صحت مند غذا

ہڈیوں میں انفیکشن ہونے پر یہ 6 علامات نظر آتی ہیں، جانیں یہ مسئلہ کیوں ہوتا ہے۔

Osteomyelitis: ہڈیوں کے انفیکشن یا osteomyelitis کے مسئلے میں آپ کی ہڈیاں شدید متاثر ہوتی ہیں، جانئے یہ مسئلہ کیا ہے۔

Osteomyelitis in Urdu: جب ہڈیوں اور جوڑوں میں درد ہوتا ہے تو اکثر لوگ اسے کیلشیم کی کمی یا یورک ایسڈ کا مسئلہ سمجھتے ہیں۔ گٹھیا کے مریضوں کو جوڑوں کا درد یا ہڈیوں کا درد بھی ہوتا ہے لیکن جسم یا ہڈیوں میں درد ہمیشہ کیلشیم، یورک ایسڈ یا گٹھیا کی وجہ سے نہیں ہوتا۔ آپ ہڈیوں کے انفیکشن یا ہڈیوں کے انفیکشن کی وجہ سے بھی اس مسئلے کا شکار ہو سکتے ہیں۔ ہڈیوں کے انفیکشن کے مسئلے کو انگریزی میں osteomyelitis کہتے ہیں۔ اس کی وجہ سے آپ کو ہڈیوں میں درد اور کمزوری جیسے مسائل کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ہڈیوں کا انفیکشن یا آسٹیو مائیلائٹس ایک قسم کا فنگل انفیکشن ہے. جسے بہت سنگین سمجھا جاتا ہے۔ آئیے تفصیل سے جانتے ہیں کہ ہڈیوں میں انفیکشن کیوں ہوتا ہے؟ سوو انفیکشن کی وجوہات کیا ہیں اور اس مسئلے سے کیسے بچا جائے؟

ہڈیوں کا انفیکشن یا اوسٹیو میلائٹس کیا ہے.(What is Bone Infection)

ہڈیوں کے انفیکشن کو ہڈیوں کا انفیکشن کہا جاتا ہے اور طبی زبان میں اوسٹیو مائلائٹس کو کہتے ہیں۔ یہ مسئلہ کسی بھی عمر میں ہو سکتا ہے۔  ہڈیوں کا انفیکشن ایک قسم کا فنگل انفیکشن ہے۔ یہ اس وقت شروع ہوتا ہے. جب آپ کے جسم میں موجود بیکٹیریا یا فنگس جلد یا پٹھوں کے ذریعے ہڈیوں تک پہنچ جاتے ہیں۔ ذیابیطس، السر اور دائمی انفیکشن میں مبتلا افراد ہڈیوں کے انفیکشن کا زیادہ شکار ہوتے ہیں۔ ہڈیوں کا انفیکشن جسم کے کسی بھی حصے میں شروع ہو کر خون کے ذریعے آہستہ آہستہ ہڈیوں تک پہنچ سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کھانے کے بعد ان پھلوں کا استعمال کریں، ہاضمے کے مسائل نہیں ہوں گے۔

 

ہڈیوں کے انفیکشن کا کیا سبب بنتا ہے۔(What Causes Bone Infection )

ہڈیوں کے انفیکشن کا مسئلہ عام طور پر اس وقت ہوتا ہے جب جسم میں انفیکشن خون کے ذریعے ہڈیوں تک پہنچ جاتا ہے۔ اس کا انفیکشن جسم کے کسی بھی حصے میں شروع ہو سکتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو شدید چوٹ یا زخم کی وجہ سے بھی ہڈیوں کا انفیکشن ہو سکتا ہے۔ ہڈیوں کے انفیکشن یا آسٹیو مائلائٹس کا مسئلہ دوسرے لوگوں کے مقابلے سگریٹ نوشی کرنے والے لوگوں میں زیادہ دیکھا جاتا ہے۔ اس کے علاوہ ان بیماریوں میں مبتلا افراد میں ہڈیوں کے انفیکشن یا آسٹیو مائلائٹس کا زیادہ خطرہ ہوتا ہے۔

  • ذیابیطس کے مریضوں میں
  • گردے خراب
  • شدید چوٹ کی صورت میں
  • ہڈی کی سرجری
  • ہفتہ استثنیٰ
  • ٹانگوں میں السر
bone-infection-causes-symptoms-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

ہڈیوں کے انفیکشن کی علامات.(Bone Infection Symptoms )

کئی بار ہڈیوں کے انفیکشن یا اوسٹیو مائلائٹس کے مسئلے میں کوئی علامات نہیں ہوتیں۔ Osteomyelitis کی علامات جسم کے دیگر مسائل سے ملتی جلتی ہیں جس کی وجہ سے بعض اوقات اسے پہچاننا مشکل ہو جاتا ہے۔ ابتدائی طور پر ہڈیوں میں درد، تیز بخار اور ہڈیوں کا سوجن جیسی علامات نظر آتی ہیں۔ اس کے بعد جوں جوں مسئلہ بڑھتا ہے یہ علامات بھی سنگین ہو جاتی ہیں۔ ہڈیوں کے انفیکشن یا اوسٹیو مائلائٹس کی علامات درج ذیل ہیں۔

  • شدید ہڈی درد
  • بخار اور کپکپاہٹ
  • ہڈی کی سوجن
  • پٹھوں اور جوڑوں کا درد
  • خون کا جمنا
  • پیٹ میں شدید درد

Osteomyelitis علاج اور روک تھام.(Osteomyelitis Treatment & Prevention)

ہڈیوں کے انفیکشن یا آسٹیو مائلائٹس کے مسئلے کا علاج کئی طریقوں سے کیا جاتا ہے۔ جب انفیکشن ہلکا ہوتا ہے تو ڈاکٹر مریضوں کو اینٹی بائیوٹک لینے اور اینٹی بائیوٹک انجیکشن دینے کا مشورہ دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ اگر انفیکشن بہت زیادہ ہو جائے تو علاج میں سرجری کی مدد لی جاتی ہے۔ ہڈیوں کے انفیکشن کی وجہ سے ہڈی کا وہ حصہ جو ہڈیوں کے انفیکشن کی وجہ سے شدید متاثر ہوتا ہے ڈاکٹر سرجری کی مدد سے ہٹا دیتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: رات کو دیر تک سونے کی عادت جسم کو نقصان پہنچاتی ہے، یہ 5 بیماریاں ہو سکتی ہیں۔

ہڈیوں کے انفیکشن یا آسٹیو مائلائٹس کے مسئلے سے بچنے کے لیے، آپ کو اس کی علامات کو پہچاننا چاہیے اور صحیح وقت پر علاج کروانا چاہیے۔ چوٹ یا چوٹ سے بھی بچیں۔ جسم کے کسی حصے کے زخم یا چوٹ کو ہلکا نہ لیں اور احتیاط برتیں۔ اگر آپ کو ہڈیوں کے انفیکشن کی کوئی علامت نظر آتی ہے تو فوری طور پر اپنے ڈاکٹر سے رابطہ کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"