صحت مند غذا

بھنا ہوا زیرہ صحت کے لیے یہ 5 زبردست فائدے دیتا ہے، جانیے کھانے کا صحیح طریقہ

بھونا زیرہ کھانے کے فائدے: بھنا ہوا زیرہ کھانے کا ذائقہ بڑھانے کے ساتھ صحت کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔ جانئے اس کے فوائد اور کھانے کا طریقہ۔

بھنا ہوا زیرہ ہمارے جسم کے لیے کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ بھنا ہوا زیرہ کولیسٹرول، پیٹ کے مسائل، جلد کے امراض وغیرہ. کو کنٹرول کرنے میں استعمال اور استعمال کیا جاتا ہے۔ بھنے ہوئے زیرے میں زنک، کاپر، آئرن، کاربوہائیڈریٹ، وٹامن سی، وٹامن کے، وٹامن بی اور وٹامن ای جیسے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ اس آرٹیکل میں ہم بھنے ہوئے زیرہ کھانے کے فوائد جانیں گے۔ 

1. بالوں سے متعلق مسائل دور ہو جائیں گے۔(Hair problems will go away)

بھنا ہوا زیرہ کھانے سے بال گرنے کا مسئلہ دور ہو جاتا ہے۔ ناریل یا بادام کا تیل گرم کر کے اس میں بھنا ہوا زیرہ ڈال کر ابال لیں۔ تیل کا رنگ بدلنے کے بعد اسے چھان لیں اور ٹھنڈا ہونے دیں۔ بھنے ہوئے زیرے کا تیل سر پر لگانے سے بال گھنے، مضبوط اور کالے ہو جائیں گے۔ جن لوگوں کو خشکی کی شکایت ہوتی ہے وہ بھی اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے بھنا ہوا زیرہ استعمال کریں۔

bhuna-zeera-health-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. وزن کم کرنا.(Lose Weight)

وزن کم کرنے کے لیے آپ بھنا ہوا زیرہ کھا سکتے ہیں۔ بھنے ہوئے زیرہ کو ایک گلاس گرم پانی میں ڈال کر اس میں شہد اور لیموں ملا کر پینے سے وزن کم کرنے میں مدد ملے گی۔ آپ بھنے ہوئے زیرہ پاؤڈر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ موٹاپے کی وجہ سے زیادہ پسینہ آنے کا مسئلہ بھی بھنے ہوئے زیرے کے استعمال سے دور کیا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں- کیا ہمیں پتھری میں آلو کھانا چاہیے؟ جانئے ایکسپرٹ کی رائے

3. خون کی کمی دور ہو جائے گی۔(The lack of blood will go away)

خون کی کمی دور کرنے کے لیے بھنے ہوئے زیرے کا استعمال فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ حمل کے دوران خون کی کمی میں مبتلا خواتین بھنا ہوا زیرہ کھائیں تو جسم میں خون کے سرخ خلیات کی مقدار بڑھ جائے گی۔ بھنا ہوا زیرہ لوہے کا ایک اچھا ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔

4. پیٹ کے درد کو دور کریں۔(Relieve Stomach Pain)

اگر آپ کو پیٹ میں درد، بدہضمی، تیزابیت اور گیس وغیرہ کی شکایت ہے تو بھنا ہوا زیرہ کھائیں۔ بھنے ہوئے زیرہ میں اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات پائی جاتی ہیں جو کہ نظام انہضام کو مضبوط کرتی ہیں۔ بھنا ہوا زیرہ ٹھنڈک کا اثر رکھتا ہے۔ پانی کی کمی سے بچنے کے لیے بھنا ہوا زیرہ بھی کھایا جا سکتا ہے۔ بخار اور متلی کی شکایت دور کرنے کے لیے بھنا ہوا زیرہ بھی کھایا جا سکتا ہے۔

5. جلد کی بیماریاں دور ہو جائیں گی۔(Skin diseases will be removed)

اگر آپ کو مہاسوں، ایکنی، نشانات وغیرہ جیسے مسائل ہیں تو آپ کو بھنا ہوا زیرہ استعمال کرنا چاہیے۔ بھنے ہوئے زیرے کا پاؤڈر بنا کر پیسٹ تیار کریں۔ چہرے پر لگانے سے جلد کی بیماریاں دور ہوجاتی ہیں۔ بھنے ہوئے زیرے میں وٹامن سی پایا جاتا ہے۔ جلد کو ٹائٹ کرنے کے لیے آپ بھنے ہوئے زیرے کا پاؤڈر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔ بھنے ہوئے زیرے کا استعمال چہرے کی چمک بڑھانے کے لیے بھی فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں- دہی اور پیاز کھانے سے صحت کو یہ 6 فائدے ملتے ہیں۔

bhuna-zeera-health-benefits-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

بھنا ہوا زیرہ کیسے کھائیں؟(How to consume roasted cumin)

  • بھنے ہوئے زیرے میں کالا نمک ملا کر نیم گرم پانی سے کھائیں۔
  • بھنے ہوئے زیرہ پاؤڈر کو پانی میں ملا کر صحت بخش مشروب کے طور پر پی لیں۔
  • آپ سلاد کے اوپر بھنے ہوئے زیرہ پاؤڈر کھا سکتے ہیں۔
  • آپ روزانہ ایک چائے کا چمچ بھنا ہوا زیرہ دہی میں ملا کر کھا سکتے ہیں۔

تو آپ جانتے ہیں بھنے ہوئے زیرہ کے فوائد۔ اب اسے خوراک میں شامل کرکے لطف اٹھائیں۔ اگر آپ کو مضمون پسند آیا تو شیئر کرنا نہ بھولیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button