جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

چہرے پر سیاہ دھبوں کی وجوہات کیا ہیں؟ جانیے اس سے نجات کے آسان طریقے

چمکدار چہرہ ہر کسی کی پسند ہے، چاہے وہ مرد ہو یا عورت۔ لیکن جب یہ چہرہ سیاہ دھبوں سے گھرا ہو تو پھر اعتماد کی کمی ہوتی ہے۔

وہ چہرہ جو آپ کی پہچان ہے، وہ پریشان ہونا لازم ہے جب اس کے گرد کالے دھبے ہوں گے۔ درحقیقت آپ اپنے چہرے کو صاف رکھنے کی کتنی ہی کوشش کر لیں لیکن دھوپ یا خراب طرز زندگی یا آلودگی کی وجہ سے چہرے پر سیاہ دھبے پڑ جاتے ہیں۔ یہ نشانات آپ کے چہرے کو بوڑھا اور کافی پھیکا لگتے ہیں۔ ان سیاہ نشانات یا داغوں کو دیکھ کر اعتماد کی کمی کا عمل شروع ہو جاتا ہے۔ کچھ نشانات خود ہی صاف ہو جاتے ہیں۔ لیکن کچھ نشانوں کو صاف کرنے کے لیے خصوصی علاج کی ضرورت ہوتی ہے۔ تو آئیے جانتے ہیں کہ چہرے پر سیاہ دھبوں کی کیا وجوہات ہیں اور ان سے کیسے نجات حاصل کی جا سکتی ہے۔

black spots causes and face in urdu

سیاہ دھبوں کی وجہ سے.(due to black spots)

ہائپر پگمنٹیشن ان سیاہ دھبوں کی ایک اہم وجہ ہے۔ اگر آپ زیادہ دیر تک سورج کی روشنی میں رہیں تو اس کی وجہ سے جسم میں میلانین کی مقدار بڑھ جاتی ہے۔ جو ہائپر پگمنٹیشن کا سبب بنتا ہے۔ اس رنگت کے نتیجے میں سیاہ دھبوں کو میلاسما بھی کہا جاتا ہے۔ سورج کی نقصان دہ شعاعیں بھی ان نشانات کی وجہ ہیں۔ اس کے علاوہ اور بھی وجوہات ہو سکتی ہیں جیسے کہ:

یہ بھی پڑھیں: موسم سرما میں مہاسے: سردیوں میں مہاسوں کی وجہ سے جلد بے جان لگنے لگی؟ 

بڑھاپا بھی اس کی وجہ ہو سکتا ہے:(Aging can also be the reason)

کالے دھبے بھی بڑھاپے کی نشانیوں میں سے ایک ہیں۔ لیکن یہ کہنا غلط ہو گا کہ بڑھاپے کی علامات آپ کی عمر کے ساتھ ہی سامنے آتی ہیں۔ یہ علامات آپ کے جینز اور آپ کے طرز زندگی پر منحصر ہیں۔ اگر آپ بوڑھے ہو رہے ہیں یا آپ غذائیت سے بھرپور خوراک نہ لینے کی بجائے الٹا کھاتے رہتے ہیں تو ان وجوہات کی وجہ سے بھی آپ پر کالے دھبے دیکھنے کو مل سکتے ہیں۔

مہاسوں کے نشانات بھی ہیں:(There are also marks from acne)

اگر آپ کے لیے مہاسوں وغیرہ کا مسئلہ بہت عام ہے تو کالے دھبے بھی بڑی تعداد میں دیکھے جا سکتے ہیں۔ یہ مہاسے چند دنوں میں خود ہی ٹھیک ہو جاتے ہیں لیکن پیچھے نشان چھوڑ جاتے ہیں۔ جنہیں سیاہ دھبے کہتے ہیں۔ جس سے یہ سارے چہرے مرجھا جاتے ہیں۔

ویکسنگ یا تھریڈنگ کی وجوہات:(Reasons for waxing or threading)

اگر آپ چہرے سے بالوں کو ہٹانے کے لیے ویکسنگ یا تھریڈنگ کا استعمال کرتے ہیں تو حساس جلد کی وجہ سے کئی بار جلد پر کھنچاؤ کی وجہ سے سیاہ دھبے پڑ جاتے ہیں۔ ان تمام عملوں سے پوری جلد میں جلن ہو سکتی ہے۔ تو اس وجہ کو بھی ذہن میں رکھیں۔

یہ بھی پڑھیں: گھر پر گولڈ بلیچ کریم بنائیں: گھر میں پارلر کی چمک حاصل کرنے کے لیے ان چیزوں سے گولڈ بلیچ کریم بنائیں،

سیاہ دھبوں کا گھریلو علاج.(home remedies for black spots)

ٹماٹر.(Tomato)

ٹماٹر میں لائکوپین ہوتا ہے جو جلد کو چمکانے والے ایجنٹ کے طور پر کام کرتا ہے۔ اس لیے ٹماٹر کو سیاہ دھبوں کو دور کرنے کے لیے بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔ اپنے چہرے کو نکھارنے اور اس طرح کے نشانات کو دور کرنے کے لیے ٹماٹر کا پیسٹ یا اندرونی گودا چہرے پر لگا سکتے ہیں۔

چنے.(chickpeas)

چنے میں زنک ہوتا ہے اور اس میں موجود خصوصیات ایکنی سے ہونے والے انفیکشن سے بچانے میں بھی فائدہ مند ہیں۔ اس کی detoxifying خصوصیات چہرے کی رنگت کو دور کرنے میں بھی مدد کرتی ہیں۔

  • اسے استعمال کرنے کے لیے ابلے ہوئے چنے کو میش کر لیں۔
  • اس میں لیموں کا رس ملا دیں۔
  • اسے اپنے چہرے پر لگائیں۔

آلو کا رس.(Potato juice)

آلو میں موجود انزائمز بلیچنگ ایجنٹ کے طور پر بھی کام کرتے ہیں۔ اس لیے آلو کا رس سیاہ دھبوں کو ٹھیک کرنے میں بہت مدد کرتا ہے۔

  • آلو کو پیس لیں۔
  • اس کا رس نکال لیں۔
  • اسے اپنے چہرے پر لگائیں۔
  • کچھ دیر بعد دھو لیں۔

black spots causes and face in urdu

ایلو ویرا جیل.(Aloe vera gel)

ایلو ویرا جیل ایک قدرتی جزو ہے جس میں وٹامن اے، بی اور سی موجود ہوتے ہیں۔ یہ جلد کی ساخت کو بہتر بنانے اور رنگت کو دور کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس لیے آپ جلد پر ایلو ویرا جیل بھی لگا سکتے ہیں۔

ان گھریلو علاج کے علاوہ، طرز زندگی میں کچھ تبدیلیاں کریں جیسے زیادہ سے زیادہ پانی پینا۔ اگر پھر بھی کوئی فرق نہ ہو تو آپ طبی علاج کی کوشش کر سکتے ہیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button