صحت مند غذا

سردیوں میں کالی مرچ ضرور کھائیں، حیرت انگیز فوائد حاصل ہوں گے۔

kali mirch khane ke fayde: سردیوں میں کالی مرچ کھانا صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ جانئے، سردیوں میں کالی مرچ کھانے کے فوائد۔

kali mirch khane ke fayde: کالی مرچ زیادہ تر گھرانوں میں استعمال ہوتی ہے۔ کچھ کالی مرچ سلاد، شنجی میں استعمال کرتے ہیں. اور کچھ کھانے کا ذائقہ بڑھانے کے لیے استعمال کرتے ہیں۔ کالی مرچ چائے یا کاڑھی وغیرہ میں بھی استعمال ہوتی ہے۔ کالی مرچ نہ صرف کھانے کا ذائقہ بڑھاتی ہے. بلکہ کالی مرچ کھانا صحت کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ خاص طور پر سردیوں میں کالی مرچ کھانا بہت فائدہ مند ہے۔ دراصل کالی مرچ کا اثر گرم ہوتا ہے۔ ایسے میں سردیوں میں کالی مرچ کھانے سے جسم کو گرمی ملتی ہے. اور جسم میں جمع زہریلے مادے بھی باہر نکل آتے ہیں۔

آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ کالی مرچ غذائیت سے بھرپور ہوتی ہے۔ کالی مرچ میں اینٹی فلیٹولنس، ڈائیورٹک، اینٹی سوزش، ہاضمہ جیسی خصوصیات ہوتی ہیں۔ ان تمام خصوصیات کو صحت کے مختلف مسائل کے علاج میں موثر سمجھا جاتا ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں. سردیوں میں کالی مرچ کھانے کے کیا فوائد ہیں؟ یا کالی مرچ کھانے کے کیا فائدے ہیں؟

سردیوں میں کالی مرچ کھانے کے فائدے.(Benefits of eating black pepper in winter)

1. ہاضمے کے لیے فائدہ مند.(Beneficial for digestion)

کالی مرچ ہاضمے کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ کالی مرچ ہاضمے سے متعلق مسائل کو دور کرنے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ آئیے آپ کو بتاتے ہیں کہ کالی مرچ میں پائپرین نامی مادہ پایا جاتا ہے۔ یہ معدے کے ہاضمہ انزائمز کو متحرک کرکے کام کرتا ہے، جو ہاضمہ کی صلاحیت کو بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ آپ کالی مرچ کسی بھی طرح کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں- گاجر کا جوس خالی پیٹ پئیں، جسم کو یہ 5 فائدے حاصل ہوں گے۔

black-pepper-benefits-in-winter-season-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. زکام اور فلو سے نجات دیتا ہے۔(Provides relief from cold and flu)

کالی مرچ کا اثر گرم ہوتا ہے، اسی طرح کالی مرچ میں بہت سے غذائی اجزاء بھی پائے جاتے ہیں۔ کالی مرچ میں موجود پائپرین نامی مرکب نزلہ، کھانسی اور زکام کے علاج میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کالی مرچ کے استعمال سے گلے کی خراش میں بھی آرام ملتا ہے۔ اس لیے اگر آپ کو اکثر نزلہ، زکام رہتا ہے تو اس صورت حال میں کالی مرچ کا استعمال فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔

3. وزن کم کرنا.(Lose weight)

سردیوں میں ایک طرف وزن تیزی سے بڑھنے لگتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کالی مرچ آپ کو وزن کم کرنے میں مدد دے سکتی ہے۔ کالی مرچ کے استعمال سے آپ اپنا وزن کنٹرول میں رکھ سکتے ہیں۔ دراصل کالی مرچ میں چکنائی کم ہوتی ہے۔ ایسے میں اگر آپ کالی مرچ کی چائے، کاڑھا یا سینڈوچ کھائیں تو وزن کنٹرول میں رہے گا۔

4. جوڑوں کے درد کو دور کرتا ہے۔(Relieves joint pain)

سردیوں میں اکثر لوگوں کو پٹھوں اور جوڑوں کے درد میں مبتلا ہونا پڑتا ہے۔ اگر آپ کو بھی جوڑوں کا درد ہے تو آپ سردیوں میں کالی مرچ کو اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں۔ سردیوں میں روزانہ کالی مرچ کا استعمال آپ کو جوڑوں کے درد اور سوجن سے نجات دلائے گا۔ کالی مرچ میں سوزش اور اینٹی آرتھرٹک اثرات ہوتے ہیں، لہذا یہ درد اور سوجن کو کم کرنے میں کارآمد ثابت ہوسکتی ہے۔

black-pepper-benefits-in-winter-season-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

5. انفیکشن سے بچاؤ.(Protect from infection)

کالی مرچ میں اینٹی بیکٹیریل خصوصیات پائی جاتی ہیں۔ ایسی صورتحال میں اگر آپ کالی مرچ کا روزانہ استعمال کریں تو آپ انفیکشن کے مسئلے سے بچ سکتے ہیں۔ کالی مرچ کھانے سے آپ بیکٹیریا، وائرس وغیرہ سے بچ سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: گھریلو انڈے اور سفید انڈے میں کیا فرق ہے؟ جانئے سردیوں میں کون سا انڈا اور کتنا کھایا جائے۔

ہندی میں کالی مرچ کے فوائد: سردیوں میں کالی مرچ کھانے سے سردی، جوڑوں کے درد اور انفیکشن سے بچا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کالی مرچ ہاضمے کے لیے بھی بہت اچھی ہے، اس کے علاوہ کالی مرچ وزن کم کرنے میں بھی کارآمد ثابت ہوتی ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button