صحت مند غذا

انگور کب کھائیں اور کب نہ کھائیں؟ جانئے ایک دن میں کتنے انگور کھائے جا سکتے ہیں۔

انگور انگریزی میں: کوئی بھی کھانا کھانے کا صحیح وقت ہوتا ہے۔ انگور کب کھائیں اور کب نہ کھائیں؟ اس کے علاوہ دن میں کتنے انگور کھانے سے بھی فائدہ ہوتا ہے۔

انگور کب کھانا چاہئیے: انگور غذائی اجزاء کا پاور ہاؤس ہیں۔ انگور وٹامن سی سے بھرے ہوتے ہیں. ایک طاقتور اینٹی آکسیڈینٹ جو مدافعتی نظام کو مضبوط کرتا ہے۔ اس کے علاوہ، انگور صحت. جوڑنے والے بافتوں کی نشوونما اور زخموں کو بھرنے کے لیے بھی ضروری ہیں۔ اس کے ساتھ انگور میں وٹامن K بھی پایا جاتا ہے. جو خون جمنے میں مدد دیتا ہے اور ہڈیوں کو صحت مند رکھتا ہے۔ صرف یہی نہیں، انگور پوٹاشیم کا ایک اچھا ذریعہ ہے. یہ دل کے لیے ضروری ہے ( انگور کے فوائد)۔ لیکن آپ انگور کے یہ تمام غذائی اجزاء صرف اسی صورت میں حاصل کر سکتے ہیں جب ان کا صحیح وقت اور انداز میں استعمال کیا جائے۔ انگور کب کھانے چاہئیں، دن میں کتنے انگور کھانے چاہئیں؟ 

best time to eat grapes in urdu

انگور کی غذائیت کی قیمت.(Grapes Nutritional Value)

انگور غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتے ہیں۔ 150 گرام انگور میں درج ذیل غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔

  • کیلوریز: 104
  • پروٹین: 1.09 گرام
  • کل چربی: 0.24 گرام
  • کاربوہائیڈریٹس: 27.33 گرام
  • فائبر: 1.4 گرام
  • شوگر: 23.37 گرام
  • پوٹاشیم: 288 ملی گرام
  • وٹامن سی: 4.8 ملی گرام
  • وٹامن K: 22 مائیکرو گرام

مجھے انگور کب کھانا چاہیے؟( Right Time to Eat Grapes)

انگور میٹھے رس دار پھلوں میں سے ایک ہے۔ یہ کھٹا میٹھا اور مزیدار ہے۔ اس کے علاوہ انگور میں غذائی اجزاء بھی زیادہ ہوتے ہیں۔ انگور صبح یا دوپہر میں کھانے سے زیادہ فائدہ ہوتا ہے (انگور کب کھانا چاہئیے) انگور کبھی بھی صبح خالی پیٹ اور رات کو نہیں کھانا چاہیے (انگور کب نہیں کھانا چاہئیے)۔ دراصل، صبح خالی پیٹ انگور کھانے سے گیس، کھٹی ڈکار اور بدہضمی ہو سکتی ہے۔ رات کو انگور کھانا بھی نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اس لیے انگور کھانے کا بہترین وقت صبح اور دوپہر ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ گرمیوں میں کچا لہسن کھا سکتے ہیں؟ جانئے کے ماہرین کیا کہتے ہیں۔

ایک دن میں کتنے انگور کھانے چاہئیں؟(How Many Grapes Can I Eat a Day)

کسی بھی کھانے پینے کی چیز کے فائدے اسی وقت ملتے ہیں جب اسے محدود اور مقررہ مقدار میں استعمال کیا جائے۔ ایک دن میں 1.5 سے 2 کپ انگور کھائے جا سکتے ہیں۔ انگور کا استعمال بھی محدود مقدار میں کرنا چاہیے، بہت زیادہ انگور صحت کو نقصان پہنچا سکتے ہیں۔ انگور میں بھی زبردست غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ آیوروید کے مطابق پٹہ فطرت کے لوگوں کو کھٹے انگور کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے۔ پٹہ والے لوگوں کو تلقین چیزوں سے پرہیز کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ پٹہ پراکرتی کو اس پھل کا استعمال نہیں کرنا چاہئے۔

انگور کب اور کیسے کھائیں.(How to Eat Grapes)

ویسے انگور براہِ راست بھی کھائے جا سکتے ہیں، یعنی انگور دھو کر براہِ راست کھائے جاتے ہیں۔ لیکن اگر آپ چاہیں تو انگور کو مختلف طریقوں سے بھی کھا سکتے ہیں۔ اس میں آپ انگور کی اسموتھی، جوس وغیرہ بنا سکتے ہیں۔

  • آپ گریپ فروٹ اسموتھی بنا سکتے ہیں۔ اس میں آپ انگور کو پالک، کھیرا، کیلا، کیلے اور پودینہ کے ساتھ بلینڈ کر سکتے ہیں۔
  • اس کے علاوہ آپ انگور کو دہی پر لگا کر بھی کھا سکتے ہیں۔
  • انگور کو سلاد کی شکل میں کھایا جا سکتا ہے۔ انگور کاٹ لیں اور سلاد میں شامل کریں۔
  • انگور سے مٹھائیاں بنائی جا سکتی ہیں۔ اس کے لیے انگور کو کٹے ہوئے سیب، اسٹرابیری اور ڈارک چاکلیٹ کے ساتھ ملا دیں۔
  • گریپ فروٹ کا رس پینا بھی فائدہ مند ہے۔ آپ انگور کا رس نکالنے کے بعد پی سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں : سبز ٹماٹر بمقابلہ سرخ ٹماٹر: کون سے ٹماٹر صحت کے لیے مفید ہیں؟

best time to eat grapes in urdu

انگور صحت بخش ہیں، اس لیے آپ اسے اپنی خوراک میں بھی شامل کریں۔ لیکن اگر آپ کسی خاص غذا پر عمل پیرا ہیں تو آپ ڈاکٹر کے مشورے پر انگور کھا سکتے ہیں۔ کھٹے انگور کی بجائے میٹھے اور رس دار انگور کھائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button