صحت مند غذا

کالے انگور کے فائدے: کالے انگور کھانا ذیابیطس میں فائدہ مند ہے، اس کی 5 وجوہات جانیں۔

ذیابیطس میں کالے انگور کھانے کے فوائد: کالے انگور میں کچھ ایسے اینٹی آکسیڈنٹس پائے جاتے ہیں، جو بلڈ شوگر کو کم کرنے اور کئی بیماریوں سے بچنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔

کالے انگور ہندوستان کی جنوبی ریاستوں میں زیادہ پائے جاتے ہیں. اور یہ فروری سے اپریل کے مہینوں کے درمیان بازاروں میں زیادہ دستیاب ہوتے ہیں۔ سیاہ انگور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس میں پائے جانے والے resveratrol اور quercetin دل کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ اس کے پولی فینول بلڈ پریشر اور بلڈ شوگر لیول کو کنٹرول کرتے ہیں اور جسم کو کئی خطرناک بیماریوں سے بچاتے ہیں۔ لیکن شوگر کے مریضوں کے لیے کالے انگور کھانے کے خاص فوائد ہیں۔ درحقیقت اس میں پائے جانے والے فائبر اور دیگر غذائی اجزاء ذیابیطس کے مریضوں میں بہت سے حالات کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتے ہیں۔ ہم آپ کو بتائیں گے کہ کیسے آنا ہے۔

black grapes benefits for diabetes in urdu

یابیطس میں کالے انگور کھانے کے فائدے.(Black grapes benefits for diabetes)

1. شوگر کو کنٹرول کرتا ہے۔(Controls Sugar)

سیاہ انگور فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں جو شوگر کو کنٹرول کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ کالے انگور میں فائبر کی اچھی مقدار ہوتی ہے جو شوگر لیول کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے۔ فائبر سے بھرپور کالے انگور ہاضمے کو بھی بہتر بناتے ہیں اور انسولین کی پیداوار کو بھی بہتر بناتے ہیں، جو جسم کو شوگر کو ہضم کرنے میں مدد دیتا ہے اور شوگر کو کنٹرول میں رکھتا ہے۔ لیکن اس کے لیے قابل غور بات یہ ہے کہ آپ کو اس وقت زیادہ کھانے کی ضرورت نہیں ہے، ورنہ اس میں شوگر کی مقدار بلڈ شوگر کو بڑھا سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 7 علامات مثانے کی دیوار میں سوزش کی علامات ہوسکتی ہیں، جانیے اس کی وجہ اور علاج

2. ذیابیطس کے مریضوں میں آنکھوں کو صحت مند رکھتا ہے۔(Keeps eyes healthy in diabetic patients)

ذیابیطس اکثر آنکھوں کی صحت کو نقصان پہنچانے لگتا ہے۔ جس کی وجہ سے شوگر کے مریضوں میں آنکھوں کی بیماریاں دیکھنے میں آتی ہیں۔ سیاہ انگور میں کیروٹینائڈز ہوتے ہیں جسے لیوٹین اور زیکسینتھین کہتے ہیں جو ریٹینا کو صحت مند رکھتے ہیں اور آکسیڈیٹیو تناؤ سے بچانے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کا اینٹی آکسیڈنٹ آنکھوں کو اندر سے صحت مند رکھنے کے ساتھ ساتھ بینائی کو بھی بڑھاتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ خلیات کو اندر سے صحت مند رکھنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

3. خراب کولیسٹرول کو کم کرتا ہے۔(Lowers Bad Cholesterol)

خراب کولیسٹرول ذیابیطس کے مریضوں میں دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھاتا ہے۔ سیاہ انگور resveratrol اور quercetin سے بھرپور ہوتے ہیں۔ یہ دونوں اینٹی آکسیڈنٹ مرکبات جو خراب کولیسٹرول کی سطح کو کم کرتے ہیں اور دل کو ان کی وجہ سے ہونے والے نقصان سے بچاتے ہیں۔ اس کے علاوہ کالے انگور میں پوٹاشیم اور فائبر کی مقدار بھی زیادہ ہوتی ہے جو بلڈ پریشر کو کنٹرول کرکے دل کو صحت مند رکھنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔

4. جلد کے انفیکشن کو کم کرتا ہے۔(Reduces Skin Infections)

کالے انگور میں وٹامن سی، وٹامن ای اور کچھ اینٹی آکسیڈنٹس ہوتے ہیں جو خون کی گردش کو متوازن رکھنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ وٹامن سی اور ریسویراٹرول جلد کے انفیکشن کو کم کرنے میں مدد کرتے ہیں۔ دراصل، ذیابیطس کے مریضوں کو جلد میں انفیکشن آسانی سے ہو سکتا ہے جس پر قابو پانا قدرے مشکل ہو جاتا ہے۔ ایسی صورت حال میں وٹامن سی اور ریسویراٹرول کی اینٹی بیکٹیریل اور اینٹی فنگل خصوصیات آپ کو اس سے بچاؤ میں مدد فراہم کرسکتی ہیں اور فنگل اور بیکٹیریل انفیکشن کے خطرے کو کم کرسکتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: صبح خالی پیٹ پھلوں کا رس پینے سے پہلے ان 5 باتوں کو ذہن میں رکھیں، جانیے اس کے فائدے اور نقصانات

black grapes benefits for diabetes in urdu

5. دماغ کو صحت مند رکھتا ہے۔(Keeps Brain Healthy)

کالے انگور میں پایا جانے والا ریسویراٹرول دماغ میں آکسیڈیٹیو تناؤ سے ہونے والے نقصان کو کم کر سکتا ہے۔ اس کی وجہ سے دماغ کا کام بہتر رہتا ہے اور یہ صحت مند رہتا ہے۔ اس کے علاوہ، وہ ان بیماریوں سے بچانے میں مدد کرتے ہیں جو عمر بڑھنے کے ساتھ ہوتی ہیں، جیسے کہ الزائمر کی بیماری۔

سیاہ انگور گٹ بیکٹیریا کو فروغ دیتے ہیں اور میٹابولزم کو بھی بہتر بناتے ہیں۔ اس وجہ سے ذیابیطس میں قبض کا مسئلہ نہیں ہوتا۔ یہ جسم میں توانائی کو کنٹرول کرنے میں بھی مدد کرتا ہے اور جسم کو موٹاپے سے لڑنے میں مدد کرتا ہے۔ اس طرح ذیابیطس میں کالے انگور کھانا کئی طرح سے فائدہ مند ہے۔ لیکن آپ کو اسے زیادہ مقدار میں کھانے کی ضرورت نہیں ہے، بس اسے صحیح وقت پر متوازن مقدار میں کھائیں۔ جیسے آپ اسے دن میں کھا سکتے ہیں۔ لیکن خیال رہے کہ کھانا کھانے کے بعد اسے کھانے سے گریز کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button