف زندگی میں بالوں کی مناسب دیکھ بھال کرنا بہت مشکل ہو گیا ہے۔ آج کل لوگوں کو بالوں سے متعلق کئی طرح کے مسائل کا سامنا ہے۔ ہر دوسرا شخص بالوں کے گرنے یا گرنے کے مسئلے سے پریشان ہے۔ پتلے بالوں کی وجہ سے مطلوبہ ہیئر اسٹائل بھی نہیں بن پا رہے ہیں۔ پتلے بالوں کے مسئلے پر قابو پانے کے لیے لوگ کئی طرح کے شیمپو، تیل اور بالوں کی دیکھ بھال کرنے والی مصنوعات استعمال کرتے ہیں۔ لیکن اس کے باوجود بال گھنے اور گھنے نہیں ہوتے۔ آج ہم آپ کو ان تیلوں کے بارے میں بتانے جارہے ہیں جو بالوں کو گھنے اور گھنے بناتے ہیں۔ ان تیلوں کے استعمال سے بال گرنا کم ہو جائیں گے اور بال گھنے، گھنے اور مضبوط ہوں گے۔ تو آئیے جانتے ہیں. پتلے بالوں کو گھنے بنانے کے لیے کون سا تیل استعمال کرنا چاہیے .

لیمن گراس کا تیل.(Lemongrass Oil)

لیمن گراس کا تیل نہ صرف جلد بلکہ بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں وٹامن اے، وٹامن سی، اینٹی آکسیڈنٹس جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو بالوں کو پرورش فراہم کرتے ہیں۔ یہ بالوں کے follicles کو ٹھیک کرنے میں مدد کرتا ہے اور بالوں کے گرنے کو کم کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اس میں اینٹی فنگل اور اینٹی مائکروبیل خصوصیات بھی ہوتی ہیں جو کہ سر کی خارش اور خشکی کے مسئلے کو کم کرنے میں مدد دیتی ہیں۔ لیمن گراس کا تیل بالوں میں لگانے سے بال گھنے اور مضبوط ہو جاتے ہیں۔ آپ لیمن گراس کے تیل کو کسی بھی کیریئر آئل کے ساتھ ملا کر لگا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ اپنے بالوں میں خشکی کی وجہ سے پریشان ہیں؟ لیموں کی یہ 3 اقسام خشکی کو دور کرنے کے لیے استعمال کریں۔

best-oils-for-thick-and-long-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

لیوینڈر کا تیل.(Lavender Oil)

لیوینڈر آئل کی خوشبو موڈ کو اچھا رکھتی ہے۔ یہ تیل ہماری جلد کے ساتھ ساتھ بالوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ لیونڈر آئل کی مدد سے آپ پتلے بالوں کو گھنے اور گھنے بنا سکتے ہیں۔ لیوینڈر کا تیل بالوں کو موئسچرائز کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس میں موجود غذائی اجزاء بالوں کی پرورش کرتے ہیں جس کی وجہ سے ہلدی بھی مضبوط ہوتی ہے۔ لیونڈر کے تیل سے مالش کرنے سے سر کی جلد میں دوران خون بہتر ہوتا ہے اور بال تیزی سے بڑھتے ہیں۔ لیوینڈر عام طور پر ضروری تیل کی شکل میں دستیاب ہے۔ آپ اسے سرسوں کے تیل یا ناریل میں ملا کر لگا سکتے ہیں۔

زیتون کا تیل.(Olive Oil)

زیتون کا تیل ہمارے بالوں اور جلد کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں وٹامن ای ہوتا ہے جو بالوں کو مضبوط اور گھنے بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس میں سوزش اور اینٹی فنگل خصوصیات ہیں، جو خشکی اور انفیکشن کے مسئلے سے نجات دلاتی ہیں۔ زیتون کا تیل لگانے سے بالوں کو اندر سے پرورش ملتی ہے جس سے بال لمبے، گھنے اور مضبوط ہوتے ہیں۔ اگر آپ پتلے بالوں کو گھنے بنانا چاہتے ہیں تو باقاعدگی سے بالوں میں زیتون کا تیل لگائیں۔

best-oils-for-thick-and-long-hair-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کیسٹر آئل تیل.(Castor Oil)

کیسٹر آئل بالوں کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں وٹامنز، منرلز اور پروٹین جیسے غذائی اجزاء ہوتے ہیں جو بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے ضروری ہیں۔ کیسٹر آئل میں وٹامن ای، امینو ایسڈز اور اومیگا 6 فیٹی ایسڈز جیسے غذائی اجزاء ہوتے ہیں جو بالوں کو گرنے سے روکنے میں مدد دیتے ہیں۔ کیسٹر آئل کو باقاعدگی سے لگانے سے بال خوبصورت اور گھنے ہو جاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: نہانے سے پہلے بالوں پر یہ 5 چیزیں لگائیں، بال چمکدار اور ملائم ہو جائیں گے۔

پتلے بالوں کو خصوصی دیکھ بھال کی ضرورت ہے۔ پتلے بالوں کو گھنے اور گھنے بنانے کے لیے آپ لیمن گراس آئل، زیتون کا تیل، لیوینڈر آئل اور کیسٹر آئل استعمال کر سکتے ہیں۔ ان تیلوں کو بالوں میں لگانے سے بال مضبوط اور گھنے ہو جاتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button