صحت کا دیسی علاج

وزن کم کرنا ہو یا تناؤ، بلیک کافی ان 4 طریقوں سے فائدہ مند ہے، زیادہ پینے کے کچھ نقصانات جانیں۔

بلیک کافی کا استعمال صحت کے لیے بہت سے فائدے رکھتا ہے۔ لیکن ان کی زیادتی صحت کے لیے نقصان دہ بھی ہو سکتی ہے۔ بنانے کا طریقہ جانیں۔

آج کے دور میں لوگ کافی یا چائے دونوں کے عادی ہیں۔ کافی پینے والے یہ سوچ کر کافی پیتے ہیں .کہ کافی کے اندر کیفین پائی جاتی ہے. جس کی وجہ سے ان کی صحت متاثر ہوتی ہے۔ ایسے لوگوں کو بتائیں. کہ بلیک کافی آپ کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہو سکتی ہے۔ اگرچہ بلیک کافی میں کیفین بھی موجود ہوتی ہے .لیکن اس کا محدود مقدار میں استعمال صحت کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ واضح رہے۔کہ کافی عربیکا کے درخت کے پھل سے بنتی ہے۔ ایسی حالت میں پہلے ان پھلوں کو اچھی طرح بھون کر اس سے پاؤڈر تیار کیا جاتا ہے۔ اس پاؤڈر سے کئی قسم کی کاپیاں تیار کی جاتی ہیں۔ ان میں سے ایک بلیک کافی ہے۔ آپ کو بتاتے ہیں کہ اس میں پروٹین، توانائی، کیلشیم، آئرن، میگنیشیم، پوٹاشیم، فاسفورس، سوڈیم، زنک، وٹامن ای، وٹامن بی 6، وٹامن کے وغیرہ جیسے غذائی اجزا پائے جاتے ہیں.جو صحت کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوتے ہیں۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج اس آرٹیکل کے ذریعے ہم آپ کو بتائیں گے کہ بلیک کافی پینے کے صحت کے لیے کیا کیا فوائد ہیں.اس کے ساتھ ساتھ آپ کو اس کے نقصانات اور اسے گھر پر بنانے کا طریقہ بھی معلوم ہوگا۔

black coffee benefits side effects in urdu

1 – تناؤ کو دور کریں۔ Take away the stress

بلیک کافی کے استعمال سے تناؤ کو دور کیا جا سکتا ہے۔ آج کے دور میں لوگ ڈپریشن، پریشانی، تناؤ، ضرورت سے زیادہ نیند اور سستی وغیرہ سے زیادہ پریشان ہیں۔ ایسی صورتحال میں بلیک کافی آپ کے لیے اس مسئلے پر قابو پانے کے لیے بہت مفید ثابت ہوسکتی ہے۔ واضح کریں کہ بلیک کافی کے اندر کیفین پایا جاتا ہے.جو دماغ اور اعصابی نظام دونوں کو متحرک کر سکتا ہے۔ بلیک کافی اگرچہ ذہنی تناؤ کو دور کرنے میں مفید ہے لیکن اسے ڈاکٹر کے مشورے پر ہی پینا چاہیے۔

2۔وزن کم کرنے میں مفید ہے۔ Useful in reducing weight

آج کے دور میں لوگ وزن کم کرنے کے لیے نہ جانے کتنے ہی طریقے اپناتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں یہ لوگ بلیک کافی کے استعمال سے اس مسئلے پر قابو پا سکتے ہیں۔ آپ کو بتاتے چلیں کہ اس میں پائی جانے والی کیفین میٹابولزم کے کام کو بہتر بناتی ہے۔ یعنی توانائی بنانے کے عمل کو اپنی خوراک کے ذریعے بہتر بنایا جا سکتا ہے۔ اس سے متعلق ایک تحقیق بھی سامنے آئی ہے جس سے ثابت ہوتا ہے کہ کیفین کے استعمال سے جسم میں توانائی کو متوازن رکھا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کیفین جسم میں گرمی پیدا کرکے آپ کے بڑھتے ہوئے وزن کو کنٹرول کرسکتی ہے۔ تحقیق پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں…

یہ بھی پڑھیںسردیوں میں کون سا پھل کھائیں: سردیوں میں یہ 8 پھل کھائیں، بہت سے مسائل دور رہیں گے۔

