صحت مند غذا

گھریلو انڈے اور سفید انڈے میں کیا فرق ہے؟ جانئے سردیوں میں کون سا انڈا اور کتنا کھایا جائے۔

اکثر لوگوں کے ذہنوں میں یہ سوال اٹھتا ہے کہ سفید انڈوں میں سے کون سا انڈا زیادہ غذائیت رکھتا ہے یا بھورے انڈوں میں؟

انڈا نہ صرف ذائقے میں اچھا ہے بلکہ صحت کے لیے بھی بہت مفید ہے۔ اس کے ساتھ ہی انڈے کے اندر بہت زیادہ پروٹین پایا جاتا ہے. جس کی وجہ سے انسان کے جسم میں پروٹین کی کمی نہیں ہوتی۔ لیکن اکثر انسان کے ذہن میں یہ سوال پیدا ہوتا ہے کہ سفید انڈے یا بھورے انڈوں میں سے کون سا صحیح ہے؟ لوگوں کا خیال ہے کہ براؤن بریڈ یا براؤن رائس کی طرح براؤن انڈا بھی صحت کے لیے مفید ہے۔ اس بات سے آگاہ ہونا ضروری ہے کہ اس میں کتنی سچائی ہے اور کتنی وہم ہے۔ آج کا مضمون اسی موضوع پر ہے۔ آج اس آرٹیکل کے ذریعے ہم آپ کو بتائیں گے کہ سفید اور بھورے انڈوں میں کون سا انڈا زیادہ صحت بخش ہے، جسے آپ کی خوراک میں شامل کرنے سے صحت کے بہت سے فوائد حاصل ہوسکتے ہیں۔ 

brown eggs vs white eggs which is healthier in urdu

دونوں کے درمیان رنگ فرق.(color difference between the two)

اگر ہم بھورے انڈوں کی بات کریں تو اسے دیسی انڈا کہا جاتا ہے۔ اسی سفید انڈے کو پولٹری انڈا کہا جاتا ہے۔ واضح رہے کہ براؤن انڈوں میں پروٹین کے ساتھ ساتھ کیلشیم اور کیلوریز دونوں موجود ہوتے ہیں جو صحت کے لیے مفید ہیں۔ اگرچہ سفید انڈوں میں پروٹین بھی پائی جاتی ہے لیکن بھورے انڈوں سے قدرے کم۔ یہی وجہ ہے کہ بھورے انڈے آخر میں قدرے مہنگے ہوتے ہیں۔ دوسری جانب اگر ہم ان دونوں میں فرق کے بارے میں بات کریں تو براؤن انڈے کا پیلا حصہ سفید انڈے کے پیلے حصے سے قدرے گہرا ہوتا ہے۔ ایک ہی وقت میں، اسے تھوڑا زیادہ غذائیت پر غور کریں.

یہ بھی پڑھیں: کیا آپ خالی پیٹ مونگ پھلی کھا سکتے ہیں؟ روزانہ کتنی مونگ پھلی کھانی چاہیے؟ 6 سوالات کے جواب جانیے ماہرین سے

سردیوں میں انڈا کتنا کھانا چاہیے.(How much egg should be eaten in winter)

ماہرین کے مطابق ایک دن میں ایک انڈا زردی کے ساتھ کھانے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ جب آپ انڈے کی سفیدی کھاتے ہیں تو آپ تین سے چار انڈے بھی کھا سکتے ہیں۔

کونسا بہتر ہے.(which one is better)

فارم میں موجود مرغیوں کے انڈے سفید رنگ کے ہوتے ہیں۔ ان مرغیوں کو کھانے کے لیے ضروری غذائی اجزاء نہیں دیے جاتے۔ جس کی وجہ سے ان کے انڈوں میں ضروری غذائی اجزاء بھی کم ہوتے ہیں۔ دوسری جانب گھروں میں پالی جانے والی دیسی مرغیوں کو بہت سی غذائیت سے بھرپور چیزیں دی جاتی ہیں۔ ایسی صورت حال میں ان مرغیوں کے انڈے بھورے رنگ کے ہوتے ہیں اور غذائیت سے بھرپور بھی۔ ایسی صورت حال میں، ایک شخص کو بھورے انڈے کا انتخاب کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے.

انڈے کے انتخاب کے لیے تجاویز.(Egg selection tips)

1- انڈے کا انتخاب کرتے وقت اس پر توجہ دینی چاہیے۔

2 – صاف، ٹوٹے ہوئے انڈے منتخب کریں۔

3- پرانے انڈے خریدنے سے گریز کریں۔

4 – انڈے کا انتخاب کرتے وقت ان کے سائز پر توجہ دیں۔

5 – خریداری کے بعد انڈوں کو ٹھنڈی جگہ پر رکھیں۔

یہ بھی پڑھیں: آملہ پاؤڈر میں شہد ملا کر کھانےسے صحت کو یہ 5 فائدے ملتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

brown eggs vs white eggs which is healthier in urdu

ڈاکٹر کی رائے.(Doctor’s opinion)

ماہرین کے مطابق ان کے مطابق بھورے انڈے زیادہ غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں اور وہ لوگوں کو بھورے انڈے کھانے کا مشورہ بھی دیتے ہیں۔ اگرچہ یہ قدرے مہنگا ہے لیکن ان کا ماننا ہے کہ انڈوں کے اندر غذائی اجزاء وافر مقدار میں موجود ہوتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں انسان کو اپنی خوراک میں بھورے رنگ کے انڈوں کو شامل کرنا چاہیے۔

نوٹ – اوپر بتائے گئے نکات سے پتہ چلتا ہے کہ سفید انڈے اور بھورے رنگ کے انڈے دونوں ہی بھورے رنگ میں زیادہ صحت بخش سمجھے جاتے ہیں۔ تاہم تحقیق کے مطابق دونوں انڈے غذائیت سے بھرپور ہیں۔ اگر کسی شخص کو بھورے انڈے کھانے سے کسی قسم کی الرجی محسوس ہو تو وہ اپنی خوراک سے براؤن کو ہٹا سکتا ہے۔ دوسری جانب اگر کوئی شخص کسی خاص غذا پر عمل پیرا ہے یا کسی سنگین بیماری میں مبتلا ہے تو اپنی خوراک میں انڈے شامل کرنے سے پہلے ایک بار کسی ماہر کی رائے ضرور لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort