صحت مند غذا

گنے کا رس کب پینا چاہیے؟ اس جوس کو صحیح وقت پر پینے سے صحت کے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

گرمیوں میں گنے کا رس پینا بہت فائدہ مند ہے۔ لیکن اگر اسے صحیح وقت اور طریقے سے پیا جائے تو اس کے فوائد بھی بڑھ جاتے ہیں۔

گنے کے رس کے فوائد: گرمیوں میں گنے کا رس پینا بہت صحت بخش ہے۔ گنے کے رس میں پوٹاشیم، کاربوہائیڈریٹس اور آئرن پایا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں میگنیشیم اور کیلشیم کی بھی کچھ مقدار ہوتی ہے۔ گنے کا رس پینے سے پیٹ سے متعلق مسائل، تھکاوٹ اور کمزوری ٹھیک ہو جاتی ہے۔ گنے کا رس معدے کو ٹھنڈا کرتا ہے، پانی کی کمی کو روکتا ہے اور صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ گنے کا رس پینے سے جسم کو فوری توانائی ملتی ہے۔ گنے کے رس کے بہت سے فوائد ہیں، جن سے ہم حاصل کر سکتے ہیں۔ لیکن گنے کے رس کے فوائد حاصل کرنے کے لیے اسے ہمیشہ صحیح وقت اور صحیح طریقے سے پینا ضروری ہے۔ 

best time to drink sugarcane juice in Urdu

گنے کا رس کب پینا چاہیے؟(Best Time to Drink Sugarcane Juice)

گنے کا رس پینے کے جسم کے لیے بہت سے فوائد ہیں۔ لیکن اگر صحیح وقت پر گنے کا رس پیا جائے تو اس کے فوائد میں اضافہ ہوتا ہے۔ گنے کا رس پینے کا صحیح وقت دوپہر سے پہلے ہے۔ اس کے علاوہ گنے کا رس ہمیشہ بیٹھ کر پینا چاہیے۔ گنے کا رس ہفتے میں 3 سے 4 دن پینے سے جسم ٹھنڈا ہوتا ہے اور پانی کی کمی کو روکتا ہے۔

گنے کا رس کیسے پیا جائے.(How to Drink Sugarcane Juice)

گنے کا رس ہمیشہ تازہ یا تازہ پینا چاہیے۔ فریج میں رکھا گنے کا رس پینے سے گریز کریں، یہ نظام ہاضمہ کو متاثر کر سکتا ہے۔ گنے کے رس کے غذائیت اور ذائقے کو بڑھانے کے لیے آپ اس میں پودینہ اور لیموں کا رس بھی شامل کر سکتے ہیں۔ کچھ لوگ کالا نمک ملا کر گنے کا رس پینا بھی پسند کرتے ہیں۔ گنے کا تازہ رس پینے سے جسم ٹھنڈا ہو گا، ہاضمہ بھی بہتر ہو گا۔

گنے کا رس کبھی نہ پئیں جو طویل عرصے سے ذخیرہ کیا گیا ہو۔ گنے کا رس بہت جلد خراب ہو جاتا ہے اس لیے اسے دیر سے پینا جسم کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ گنے کے رس کے فوائد حاصل کرنے کے لیے اسے ہمیشہ تازہ پئیں.

یہ بھی پڑھیں:  سیب کا جوس پینے سے صحت کو یہ 7 فائدے ملتے ہیں، کئی مسائل سے نجات ملتی ہے۔

یہ لوگ گنے کا رس نہیں پیتے.(These people do not drink sugarcane juice)

گنے کا رس کیلشیم، کاپر، میگنیشیم، آئرن اور پوٹاشیم سے بھرپور ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ اس میں وٹامن اے، بی ون، بی ٹو اور سی بھی پائے جاتے ہیں۔ گنے کا جوس پینے سے فوائد حاصل ہوتے ہیں لیکن کچھ خاص قسم کے لوگوں کو گنے کا رس پینے سے گریز کرنا چاہیے۔

  • جب آپ کو نزلہ یا کھانسی ہو تو گنے کا رس پینے سے گریز کریں۔
  • شدید سردرد کی صورت میں بھی گنے کا رس نہیں پینا چاہیے۔ اس کا ٹھنڈک اثر ہوتا ہے، جو سر درد کو متحرک کر سکتا ہے۔
  • اگرچہ گنے کا رس نظام ہاضمہ کے لیے اچھا ہے لیکن اس کا زیادہ استعمال ہاضمے پر برا اثر ڈالتا ہے۔
  • ہائی کولیسٹرول کی صورت میں گنے کا رس پینے سے گریز کریں۔ گنے کا رس خراب کولیسٹرول کو بڑھا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا میں صبح خالی پیٹ اورنج کھا سکتا ہوں؟ جانئے ماہرین کی کیا رائے ہے۔

best time to drink sugarcane juice in Urdu

یوں تو گنے کا رس صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے لیکن پھر بھی اسے محدود مقدار میں پینا چاہیے۔ زیادہ مقدار میں گنے کا رس پینا بھی صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ آپ ایک دن میں 1-2 گلاس گنے کا رس پی سکتے ہیں۔ اگر آپ برف کے بغیر گنے کا رس پی لیں تو بہتر ہوگا۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button