صحت کا دیسی علاج

کریلا یورک ایسڈ کو کم کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے، جانیے اس کے استعمال کا طریقہ

Uric Acid Kam Kare Karela: کریلے کا استعمال یورک ایسڈ کو کنٹرول کرنے کے لیے بہت فائدہ مند ہے، طریقہ جانئے۔

Uric Acid Kam Kare Karela: خوراک میں عدم توازن، خراب طرز زندگی اور بہت زیادہ جنک فوڈز کے استعمال کی وجہ سے لوگوں میں یورک ایسڈ کا مسئلہ بہت تیزی سے بڑھ رہا ہے۔ جسم میں یورک ایسڈ کی مقدار بڑھنے کی وجہ سے. آپ کو جوڑوں کا درد، اکڑن، گردے کے مسائل اور دیگر کئی مسائل بھی ہو سکتے ہیں۔ یورک ایسڈ کی مقدار بڑھنے سے گٹھیا جیسی بیماریوں کا خطرہ بڑھ جاتا ہے۔ یورک ایسڈ جسم میں پیورینز نامی پروٹین کے ٹوٹنے کی وجہ سے بنتا ہے۔ اگر آپ صحیح وقت پر یورک ایسڈ کو کنٹرول نہیں کرتے تو یہ حالت آپ کے لیے بہت سنگین ہوسکتی ہے۔ یورک ایسڈ کو برقرار رکھنے یا کم کرنے کے لیے خوراک میں خاص خیال رکھنا چاہیے۔ یورک ایسڈ کو کم کرنے کے لیے کریلے کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ آئیے یورک ایسڈ کو کم کرنے کے لیے کریلے کے فوائد کو تفصیل سے جانتے ہیں۔

کریلے کے یورک ایسڈ کو کم کرنے کے فوائد –(Bitter Gourd Benefits to Reduce Uric Acid)

کریلے کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کریلے میں موجود خصوصیات جسم میں یورک ایسڈ کی بڑھتی ہوئی. سطح کو کم کرنے اور جسم کو صحت مند رکھنے میں بہت فائدہ مند ہیں۔ کریلا وٹامن سی، آئرن، بیٹا کیروٹین، کیلشیم اور پوٹاشیم جیسے غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے۔ کریلے کی سبزی یا کریلے کے رس کا استعمال یورک ایسڈ کو کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔ این سی بی آئی پر شائع ہونے والی ایک تحقیق میں کہا گیا ہے کہ چوہوں پر کی گئی تحقیق میں اس بات کی تصدیق ہوئی ہے کہ کریلے کا جوس باقاعدگی سے پینے سے یورک ایسڈ کی مقدار کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: زیرہ، سونف اور اجوائن کا پاؤڈر رات کو نیم گرم پانی کے ساتھ لیں، آپ کو بے پناہ فائدے حاصل ہوں گے۔

یورک ایسڈ کو کم کرنے کے علاوہ کریلا کھانے سے آپ کو یہ فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

1. کریلا کھانے سے جسم میں یورک ایسڈ کی مقدار. کو کنٹرول کرنے کے علاوہ ذیابیطس کے مسئلے میں بھی فائدہ ہوتا ہے۔ کریلے کا جوس باقاعدگی سے پینا بلڈ شوگر کو کنٹرول میں رکھنے. میں بھی مددگار ثابت ہوتا ہے۔

3. ایک تحقیق کے مطابق کریلا کھانے سے. کینسر جیسی مہلک بیماری کا خطرہ کم ہوجاتا ہے۔ کریلے میں موجود خصوصیات کینسر کے خلیات. کو تیزی سے بڑھنے سے روکتی ہیں. اور اس کا خطرہ کم کرتی ہیں۔

bitter-gourd-benefits-to-reduce-uric-acid-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

3. کریلے کا جوس پینے سے آپ کے جگر کو بھی بہت فائدہ ہوتا ہے۔ اس کے استعمال سے جگر میں موجود زہریلے مادے باہر نکلتے ہیں. اور یہ جگر کے کام کو بہتر بنانے میں فائدہ مند ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کندھے میں درد کی وجہ کیوں اور کس لیے ہوتی ہے؟ جانیے وجہ اور چھٹکارا پانے کے 5 طریقے

3. جلد کو صحت مند رکھنے اور بیماریوں سے بچانے کے لیے بھی کریلے کا استعمال بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ کریلے میں موجود خصوصیات جلد کو صحت مند اور انفیکشن سے پاک رکھنے کا کام کرتی ہیں۔

4. بھوک کو قابو میں رکھنے اور نظام ہاضمہ کو مضبوط بنانے کے لیے. کریلے کے رس کا استعمال بھی بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

یورک ایسڈ کو کم کرنے کے لیے کریلے کا استعمال کیسے کریں؟(How to consume bitter gourd to reduce uric acid)

یورک ایسڈ کو کم یا کنٹرول کرنے کے لیے کریلا کھانے سے پہلے ڈاکٹر کا مشورہ ضرور لینا چاہیے۔ کریلے کا جوس روزانہ پینے سے یا اس کی سبزی کھانے سے آپ کو فوائد حاصل ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ کریلا کئی دیگر طریقوں سے بھی کھایا جاتا ہے۔ اسے کسی بھی مسئلہ میں ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر دوا کے طور پر استعمال نہیں کرنا چاہیے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button