خواتین کی صحت

حمل کے دوران پروٹین سے بھرپور یہ 10 غذائیں کھائیں، صحت کو بہت سے فائدے ملیں گے۔

حمل کے دوران پروٹین کا استعمال آپ کے لیے بہت سے فائدے رکھتا ہے۔ اس سے بچے کی نشوونما میں بھی مدد ملتی ہے۔

حمل کے دوران جسم کو ہر قسم کے غذائی اجزاء کی ضرورت ہوتی ہے. تاکہ حاملہ عورت اور بچے کا جسم اچھی طرح نشوونما پا سکے۔ ہمارا جسم پروٹین سے بنا ہے۔ انسانی جسم کے خلیے پروٹین سے بنتے ہیں۔ حمل کے دوران. پروٹین جسم کو توانائی دینے، خلیات کی تعمیر، پٹھوں اور جلد کی نشوونما کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس کی وجہ سے بچے کی نشوونما بھی اچھی ہوتی ہے لیکن بہت سی خواتین اس بات کو لے کر پریشان رہتی ہیں کہ دوران حمل کون سی پروٹین سے بھرپور غذائیں کھائیں تاکہ ان کو اور ان کے بچے کو کوئی نقصان نہ پہنچے۔ اس کے علاوہ، وہ ان غذاؤں کو اپنی خوراک میں کیسے شامل یا کھا سکتی ہے۔ خواتین بھی ان تمام چیزوں سے بہت پریشان رہتی ہیں۔ ایسی صورتحال میں آج ہم آپ کو پروٹین سے بھرپور چند خاص غذاؤں کے بارے میں بتانے جارہے ہیں، جنہیں حاملہ خواتین اپنی خوراک میں شامل کرسکتی ہیں۔

حمل کے دوران یہ غذائیں کھائیں۔(Eat these foods during pregnancy)

1 انڈا.(egg)

انڈا ایک غذائیت سے بھرپور مادہ ہے، جو پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس میں وٹامنز، معدنیات، چکنائی اور اینٹی آکسیڈنٹس بھی ہوتے ہیں۔ آپ حمل اور دودھ پلانے کے دوران انڈے کھا سکتے ہیں۔ اس سے جسم کی نشوونما میں مدد ملتی ہے اور بہت سی بیماریاں دور رہتی ہیں۔ آپ اسے صبح کے ناشتے یا شام کے ناشتے میں بھی کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: زعفران والا دودھ پینے سے خواتین کو یہ 5 فائدے حاصل ہوتے ہیں، ماہرین سے جانیں۔

best protein rich foods during pregnancy in urdu

 

2. بادام.(Almonds)

بادام پروٹین سے بھی بھرپور ہوتے ہیں، جس کی وجہ سے آپ حمل کے دوران کھا سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ اس میں وٹامن ای، فائبر اور میگنیشیم جیسے غذائی اجزاء بھی پائے جاتے ہیں۔ اس کا استعمال خراب کولیسٹرول کو کم کرنے، ہائی بلڈ پریشر اور دل کی بیماریوں کی علامات کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ آپ اپنے شام کے ناشتے میں صحت بخش گری دار میوے شامل کر سکتے ہیں۔

3. یونانی دہی.(Greek Yogurt)

یونانی دہی پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے۔ یہ ذائقہ میں قدرے نمکین اور میٹھا ہوتا ہے، جو آپ کا موڈ تازہ رکھتا ہے اور آپ کو دن بھر ہلکا پھلکا بھی محسوس ہوتا ہے۔ اس میں کیلشیم، وٹامن بی 12، اے اور سیلینیم بھی پایا جاتا ہے جو کہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ تاہم، آپ اسے کسی بھی پھل یا اسموتھی کی طرح استعمال کریں اور اس میں چینی بالکل شامل نہ کریں۔

4. دودھ.(Milk)

دودھ ہماری خوراک کا سب سے اہم حصہ ہے۔ یہ آپ کے کھانے کو مکمل کرتا ہے۔ حمل کے دوران، آپ پورے دن میں دو گلاس دودھ پی سکتے ہیں۔ اس میں پروٹین وافر مقدار میں پایا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ کیلشیم، فاسفورس اور رائبوفلاوین جیسے عناصر پائے جاتے ہیں جو ہڈیوں کو مضبوط بناتے ہیں۔ اگر آپ چاہیں تو کم چکنائی والا دودھ پی سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ کھانے کے 2-3 گھنٹے بعد اور سونے سے 3-4 گھنٹے پہلے دودھ پینا چاہیے تاکہ بدہضمی یا پیٹ میں درد کا مسئلہ نہ ہو۔

