ذیابیطس .

ذیابیطس میں کالے چنے کھانے سے یہ 5 فائدے ملیں گے، بلڈ شوگر اور وزن کنٹرول میں رہے گا۔

ذیابیطس کے لیے چنے کے فوائد: اگر آپ کو ذیابیطس ہے تو آپ چنے کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔

ذیابیطس کے لیے چنے کے فوائد: زیادہ تر لوگ ان دنوں ذیابیطس سے پریشان ہیں۔ ناقص طرز زندگی. خوراک اور تناؤ ذیابیطس کی بنیادی وجوہات سمجھے جاتے ہیں۔ ذیابیطس میں مریض کے جسم میں انسولین کی کم مقدار بنتی ہے. جس کی وجہ سے خون میں شوگر کی سطح بڑھ جاتی ہے. (ہائی بلڈ شوگر)۔ شوگر کے مریضوں کو شوگر لیول کو کنٹرول. میں رکھنے کے لیے خصوصی ڈائیٹ پلان پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔ ذیابیطس کے مریضوں کو مشورہ دیا جاتا ہے. کہ وہ کھانے سے پرہیز کریں جن میں زیادہ شوگر اور ہائی جی آئی سکور ہوں۔ ایسے میں ذیابیطس کے مریضوں کے ذہن میں اکثر یہ سوال آتا ہے کہ وہ کیا کھا سکتے ہیں اور کیا نہیں؟ اس آرٹیکل میں ہم آپ کو بتانے جا رہے ہیں کہ کیا شوگر کے مریض چنے کھا سکتے ہیں یا نہیں؟

کیا آپ ذیابیطس میں چنے کھا سکتے ہیں؟(Is Black Chana Good for Diabetes)

کالا چنا پروٹین سے بھرپور ہوتا ہے۔ ان میں مناسب مقدار میں پروٹین اور دیگر غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ یہاں تک کہ چنا ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ دراصل چنا بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول میں رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ لہذا، اگر آپ ذیابیطس کے مریض ہیں، تو آپ کالے چنے کو اپنی خوراک کا حصہ بنا سکتے ہیں۔

black-chickpea-benefits-for-diabetes-in Urdu

ذیابیطس میں چنے کھانے کے فوائد.(Chickpea Benefits For Diabetes)

  • 1. کالے چنے میں فائبر زیادہ ہوتا ہے۔ 100 گرام چنے میں تقریباً 17 گرام غذائی ریشہ ہوتا ہے۔ زیادہ فائبر والی غذائیں بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کرتی ہیں۔
  • 2. چنے میں حل پذیر اور ناقابل حل دونوں فائبر پائے جاتے ہیں۔ یہ دونوں فائبر ایک ساتھ مل کر بلڈ شوگر کو کنٹرول میں رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔
  • 3. چنے کا گلیسیمک انڈیکس صرف 28 ہے، اس لیے اسے ذیابیطس کے مریضوں کے لیے بھی فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ یہ بلڈ پریشر کو بڑھنے سے روکتا ہے۔
  • 4. چنا نہ صرف ذیابیطس بلکہ اس سے پیدا ہونے والے مسائل جیسے کولیسٹرول، دل کی بیماری کے خطرے کو بھی کم کر سکتا ہے۔
  • 5. موٹاپا ذیابیطس کے مریضوں کے مسائل کو بڑھا سکتا ہے۔ لیکن آپ انکرت والے چنے کو باقاعدگی سے کھا کر اپنا وزن کنٹرول میں رکھ سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: ذیابیطس کے مریضوں کا بلڈ شوگر کنٹرول میں رہے گا، اس ڈائٹ پلان پر عمل کریں۔

ذیابیطس میں چنے کھانے کا طریقہ.(How to Eat Chickpea in Diabetes)

آپ چنے کو کسی بھی طرح کھا سکتے ہیں۔ چنا نہ صرف غذائیت سے بھرپور ہے بلکہ ذائقے میں بھی بہت اچھا ہے۔ شوگر کے مریض چنے کو ان طریقوں سے کھا سکتے ہیں۔

1. چنا چاٹ.(Chana Chaat)

شوگر کے مریض چنے کی چاٹ کھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے ٹماٹر، پیاز، کھیرے اور ہری مرچوں کو چھوٹے چھوٹے ٹکڑوں میں کاٹ لیں۔ اس میں ابلے ہوئے چنے شامل کریں اور لیموں نچوڑ کر کھا لیں۔

2. بھنے ہوئے چنے.(Roasted Chickpeas)

اگر آپ چاہیں تو بھنے ہوئے چنے کو بھی اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ آپ ایک پین میں چنے بھون سکتے ہیں۔ اس کے بعد آپ اسے نمک، لیموں کا رس ملا کر کھا سکتے ہیں۔

3. انکردار چنے.(Sprouted chickpeas)

آپ شوگر کے مرض میں انکر دار چنے بھی کھا سکتے ہیں۔ اس کے لیے چند چنے کو رات بھر پانی میں بھگو کر رکھ دیں۔ پھر ان کو پھوٹنے کے لیے کپڑے پر باندھ دیں۔ اس کے بعد آپ انہیں کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا ذیابیطس کے مریض انگور کھا سکتے ہیں؟ اس کے فوائد اور نقصانات جانیں۔

black-chickpea-benefits-for-diabetes-in Urdu

 

ذیابیطس میں چنے کھانے کا بہترین وقت.(Best Time to Eat Chickpea in Diabetes)

ذیابیطس کے مریضوں کے لیے چنے کھانے کا بہترین وقت صبح ہے۔ شوگر کے مریض ناشتے میں چنے کھا سکتے ہیں۔ ذیابیطس کے مریضوں کو ناشتہ کبھی نہیں چھوڑنا چاہیے۔

ذیابیطس میں چنے: اگر آپ کو ذیابیطس ہے تو آپ چنے کو بھی اپنی خوراک کا حصہ بنا سکتے ہیں۔ اس سے آپ کو کافی فائبر اور پروٹین ملے گا۔ اس کے ساتھ بلڈ شوگر لیول اور وزن بھی کنٹرول میں رہے گا۔ آپ چنے کو ناشتے میں کسی بھی طرح کھا سکتے ہیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button