صحت مند غذا

دماغ میں رسولی ہونے پر یہ 8 علامات جسم میں ظاہر ہوتی ہیں۔

برین ٹیومر کی علامات: اگر برین ٹیومر ہے تو شروع میں ظاہر ہونے والی علامات کو پہچان کر علاج کرنا ضروری ہے، برین ٹیومر کی علامات جانیں۔

برین ٹیومر ایک سنگین بیماری ہے جو دماغ میں ہوتی ہے۔ اگر بروقت علاج نہ کیا جائے تو برین ٹیومر کا مریض مر جاتا ہے۔ برین ٹیومر ایک قسم کی خرابی ہے جس میں دماغی خلیات غیر معمولی طور پر بڑھنے لگتے ہیں۔ برین ٹیومر کے شروع ہوتے ہی جسم میں بہت سی علامات ظاہر ہونے لگتی ہیں۔ زیادہ تر لوگ دماغی رسولی کی وجہ سے ہونے والے سر درد اور دیگر علامات کو نظر انداز کر دیتے ہیں۔ جس کی وجہ سے یہ مسئلہ بعد میں مزید سنگین ہو جاتا ہے۔ اگر اس بیماری کے بارے میں صحیح وقت پر معلومات حاصل ہو جائیں تو علاج سے مریض کو ٹھیک کیا جا سکتا ہے۔ آئیے برین ٹیومر شروع ہونے پر نظر آنے والی علامات کے بارے میں جانتے ہیں۔

برین ٹیومر کی علامات.( Brain Tumor Symptoms )

برین ٹیومر کا مسئلہ کینسر اور غیر کینسر دونوں طرح کا ہو سکتا ہے۔ اگر صحیح وقت پر علاج نہ کیا جائے تو یہ حالت مریض کے لیے جان لیوا بن جاتی ہے۔ برین ٹیومر کے مسئلے میں نظر آنے والی علامات ہر مریض میں مختلف ہو سکتی ہیں۔ برین ٹیومر کے مسئلے میں نظر آنے والی چند اہم علامات درج ذیل ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا گھی اور تیل کا استعمال مکمل طور پر بند کرنا صحت مند ہے؟ جانیں کہ یہ آپ کی صحت کو کس طرح متاثر کرے گا۔

1. شدید سر درد جو طویل عرصے تک برقرار رہتا ہے۔

2. چلنے میں دشواری

3. بینائی کا نقصان

4. قے اور متلی

5. ذہنی توازن کا بگڑنا اور بات کرنے میں دشواری

6. جسمانی کمزوری اور وزن میں تیزی سے کمی

7. جسم کے ایک حصے میں کمزوری

8. سماعت کا نقصان

یہ بھی پڑھیں: ٹھنڈے دودھ میں شہد ملا کر پینے سے یہ 5 زبردست فائدے ملتے ہیں۔

brain-tumor-symptoms-in Urdu

برین ٹیومر کی شدید صورتوں میں مریض کو بہت تکلیف ہوتی ہے۔ اس حالت میں مریض اٹھنے یا بولنے میں دشواری کے ساتھ چیزیں یاد نہیں رکھ سکتا۔ اگر صحیح وقت پر علاج نہ کیا جائے تو مریض کی موت واقع ہو سکتی ہے۔

برین ٹیومر کا علاج.(Brain Tumor Treatment)

برین ٹیومر کا علاج مریض کے مسئلے اور شدت کے لحاظ سے مختلف ہو سکتا ہے۔ ڈاکٹرز مریضوں کا علاج عمر اور جسم میں موجود بیماریوں کی بنیاد پر کرتے ہیں۔ ابتدائی طور پر، مریض کا معائنہ کرنے کے بعد، ڈاکٹر کچھ ادویات کے استعمال کا مشورہ دیتے ہیں. سنگین صورتوں میں، ڈاکٹر سرجری کی مدد سے مریض کا علاج کرتے ہیں۔ برین ٹیومر کا مسئلہ تابکاری کی وجہ سے، جینیاتی وجوہات کی وجہ سے، بڑھاپے کی وجہ سے اور کینسر کے مریضوں میں زیادہ دیکھا جاتا ہے۔ برین ٹیومر کی علامات دیکھنے پر مریض کو پہلے ڈاکٹر سے مشورہ کر کے علاج کروانا چاہیے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button