صحت مند غذا

امرود کب کھانا چاہیے؟ امرود سے متعلق 5 سوالات کے جواب ماہرین سے جانیں۔

اگر آپ سب سردیوں میں مزیدار امرود کھانا پسند کرتے ہیں تو آئیے جانتے ہیں امرود سے متعلق کچھ اہم باتیں

امرود کا استعمال ہم سب کو پسند ہے۔ سردیوں میں تازہ امرود کا استعمال آپ کو دن بھر توانائی فراہم کرتا ہے۔ خیال کیا جاتا ہے کہ امرود میں کینسر مخالف خصوصیات بھی ہوتی ہیں. اس کے استعمال سے پروسٹیٹ کینسر اور چھاتی کے کینسر کے خطرے سے بچا جا سکتا ہے۔ امرود کو وزن کم کرنے کے لیے فائدہ مند مانا جاتا ہے. جن لوگوں کو تھائرائیڈ ہے وہ بھی اس کا استعمال کریں، امرود کے استعمال سے تھائرائیڈ گلینڈ ٹھیک رہتا ہے۔ امرود میں وٹامن بی 3 اور بی 6 پایا جاتا ہے جو دماغ کے لیے فائدہ مند ہے۔ امرود کھانے سے ہاضمہ بھی ٹھیک رہتا ہے، اگر آپ کو اسہال کا مسئلہ ہے تو اس کا استعمال ضرور کریں۔ اگرچہ امرود کھانے کا ایک صحیح طریقہ بھی ہے لیکن ماہرین کا خیال ہے کہ اس پھل کو خالی پیٹ نہیں کھانا چاہیے، پھر امرود کھانے کا صحیح وقت کیا ہے؟ اس طرح کے بہت سے اہم سوالات کے جوابات آپ کو اس مضمون میں مزید معلوم ہوں گے۔

best time to eat guava know related queries from expert in urdu

1. امرود میں کون سے غذائی اجزاء موجود ہیں.(Important nutrients found in guava) 

امرود میں وٹامن اے اور وٹامن سی کے علاوہ 22 فیصد غذائی ریشہ، 5 فیصد پروٹین، 3 فیصد کیلوریز، 12 فیصد پوٹاشیم، 11 فیصد کاپر، 8 فیصد میگنیشیم موجود ہوتا ہے۔ امرود میں وٹامن بی 3 اور وٹامن بی 6 بھی پایا جاتا ہے۔ امرود میں وٹامن ای بھی پایا جاتا ہے اس لیے اس کا استعمال آپ کی جلد کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: نمکین چائے گلے کی خراش میں فائدہ مند ہے، ماہرین سے جانئے اس چائے کے دیگر فوائد

2. امرود کس وقت کھانا چاہیے.(When to consume guava)

آپ امرود کھانے کے آدھے گھنٹے بعد بھی کھا سکتے ہیں لیکن اسے خالی پیٹ نہ کھائیں کیونکہ امرود اور کیلے جیسے پھلوں کو ہضم کرنے کے لیے ضروری ہے کہ آپ کے معدے میں کچھ خوراک موجود ہو، بصورت دیگر امراض کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔ پیٹ میں درد.. ویسے تو آپ اسے ناشتے اور دوپہر کے کھانے کے درمیان کھا سکتے ہیں، اس کے علاوہ جسم کو توانائی دینے کے لیے ورزش کے بعد امرود کھا سکتے ہیں۔ امرود فائبر اور وٹامن سی اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتا ہے، جب بھی آپ کو توانائی کی کمی محسوس ہو تو آپ امرود کھا سکتے ہیں۔

3. سفید اور گلابی امرود میں کیا فرق ہے۔(Difference between white and pink guava)

دونوں میں یکساں غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ سفید اور گلابی امرود میں فرق صرف ذائقہ اور رنگ میں ہے۔ گلابی امرود کئی شہروں میں پایا جاتا ہے اور سفید امرود کچھ جگہوں پر پایا جاتا ہے۔ سفید امرود شمالی ہندوستان کے بیشتر شہروں میں کھایا جاتا ہے۔ دوسری طرف مدھیہ پردیش کی طرف گلابی امرود بھی نظر آرہا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: رات کو سونے سے پہلے کچا ناریل کھانے سے آپ یہ 5 فائدے حاصل کر سکتے ہیں۔

4. کیا ذیابیطس کے مریض امرود کھا سکتے ہیں۔ (Is guava recommended for people with diabetes)

امرود میں غذائی ریشہ موجود ہوتا ہے، یہ قبض کے مسئلے کو دور کرتا ہے، امرود ٹائپ ٹو ذیابیطس ہونے کے امکانات کو بھی کم کرتا ہے۔ ذیابیطس کے مریض امرود اور سیب جیسے پھل کھا سکتے ہیں۔ امرود کے استعمال سے کولیسٹرول اور بی پی بھی کنٹرول میں رہتا ہے۔ اگر آپ آنکھوں کی صحت کرتے ہیں تو اس میں موجود وٹامن سی اور اے کی وجہ سے امرود کا استعمال آنکھوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ امرود کو سردی اور وائرل انفیکشن سے بچانے میں فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

best time to eat guava know related queries from expert in urdu

5. ایک دن میں کتنے امرود کھائے جا سکتے ہیں۔(How many guava you can eat in a day)

ایک دن میں ایک یا دو سے زیادہ امرود نہ کھائیں۔ امرود زیادہ کھانے سے پیٹ میں پھولنے یا گیس بننے کا مسئلہ ہوتا ہے۔ دودھ پلانے والی ماؤں کو امرود کا استعمال احتیاط کے ساتھ کرنا چاہیے کیونکہ اس سے ان کا معدہ خراب ہو سکتا ہے۔ امرود کا زیادہ مقدار میں استعمال آپ کے معدے کو خراب کر سکتا ہے کیونکہ اس کے اندر فائبر کی مقدار بہت زیادہ ہوتی ہے۔

اگر آپ کسی بھی سنگین بیماری کے مریض ہیں تو ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد ہی امرود کا استعمال کریں، یا اگر آپ کو امرود سے الرجی ہے تو اس کے استعمال سے پرہیز کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button