صحت مند غذا

سردیوں میں ادرک کا استعمال ان 5 طریقوں سے کریں، قوت مدافعت بڑھے گی۔

How to Use Ginger in Winter Season: ادرک کا استعمال آپ کئی طریقوں سے کر سکتے ہیں۔ جانیں، سردیوں میں ادرک کا استعمال کیسے کریں؟

How to Use Ginger in Winter Season: ادرک کا استعمال زیادہ تر ہندوستانی گھروں میں کیا جاتا ہے۔ خاص طور پر سردیوں کے موسم میں لوگ ادرک کا زیادہ استعمال کرتے ہیں۔ ادرک کا ذائقہ بہت گرم ہوتا ہے۔ ایسے میں سردیوں میں ادرک کھانے سے جسم کو گرمی، توانائی ملتی ہے۔ اس کے علاوہ جسم صحت مند اور تروتازہ محسوس کر سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ادرک کھانے سے صحت کو بھی بہت سے فوائد مل سکتے ہیں۔ ادرک اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز، منرلز، وٹامن بی3، وٹامن بی6 اور پوٹاشیم سے بھرپور ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ ادرک میں زنک، فولیٹ، نیاسین وغیرہ بھی پائے جاتے ہیں۔ ایسے میں بہت سے لوگ سبزیوں یا دال میں ادرک ڈالتے ہیں۔ اس سے کھانے کا ذائقہ اور غذائیت دونوں میں اضافہ ہوتا ہے۔ لیکن آپ ادرک کو کئی دیگر طریقوں سے بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ تو آئیے جانتے ہیں سردیوں میں ادرک کا استعمال کیسے کریں؟

سردیوں میں ادرک کا استعمال کیسے کریں؟(How to Use Ginger in Winter)

1. ادرک کی چائے.(Ginger Tea)

ویسے تو اکثر لوگ ادرک کی چائے پیتے ہیں۔ لیکن اگر آپ نہیں پیتے تو سردیوں میں ادرک کی چائے کو اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں۔ آپ دودھ کی چائے میں ادرک ملا کر بھی پی سکتے ہیں۔ لیکن ادرک کی چائے کو دودھ کے ساتھ زیادہ استعمال کرنے سے گریز کرنا چاہیے۔ اس کے بجائے آپ ایک گلاس پانی میں ادرک کا ایک ٹکڑا ڈالیں اور اسے اچھی طرح ابالیں۔ اب اس پانی کو چھان لیں۔ اس میں لیموں کا رس نچوڑ کر شہد ملا دیں۔ اب آپ اس ادرک کی چائے کو دن میں دو سے تین بار پی سکتے ہیں۔ ادرک کی چائے پینے سے آپ کی قوت مدافعت بڑھے گی۔

یہ بھی پڑھیں: کشمش سے قبض کا دیسی علاج ، جانیے اس کے استعمال کے 5 طریقے

best-ways-to-consume-ginger-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. ادرک کا سوپ.(Ginger Soup)

اگر آپ چائے نہیں پیتے تو سوپ کے ذریعے ادرک کو بھی اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ آپ بروکولی، مشروم، مکسڈ ویج وغیرہ کے سوپ میں ادرک کا ایک ٹکڑا شامل کر سکتے ہیں۔ سوپ میں ادرک شامل کرنے سے سوپ کی غذائیت کئی گنا بڑھ جاتی ہے۔ اس لیے آپ کو ادرک کا سوپ ضرور پینا چاہیے۔ اس سے آپ کے جسم کو گرمی اور توانائی ملے گی۔

3. ادرک کا کاڑھا۔(Ginger Decoction)

سردیوں میں ادرک کا کاڑھا بھی پی سکتے ہیں۔ اس کے لیے آپ ایک گلاس پانی لیں۔ اس میں ادرک، کالی مرچ، لونگ، بڑی الائچی وغیرہ ڈال دیں۔ اب اس پانی کو ابالتے رہیں یہاں تک کہ یہ آدھا ہو جائے۔ اس کے بعد آپ اسے چھان کر دوبارہ لے لیں۔ سردیوں میں ادرک کا کاڑھا روزانہ پینا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ ادرک کا کاڑھا پینے سے آپ نزلہ، کھانسی وغیرہ جیسے مسائل سے بچ سکتے ہیں۔ اس کے ساتھ بیکٹیریل انفیکشن وغیرہ سے بھی بچا جا سکتا ہے۔

4. ادرک کی چٹنی.(Ginger Chutney)

اگر آپ کو چٹنی کھانا پسند ہے تو آپ ادرک کی چٹنی کھا سکتے ہیں۔ ادرک کی چٹنی بہت لذیذ اور غذائیت سے بھرپور ہوتی ہے۔ آپ ادرک کی چٹنی کو روٹی، پراٹھا وغیرہ کے ساتھ کھا سکتے ہیں۔ ادرک کی چٹنی کھانے سے آپ کی قوت مدافعت بڑھے گی، ساتھ ہی آپ جلد بیمار بھی نہیں ہوں گے۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں ان 5 مسائل کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، جانئے احتیاطی تدابیر

best-ways-to-consume-ginger-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. ادرک کا اچار.(Ginger Pickle)

بہت سے لوگ اچار کھانا پسند کرتے ہیں۔ بہت سے لوگوں کو روٹی، چاول سب کے ساتھ اچار کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر آپ بھی اچار بہت زیادہ کھانا پسند کرتے ہیں تو سردیوں میں ادرک کا اچار کھا سکتے ہیں۔ ادرک کا اچار آپ گھر پر بنا سکتے ہیں یا بازار سے خرید سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button