صحت کا دیسی علاج

کریلا کے پتوں کا کہوہ شوگر اور بلڈ پریشر کو کنٹرول کرنے میں کارآمد ہے ، بنانے کا طریقہ سیکھیں۔

ذائقے میں کڑوا ہونے کے باوجود کریلا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ بہت سے لوگ اس کی تلخی کی وجہ سے اسے کھانا پسند نہیں کرتے۔ لیکن ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ کریلے میں موجود خواص کی وجہ سے اسے ہفتے میں ایک بار اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں۔ آج ہم آپ کو اس آرٹیکل میں کریلے کے فوائد کے بارے میں نہیں بتانے جا رہے بلکہ اس کے پتوں سے تیار کیے گئے ایک کہوہ کے فوائد کے بارے میں بتائیں گے۔ اس کے پتوں سے تیار کردہ کہوہ ہماری بہت سی پریشانیوں کو دور کرنے میں مددگار ہے۔ آئیے کریلے کے پتے اور کہوہ بنانے کے طریقے کے بارے میں جانتے ہیں –

bitter-gourd-leaves-are-useful-in-controlling-sugar-and-blood-pressure
Suores Images www.freepik.com

کریلا کے پتے کی خصوصیات.

کریلا کے پتے کئی خصوصیات کے حامل ہیں۔ اس میں آئرن ، میگنیشیم ، وٹامنز ، پوٹاشیم جیسی خصوصیات ہیں جیسے لوکی۔ کریلا کے پتوں کی ان خصوصیات کی وجہ سے یہ ہماری مجموعی صحت کے لیے فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

کریلا کے پتوں سے تیار پانی پینے کے فوائد۔

قوت مدافعت بڑھائیں.

کریلے کے پتے کا پانی کا کاٹنا آپ کی قوت مدافعت کو بڑھا سکتا ہے۔ دراصل ، لوکی کے پتے وٹامن اے ، فائبر ، آئرن ، وٹامن سی اور زنک جیسے غذائی اجزاء پر مشتمل ہوتے ہیں۔ یہ تمام غذائی اجزاء قوت مدافعت بڑھانے میں آپ کی مدد کر سکتے ہیں۔ جسم میں قوت مدافعت بڑھانے سے آپ کئی خطرناک بیماریوں سے لڑ سکتے ہیں۔ لہذا ، اگر آپ اپنی قوت مدافعت بڑھانا چاہتے ہیں ، تو دن میں ایک بار لوکی کے پتے سے تیار کردہ کہوہ ضرور استعمال کریں۔

جلد کے لیے فائدہ مند.

کریلا کے پتے خون صاف کرنے کی خصوصیات رکھتے ہیں۔ لہذا ، اس کے استعمال سے ، آپ اپنے خون کو صاف کر سکتے ہیں۔ ایک ہی وقت میں ، یہ جلد سے متعلقہ مسائل جیسے جلد پر داغ اور مہاسوں کا علاج کرسکتا ہے۔ یہ آپ کی جلد کو سورج کی شعاعوں سے محفوظ رکھ سکتا ہے۔

bitter-gourd-leaves-are-useful-in-controlling-sugar-and-blood-pressure
Suores Images www.freepik.com

کینسر کے خلاف حفاظت.

کریلے سے تیار کردہ ایک کہوہ آپ کو کینسر سے بچانے میں مدد دے سکتی ہے۔ دراصل ، لوکی کے پتے کینسر کے خلاف خصوصیات رکھتے ہیں۔ اگر آپ کریلے کے پتوں کا کہوہ باقاعدگی سے پیتے ہیں تو یہ کینسر کے خطرے کو کم کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ کریلے کے پتے اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات رکھتے ہیں ، جو آپ کو انفیکشن اور بیکٹیریا سے محفوظ رکھ سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں – یہ 10 پتے دواؤں کی خصوصیات سے بھرپور ہیں ، انہیں خالی پیٹ چبانے سے بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

بلڈ شوگر کو کنٹرول کریں.

کریلا بلڈ شوگر کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ہے۔ اسی طرح لوکی کے پتے بلڈ شوگر کے مریضوں کے لیے بھی فائدہ مند ثابت ہو سکتے ہیں۔ دراصل ، لوکی کے پتے میں وائسن اور پولی پیپٹائڈ پی ہوتا ہے جو کہ بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں کارآمد ثابت ہو سکتا ہے۔ کریلا کے پتوں کا استعمال ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بہت فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ لہذا ، اگر آپ کو بلڈ شوگر کا مسئلہ ہے تو ، دن میں دو بار ضرور لوکی کے پتے کا ایک کہوہ پی لیں۔

bitter-gourd-leaves-are-useful-in-controlling-sugar-and-blood-pressure
Suores Images www.freepik.com

کریلا کے پتوں کا کہوہ کیسے تیار کریں۔

کریلا کے پتوں کا کہوہ تیار کرنے کے لیے سب سے پہلے ایک پین میں 1 کپ پانی ڈالیں۔ اب اس میں لوکی کے کچھ پتے ڈالیں۔ اس کے بعد پانی کو اچھی طرح ابالیں۔ جب پانی اچھی طرح ابل جائے تو اسے چھان کر پی لیں۔ اس سے آپ کے جسم کو بہت فائدہ ہوگا۔ اگر آپ کے پاس لوکی کے پتے نہیں ہیں تو آپ اس کے پتوں کا پاؤڈر بھی استعمال کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں – کچی ہلدی کا پیسٹ لگانے سے ان 6 مسائل پر قابو پایا جاتا ہے ، اس کی دیسی علاج خصوصیات اور فوائد جانیں۔

کریلا کے پتوں کا ایک کہوہ صحت کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔ لیکن یہ بات ذہن میں رکھیں کہ اسے زیادہ استعمال نہ کریں۔ اس کے ساتھ ساتھ اگر آپ کو کوئی پریشانی ہو تو ڈاکٹر سے مشورہ کرنے کے بعد ہی اس کا استعمال کریں۔ ڈاکٹر سے مشورہ کیے بغیر کوئی گھریلو علاج نہ اپنائیں۔ یہ آپ کی پریشانی کو مزید خراب کر سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button