فیشن اور خوبصورتی

یہ 5 بری عادتیں آپ کے ہونٹوں کو کالے کر سکتی ہیں، نرم گلابی ہونٹ چاہتے ہیں تو ان کا خیال رکھیں

اکثر لوگوں کی غلط عادتیں ان کے ہونٹوں کو سیاہ کر دیتی ہیں۔ ایسی صورتحال میں ان عادات اور پرہیز کے بارے میں جانیں۔

ہر کوئی چاہتا ہے کہ اس کے ہونٹ خوبصورت اور پرکشش نظر آئیں۔ ایسی صورت حال میں، وہ نہیں جانتے کہ کون سی مصنوعات آزمائیں. لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ کچھ غلطیوں کی وجہ سے آپ کے گلابی ہونٹ سیاہ ہو سکتے ہیں۔ ہم ہر روز کچھ ایسی غلطیاں کرتے ہیں. جس کی وجہ سے ہونٹ نہ صرف سیاہ ہو جاتے ہیں بلکہ خشک بھی ہو سکتے ہیں۔ آج کا کاہ مارا مضمون انہی وجوہات پر ہے۔ آج اس آرٹیکل کے ذریعے ہم آپ کو بتائیں گے کہ کون سی بری عادت ہونٹوں کو سیاہ کرنے کی ذمہ دار ہو سکتی ہے۔

black lips causes in urdu

1 – مردہ جلد کی وجہ سے.(Due to dead skin)

ہونٹوں کو روزانہ ایکسفولیئٹ کرنا ضروری ہے۔ لیکن وہ ہمیشہ ایسا کرنا بھول جاتے ہیں۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ ہمارے ہونٹوں کی جلد جلد کے مردہ خلیات پیدا کرتی ہے۔ ایسے میں مردہ جلد کو ہٹانا بھی ہماری ذمہ داری ہے۔ مردہ جلد کی وجہ سے نہ صرف ہونٹوں پر جھریاں پڑ سکتی ہیں بلکہ ہونٹوں کی جلد بھی خراب ہو سکتی ہے۔ ایسی صورت حال میں مردہ جلد کو باقاعدگی سے ہٹانا بھی ہماری ذمہ داری ہے۔

2 – بعض دوائیوں کی وجہ سے.(Due to some drugs)

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ کچھ ایسی ادویات ہمارے اردگرد موجود ہیں جن کی وجہ سے ہونٹ کالے ہو سکتے ہیں۔ ان ادویات میں درد سے نجات کی گولیاں، اینٹی بائیوٹکس شامل ہیں۔ ایسی حالت میں ان کے استعمال سے کچھ مضر اثرات دیکھے جا سکتے ہیں۔ ان ضمنی اثرات میں ہونٹوں کا سیاہ ہونا بھی ظاہر ہو سکتا ہے۔ ایسی صورت حال میں ہونٹوں کے سیاہ ہونے کے پیچھے کچھ ادویات ذمہ دار ہوتی ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سیاست سے بچنے کے طریقے پر ہلکی نیلی روشنی کو تبدیل کرنے کے 6 طریقے ہیں۔

3 – لپ اسٹک سے الرجی۔(Allergy to lipstick)

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ کچھ لپ اسٹک ایسی ہوتی ہیں جن کے اندر موجود کیمیکل ہونٹوں کو کالا کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ کچھ لوگوں کو لپ اسٹک سے بھی الرجی ہو سکتی ہے۔ بتا دیں کہ اس الرجی کی وجہ سے ہونٹوں پر ہائپر پگمنٹیشن پیدا ہو سکتی ہے جس کی وجہ سے ہونٹ سیاہ نظر آ سکتے ہیں۔ ایسے میں لپ اسٹک بھی ہونٹوں کی سیاہی کے پیچھے ذمہ دار ثابت ہو سکتی ہے۔

4 – سگریٹ نوشی کی وجہ سے.(Due to smoking)

ہم سب جانتے ہیں کہ سگریٹ نوشی صحت کے لیے نقصان دہ ہے۔ ساتھ ہی یہ ہمارے پھیپھڑوں پر بھی منفی اثرات مرتب کرتا ہے۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ سگریٹ نوشی انسان کے ہونٹوں کو سیاہ بھی کر سکتی ہے۔ جی ہاں، جو شخص ضرورت سے زیادہ سگریٹ نوشی کرتا ہے، اسے ہونٹوں کی سیاہی کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔

5 – پانی کی کمی.(lack of water)

جب جسم میں پانی کی کمی ہو تو یہ ہونٹوں کی رنگت میں تبدیلی کا سبب بھی بن سکتا ہے۔ جی ہاں خاص طور پر سردیوں میں انسان اتنا پانی نہیں پی پاتا جتنا اس کے جسم کی ضرورت ہوتی ہے۔ ایسے میں اکثر لوگوں کو سردیوں میں ہونٹوں کے سیاہ ہونے کا مسئلہ درپیش ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: اگر بالوں کے رنگ یا مہندی کے داغ ناخنوں پر پڑ جائیں تو اسے دور کرنے کے لیے یہ 5 گھریلو ٹوٹکے آزمائیں۔

black lips causes in urdu

سیاہ ہونٹوں کی روک تھام.(prevention of dark lips)

1- انسان کو اپنے ہونٹوں پر موئسچرائزر کا باقاعدگی سے استعمال کرنا چاہیے۔

2- اگر کوئی شخص سگریٹ پیتا ہے تو اسے اس سے اجتناب کرنا چاہیے۔

3- ہونٹ چبانے سے گریز کریں۔

4- جسم کو ہائیڈریٹ رکھنا چاہیے۔

5 – ہونٹوں پر لپ اسٹک کی بجائے قدرتی چیزیں جیسے چقندر وغیرہ کا استعمال کیا جائے۔

نوٹ – مذکورہ بالا نکات سے پتہ چلتا ہے کہ سیاہ ہونٹوں کے پیچھے کچھ بری عادتیں بھی ذمہ دار ہو سکتی ہیں۔ ایسی حالت میں انسان کو ان عادات سے آگاہ ہونا چاہیے۔ اس لیے اس میں بتائے گئے علاج سے بھی کالے پن سے نجات مل سکتی ہے۔ لیکن اگر آپ کو ہونٹوں سے متعلق مسائل ہیں تو ڈاکٹر سے بات کرنا ضروری ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort