بالوں کی حفاظت :Hair Care in Urdu

بالوں کے لیے مہندی: مہینے میں کتنی بار اور کتنی دیر تک بالوں میں مہندی لگانی چاہیے؟

بالوں کے لیے مہندی: اکثر لوگ بالوں میں مہندی لگاتے ہیں۔ جانئے بالوں میں مہندی کتنی بار اور کتنی دیر تک لگانی چاہیے؟

بالوں پر مہندی کتنے دنوں کے بعد لگائی جائے: مہندی کا استعمال زمانہ قدیم سے بالوں کو سیاہ، گھنے اور لمبا کرنے کے لیے کیا جاتا ہے۔ بہت سے لوگ اپنے بالوں پر سادہ مہندی لگاتے ہیں۔ تو کچھ لوگ انڈا، دہی، سبز چائے وغیرہ میں ملا کر بالوں پر مہندی لگاتے ہیں۔ مہندی لگانے سے بالوں سے متعلق بہت سے مسائل کو ٹھیک کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ اکثر لوگ مہندی لگاتے ہیں جب ان کے بال سفید نظر آنے لگتے ہیں۔ جیسے ہی بال سفید نظر آتے ہیں لوگ سفید بالوں کو مہندی سے چھپا لیتے ہیں۔ لیکن جب مہندی بالوں پر کثرت سے لگائی جائے تو یہ بالوں کو خشک اور بے جان بنا سکتی ہے۔ ایسی صورتحال میں کیا آپ کو اپنے بالوں میں بار بار مہندی لگانے سے گریز کرنا چاہیے؟ ایسے میں اکثر لوگوں کے ذہن میں یہ سوال آتا ہے کہ بالوں میں مہینے میں کتنی بار مہندی لگانی چاہیے؟ اس کے ساتھ بالوں میں مہندی کتنی دیر تک لگانی چاہیے؟ تو آئیے ان کے بارے میں جانتے ہیں-

Best time to apply henna on hair in Urdu

مہینے میں کتنی بار بالوں میں مہندی لگوانی چاہیے؟

بالوں کی مضبوطی، سفید بالوں سے نجات اور بالوں کو چمکدار بنانے کے لیے اکثر لوگ بالوں میں مہندی لگاتے ہیں۔ لیکن آپ کو بالوں پر زیادہ کثرت سے مہندی لگانے سے گریز کرنا چاہیے۔ بالوں کو صحت مند رکھنے کے لیے آپ مہینے میں ایک بار مہندی لگا سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کے بال بہت خشک اور بے جان ہیں تو دو ماہ میں صرف ایک بار مہندی لگائیں۔ اس سے آپ کے بال زیادہ خشک نہیں ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں: کلونجی سے سفید بالوں کو قدرتی طور پر کالے بنائیں، اس کے استعمال کے 5 طریقے جانیں۔

بالوں میں مہندی کیسے لگائیں؟

اگر آپ کے بال تیل والے ہیں تو آپ اسے پانی یا دہی وغیرہ میں ملا کر مہندی لگا سکتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کے بال خشک ہیں تو آپ کو مہندی میں انڈا یا سبز چائے ڈالنی چاہیے۔ اس کے علاوہ آپ مہندی میں ناریل کا دودھ ملا کر بھی لگا سکتے ہیں۔ اس سے خشک بالوں سے نجات مل جائے گی۔ بال نرم اور چمکدار ہو جائیں گے۔

Best time to apply henna on hair in Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ بھی پڑھیں: سرسوں کا تیل اور دہی بالوں میں لگانے سے یہ 5 مسائل دور ہو جائیں گی۔

بالوں میں کتنی دیر مہندی لگانی چاہیے؟

اکثر لوگ بالوں میں مہندی لگاتے ہیں لیکن ان کے ذہن میں یہ سوال آتا ہے کہ بالوں میں کتنی دیر تک مہندی لگانی چاہیے؟ تو آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ مہندی کو بالوں اور جڑوں میں اچھی طرح جذب ہونے میں 2 سے 6 گھنٹے لگتے ہیں۔ اس لیے آپ کو مہندی کو بالوں پر لگ بھگ 6 گھنٹے کے لیے چھوڑ دینا چاہیے۔ اس سے بالوں کا رنگ گہرا نظر آئے گا۔ بال بھی خوبصورت ہو جائیں گے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button