3 – جسمانی قوت برداشت میں اضافہ۔Increase physical stamina

جو لوگ ورزش کرتے ہیں یا ورزش کرتے ہیں، انہیں بتا دیں کہ وہ بلیک کافی پی کر جسم کا سٹیمینا بڑھا سکتے ہیں۔ اگرچہ اس پر مزید تحقیق ہونا باقی ہے لیکن ایسے افراد میں قوت برداشت بڑھانے کے لیے ڈاکٹر کے مشورے پر ہی بلیک کافی پینا چاہیے۔ لیکن ہاں چونکہ بلیک کافی میں کیفین پایا جاتا ہے اس لیے اس کا استعمال جسم کی توانائی کو بڑھا سکتا ہے۔

4- ڈپریشن کو دور کریں۔

ڈپریشن کے مسئلے کو دور کرنے میں بھی بلیک کافی آپ کے لیے بہت مفید ثابت ہو سکتی ہے۔ اس سے متعلق ایک تحقیق بھی سامنے آئی ہے جس میں بتایا گیا ہے کہ زیادہ کافی پینے سے ڈپریشن کا خطرہ کم کیا جا سکتا ہے۔ لیکن ہاں، اس کے زیادہ استعمال سے پرہیز کریں۔ تحقیق پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

black coffee benefits side effects in urdu

بلیک کافی کے نقصانات
جیسا کہ ہم نے پہلے بتایا، کیفین بلیک کافی کے اندر پائی جاتی ہے۔ ایسے میں اس کی زیادتی صحت کے لیے بہت سے نقصانات کا باعث بھی بن سکتی ہے۔

1- کیفین کا زیادہ استعمال دل کی دھڑکن کو بڑھا سکتا ہے۔

2- بلیک کافی کے زیادہ استعمال سے بھی قے کا مسئلہ ہو سکتا ہے۔

3 – یہ تناؤ کا سبب بن سکتا ہے۔

4- اس کا زیادہ استعمال بے خوابی کا مسئلہ پیدا کر سکتا ہے۔

5 – اس سے ذہن میں الجھن پیدا ہو سکتی ہے۔

6 – بلیک کافی کے استعمال سے بار بار پیشاب آتا ہے۔

7- کیفین کی زیادتی بھی جسم میں بے سکونی کا سبب بن سکتی ہے۔

واضح رہے کہ کیفین کا زیادہ استعمال کورٹیسول کی سطح کو بڑھا سکتا ہے جو کہ تناؤ کا ہارمون ہے، جس کی وجہ سے انسان ذہنی مسائل کا شکار ہو سکتا ہے۔ اس سے متعلق ایک تحقیق بھی منظر عام پر آئی ہے۔ تحقیق پڑھنے کے لیے یہاں کلک کریں

یہ بھی پڑھیں:  چنے کا آٹا کھانے سے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، زیادہ کھانے کے کچھ نقصانات جانیں۔

بلیک کافی بنانے کا طریقہ۔

اس کافی کو بنانے کے لیے آپ کے پاس بلیک کافی پاؤڈر اور پانی ہونا ضروری ہے۔

اب پانی میں ایک چمچ بلیک کافی ڈال کر ابالنے دیں۔

اب تیار شدہ مکسچر کو کافی کے مگ میں ڈال کر کھا لیں۔

نوٹ – اس کافی کو بنانے کے لیے آپ براؤن شوگر بھی ڈال سکتے ہیں۔ اور اگر آپ چاہیں تو اس طرح بلیک کافی بھی پی سکتے ہیں۔

نوٹ – اوپر بتائے گئے نکات سے پتہ چلتا ہے کہ بلیک کافی کا استعمال صحت کے لیے بہت سے فائدے رکھتا ہے۔ لیکن اس کی زیادتی صحت کے لیے نقصان دہ بھی ہو سکتی ہے۔ ایسی صورتحال میں انسان کو اپنی خوراک میں محدود مقدار میں بلیک کافی کا استعمال کرنا چاہیے۔ اگر آپ کسی خاص غذا پر عمل پیرا ہیں یا آپ کسی سنگین مسئلے کا شکار ہیں تو کافی کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے ایک بار کسی ماہر سے ضرور مشورہ کریں۔ اس کے علاوہ حاملہ خواتین کو بلیک کافی کو اپنی خوراک میں شامل کرنے سے پہلے ایک بار ماہرین کا مشورہ ضرور لینا چاہیے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button