5. سویابین.(Soybeans)

سویابین میں پروٹین بھی زیادہ مقدار میں پایا جاتا ہے۔ اب اسے ابال کر یا اس کی سبزی بنا کر کھایا جا سکتا ہے۔ اسے سلاد کے ساتھ بھی کھایا جا سکتا ہے۔

6. چکن.(Chicken)

اگر آپ نان ویجیٹیرین کھانا پسند کرتے ہیں تو آپ اپنی خوراک میں چکن سے بنی ڈش بھی شامل کر سکتے ہیں۔ یہ پروٹین سے بھی بھرپور ہوتا ہے۔ اسے دوپہر کے کھانے میں اچھی طرح پکا کر کھائیں اور اسے ہفتے میں دو بار 100 گرام کی مقدار میں استعمال کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ سرخ گوشت کھانا چاہتے ہیں تو اس کی مقدار کو ضرور مدنظر رکھیں۔

یہ بھی پڑھیں: حمل کے دوران دہی کھانے سے جسم کے کئی مسائل دور ہوتے ہیں، ماہرین سے فائدے جانیں۔

best protein rich foods during pregnancy in urdu

7. کدو کے بیج.(Pumpkin Seeds)

کدو کے بیج بھی پروٹین سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں آئرن، فاسفورس، میگنیشیم اور زنک پایا جاتا ہے جس کی وجہ سے بہت سی بیماریاں دور رہتی ہیں اور فائبر کی وجہ سے ہاضمے کا کوئی مسئلہ نہیں ہوتا۔ آپ اسے دلیا، دہی اور سلاد کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔

8. دال.(Lentils)

پروٹین کی سب سے زیادہ مقدار دال میں پائی جاتی ہے۔ آپ اسے صبح اور رات کو بھی اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ اس میں پروٹین کے علاوہ فائبر، فولیٹ، میگنیشیم، پوٹاشیم، آئرن اور کاپر پایا جاتا ہے۔ اس سے دل کی بیماریوں اور فیٹی لیور کی بیماری جیسے مسائل پر قابو پانے میں مدد ملتی ہے۔ حاملہ خواتین کو صبح کے ناشتے اور رات کے کھانے میں دال ضرور شامل کرنی چاہیے۔ یہ سبزی خوروں کے لیے پروٹین کا بہترین ذریعہ ہے۔

9. پھلیاں.(Beans)

پھلیاں میں پروٹین، فائبر، کیلشیم، فولیٹس اور وٹامنز پائے جاتے ہیں جس کی وجہ سے حاملہ عورت اور بچہ دونوں کی نشوونما صحیح ہوتی ہے۔ آپ اسے کئی طریقوں سے کھا سکتے ہیں۔ اسے سلاد یا سبزی کے طور پر یا دلیہ کے ساتھ ملا کر بھی کھایا جا سکتا ہے۔

10. مچھلی.(Fish)

بہت سے لوگ خوراک میں مچھلی کا استعمال پسند کرتے ہیں۔ آپ اسے ہفتے میں دو بار کھا سکتے ہیں اور اس میں بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔

ان باتوں کو ذہن میں رکھیں.(Keep these things in mind)

1. ہمیشہ ڈاکٹر یا ماہر غذائیت کے ذریعہ تجویز کردہ غذا پر عمل کرنے کی کوشش کریں۔

2. ایک ہی وقت میں بہت زیادہ کھانا نہ کھائیں بلکہ ہر دو گھنٹے بعد کچھ مقدار میں خوراک لیتے رہیں۔

3. اس کے علاوہ کم نان ویج کھانے کی کوشش کریں اور اگر کھانے کے بعد کوئی تکلیف نہ ہو تو فوراً نہ سوئے۔

4. حمل کے دوران خود کو خوش اور مصروف رکھنے کی کوشش کریں۔

5. کافی مقدار میں پانی پئیں اور ٹرینر کے مشورے کے بعد ہلکی پھلکی ورزش کریں یا چہل قدمی کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort