صحت مند غذا

جسمانی درد: یہ 7 وجوہات ہو سکتی ہیں جسم میں درد، جانیے ڈاکٹر سے اسے دور کرنے کے طریقے

جسم میں درد کا سبب: بہت سے لوگوں کے جسم میں اکثر درد رہتا ہے۔ تناؤ، گٹھیا کے علاوہ بھی ایسی کئی وجوہات ہیں، جو جسم میں درد کا باعث بنتی ہیں۔

جسم میں درد کیوں ہوتا ہے؟ ویسے تو دن بھر کی تھکاوٹ کے بعد جسم میں درد ہونا ایک عام سی بات ہے۔ لیکن جسم میں درد بھی بہت سی بیماریوں کی ایک عام علامت ہے۔ فلو، تناؤ، گٹھیا، خون کی کمی اور وٹامن ڈی کی کمی کو جسم میں درد کی اہم وجہ سمجھا جاتا ہے۔ ان کے علاوہ زیادہ دیر تک کھڑے رہنے. چلنے پھرنے یا ورزش کرتے وقت جسم میں درد کا احساس ہوسکتا ہے۔

body ache causes in urdu

جسم میں درد کی وجہ. (Body pain Reason)

ہمیشہ تناؤ میں رہنا، نیند کی کمی، تھکاوٹ اور پانی کی کمی جسم میں درد کا باعث بنتی ہے۔ اس کے ساتھ خون کی کمی، وٹامن ڈی کی کمی اور فلو کا وزن بھی جسم میں درد کا باعث بن سکتا ہے۔

1. تناؤ. (Stress)

جسم میں درد کی ایک بڑی وجہ تناؤ ہے۔ تناؤ براہ راست ہمارے طرز زندگی کو متاثر کرتا ہے۔ تناؤ دل کی تیز رفتار، بلڈ پریشر میں اضافہ اور جسم میں سر درد کا سبب بن سکتا ہے۔ تناؤ کی وجہ سے کندھوں، ٹانگوں اور کمر کے پٹھوں میں درد کا احساس ہو سکتا ہے۔ اس لیے اس سے بچنا چاہیے۔

2. پانی کی کمی.(Dehydration)

پانی کی کمی کا مطلب ہے جسم میں پانی کی کمی۔ جسم میں پانی کی کمی بھی جسم میں درد کا باعث بنتی ہے۔ پانی کی کمی کی وجہ سے جسم سانس لینے اور ہاضمے سمیت کئی عمل انجام دینے سے قاصر رہتا ہے جس سے جسمانی درد ہو سکتا ہے۔ پانی کی کمی کی علامات میں پیلا پیشاب، چکر آنا، تھکاوٹ اور بار بار پیاس شامل ہیں۔ اسہال کی حالت جسم میں درد کا باعث بنتی ہے، کیونکہ اسہال کی وجہ سے بھی جسم میں پانی کی کمی ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: وٹامن بی 12 کی کمی کو پورا کرنے کے لیے یہ 7 غذائیں کھائیں، صحت کو بہت سے فائدے ملیں گے۔

3. نیند کی کمی.(Lack of sleep)

کافی نیند نہ لینا آپ کی مجموعی صحت کو متاثر کر سکتا ہے۔ نیند کی کمی کی وجہ سے ہمارے جسم کے ٹشوز اور خلیے صحیح طریقے سے کام نہیں کرتے جس سے جسم میں درد ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ دماغ کو تروتازہ رکھنے کے لیے کافی نیند لینا بھی ضروری ہے۔ نیند کی کمی سے جسم میں درد کا احساس ہوتا ہے۔ نیند کی کمی کی وجہ سے جسم میں تھکاوٹ کا احساس ہو سکتا ہے۔

4. خون کی کمی.(Anemia)

انیمیا کا ہندی میں مطلب: خون کی کمی کا مطلب ہے جسم میں خون کی کمی۔ خون کی کمی کے مریض اپنے جسم کے تمام حصوں میں تھکاوٹ محسوس کرتے ہیں۔ خون کی کمی اس وقت ہوتی ہے جب جسم میں خون کے سرخ خلیے مناسب طریقے سے کام نہیں کرتے جس کی وجہ سے جسم کے ٹشوز کو مناسب مقدار میں آکسیجن نہیں ملتی۔ خون کی کمی کے ساتھ جسم کے کئی حصوں میں تھکاوٹ اور درد محسوس کیا جا سکتا ہے۔

5. وٹامن ڈی کی کمی.(Vitamin d deficiency)

وٹامن ڈی کیلشیم اور پٹھوں کے لیے اچھا ہے۔ ہمارے اہم اعضاء جیسے گردے اور پٹھے مناسب طریقے سے کام کرنے کے لیے کیلشیم پر انحصار کرتے ہیں۔ اس لیے جب جسم میں کیلشیم اور وٹامن ڈی کی کمی ہو جائے تو جسم میں درد شروع ہو جاتا ہے۔

body ache causes in urdu

6. فلو اور دیگر انفیکشن.(Flu)

فلو ہمارے جسم میں بخار کا باعث بنتا ہے۔ اس سے ہماری کمر، ٹانگوں اور بازوؤں کے پٹھوں میں درد کا احساس ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ان 6 طریقوں سے انگور کا استعمال صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

7. گٹھیا.(Arthritis)

گٹھیا اس وقت ہوتا ہے جب جوڑوں میں سوجن آجاتی ہے۔ ریمیٹائڈ گٹھائی، یا SLE، آپ کے جوڑوں میں درد کا سبب بن سکتا ہے. آپ کی نقل و حرکت کو محدود کر سکتے ہیں۔ جوڑوں کی اکڑن اور سوجن بھی گٹھیا کی علامات میں سے ہیں۔

جسمانی درد کا علاج.(Body Pain ke Upay)

  • تناؤ کو دور کرنے کے لیے مراقبہ کریں۔ ورزش اور یوگا کو اپنے طرز زندگی میں شامل کریں۔
  • اپنے آپ کو ہائیڈریٹ رکھیں۔ اس کے لیے مائع خوراک لیں۔ پورے دن میں 8-10 گلاس پانی پئیں.
  • تھکاوٹ سے بچنے کے لیے مکمل آرام کرنا ضروری ہے۔ اس کے لیے آپ کو دن میں 7-8 گھنٹے کی نیند لینا چاہیے۔
  • خون کی کمی سے بچنے کے لیے آئرن سے بھرپور غذا کھائیں۔
  • اپنی خوراک میں وٹامن ڈی سے بھرپور غذائیں ضرور شامل کریں۔

اگر آپ بھی جسم میں درد محسوس کرتے ہیں تو اسے بالکل نظر انداز نہ کریں۔ آہستہ آہستہ یہ درد شدید بھی ہو سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort