صحت مند غذا

دل کو صحت مند رکھنے کے لیے براؤن رائس کھائیں، کولیسٹرول اور بلڈ پریشر کنٹرول میں رہے گا۔

براؤن رائس کھانا نہ صرف دل کی صحت کے لیے اچھا ہے بلکہ یہ آپ کا وزن بھی کم کر سکتا ہے۔ براؤن چاول غذائیت سے بھرپور ہے۔

براؤن چاول صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ براؤن چاول وزن کم کرنے اور کولیسٹرول کی سطح کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔کہ ایک کپ ابلے ہوئے بھورے چاول میں تقریباً 200 کیلوریز، 40 گرام کاربوہائیڈریٹ، تقریباً 3 گرام فائبر، 5 گرام پروٹین، 1 سے 1.5 گرام چکنائی، 10 گرام۔ 10 گرام روزانہ کی ضرورت۔ 12% تھامین، وٹامن B3 اور آئرن پر مشتمل ہے۔ اس کے علاوہ اس میں میگنیشیم، فاسفورس، زنک اور کاپر بھی ہوتا ہے۔ لیکن بہت سے لوگوں کے ذہن میں یہ سوال ہے کہ کیا براؤن رائس بھی دل کے لیے صحت مند ہے؟ تو آئیے اس بارے میں جانتے ہیں-

کیا براؤن چاول یا سفید چاول صحت مند ہیں؟(Is Brown Rice or White Rice Healthier)

بھورے چاول کو سفید چاول سے زیادہ صحت بخش سمجھا جاتا ہے۔ براؤن چاول جسم کو کوئی نقصان نہیں پہنچاتا۔ ان دونوں چاولوں میں کیلوریز کی مقدار یکساں ہوتی ہے۔ بھورے چاول پر عملدرآمد کم ہوتا ہے، اس لیے اس میں سفید چاولوں سے زیادہ غذائی اجزاء ہوتے ہیں۔ بھورے چاول کو کم کارب غذا میں لیا جا سکتا ہے۔ براؤن رائس دل کی صحت کے لیے بھی فائدہ مند ثابت ہو سکتا ہے۔

 brown-rice-benefits-for-heart-nutritional-aspects-in urdu

کیا براؤن چاول دل کے لیے مفید ہے؟(Is brown rice beneficial for the heart)

  • براؤن چاول دل کی صحت مند غذا ہے۔ اس میں بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں جو دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ اس میں فائبر بھی ہوتا ہے۔ فائبر دل کی بیماریوں، کینسر اور سانس کی دیگر بیماریوں کے خطرے کو 24 سے 59 فیصد تک کم کر سکتا ہے۔
  • براؤن چاول میں لگنان زیادہ مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ جن چیزوں میں یہ عنصر پایا جاتا ہے وہ کولیسٹرول کو کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ بلڈ پریشر کو کنٹرول میں رکھیں۔ کولیسٹرول اور ہائی بلڈ پریشر دل کی بیماریوں کا خطرہ بڑھاتا ہے۔ اس لیے انہیں براؤن رائس سے کنٹرول میں رکھا جا سکتا ہے۔
  • براؤن چاول میں میگنیشیم بھی زیادہ مقدار میں پایا جاتا ہے۔ یہ عنصر دل کے لیے بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس سے فالج، ہارٹ اٹیک کی وجہ سے موت کا خطرہ کافی حد تک کم ہوجاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: 

کیا براؤن رائس وزن کم کرنے میں فائدہ مند ہے؟(Is Brown Rice Beneficial in Losing Weight)

  • گر آپ بہتر اناج کی بجائے بھورے چاول کا استعمال کرتے ہیں، تو یہ آپ کو وزن کم کرنے میں مدد دے سکتا ہے۔ سفید چاول، پاستا وغیرہ میں فائبر اور غذائیت والے عناصر نہیں ہوتے۔ وہ آپ کے وزن کو کم کرنے کے بجائے بڑھا سکتے ہیں۔ اس لیے وزن کو کنٹرول میں رکھنے کے لیے صرف براؤن رائس کھائیں۔
  • براؤن چاول میں فائبر کی مقدار پائی جاتی ہے۔ اس سے آپ کا پیٹ زیادہ دیر تک بھرا رہتا ہے۔ اس سے وزن کم کرنے میں مدد مل سکتی ہے۔ فائبر سے بھرپور غذا کھانے سے کم کیلوریز آپ کے جسم میں جاتی ہیں۔ اس طرح براؤن چاول کا استعمال کئی طریقوں سے وزن کم کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

 brown-rice-benefits-for-heart-nutritional-aspects-in urdu

براؤن چاول کے فوائد.(benefits of brown rice)

  • براؤن چاول غذائیت سے بھرپور ہوتے ہیں۔ ان میں فولیٹ، پوٹاشیم، کیلشیم، رائبوفلاوین بہت زیادہ مقدار میں پائے جاتے ہیں۔
  • براؤن رائس میٹابولزم کو بہتر بنانے، بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے اور اعصابی افعال کو بہتر بنانے میں بہت فائدہ مند ہے۔
  • مینگنیج کی کمی عورت کے لیے حاملہ ہونا مشکل بنا سکتی ہے اور میٹابولک سنڈروم کا خطرہ بڑھا سکتی ہے۔ اس لیے براؤن رائس کو اپنی خوراک میں شامل کیا جاسکتا ہے۔
  • براؤن چاول میں فلیوونائڈز اور فینول جیسے اینٹی آکسیڈنٹس بھی ہوتے ہیں جو جسم کو آکسیڈیٹیو تناؤ سے بچانے میں مدد دیتے ہیں۔
  • اس سے دل کے امراض، کینسر اور قبل از وقت بڑھاپے کی علامات سے بچا جا سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: 

براؤن رائس میں موجود غذائیت سے بھرپور عناصر کی وجہ سے یہ کہا جا سکتا ہے کہ یہ وزن کم کرنے کے ساتھ ساتھ کولیسٹرول کو کنٹرول کرنے میں بھی فائدہ مند ہے۔ اس لیے براؤن رائس دل کی صحت کے لیے فائدہ مند ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button