صحت مند غذا

سردیوں میں چھاچھ پینے کے صحت کے لیے بہت سے فائدے ہیں، جانیے سردی کے موسم میں چھاچھ کب اور کیسے پینا چاہیے

سردیوں میں بھی چھاچھ پینے کے بہت سے فائدے ہیں۔ اس سے آپ کے ہاضمے کے مسائل اور قوت مدافعت اچھی رہتی ہے۔

عام طور پر ہم جسم کو ٹھنڈا رکھنے کے لیے گرمیوں میں چھاچھ پیتے ہیں لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ سردیوں میں بھی چھاچھ پینے کے بہت سے فوائد ہیں۔ درحقیقت چھاچھ میں وٹامن اے، بی، سی اور ای وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ چھاچھ میں آئرن، زنک، پوٹاشیم اور کیلشیم جیسے بہت سے غذائی اجزاء بھی پائے جاتے ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ کو ہاضمے کے مسائل سے نجات مل جاتی ہے۔ یہ چربی کو کم کرنے میں بھی مدد کرتا ہے اور آپ کو دن بھر تروتازہ رکھتا ہے۔ بس سردیوں میں چھاچھ پینے کا طریقہ گرمیوں سے تھوڑا مختلف ہے۔ اس کے لیے کچھ خاص طریقے ہیں جن کو اپنا کر آپ سردیوں میں بھی چھاچھ سے لطف اندوز ہو سکتے ہیں۔

سردیوں میں چھاچھ پینے کے فائدے (Buttermilk Benefits in Winter)

buttermilk-health-benefits-in-winters-in-urdu

1. چربی کو کم کرنے میں موثر. Effective in reducing fat

دودھ اور دہی کے مقابلے چھاچھ میں چکنائی بہت کم ہوتی ہے۔ اس کے استعمال سے آپ کا وزن کنٹرول میں رہتا ہے۔ چھاچھ کے استعمال سے آپ کا معدہ بھی جلد بھر جاتا ہے اور آپ کا پیٹ زیادہ دیر تک بھرا رہتا ہے جس کی وجہ سے آپ کو بھوک بھی کم لگتی ہے۔

2. ہاضمے کے مسائل کو دور رکھیں. Avoid digestive problems

چھاچھ ذائقے اور صحت سے بھرپور ہے۔ یہ ہضم بھی ہے کیونکہ اس میں پروبائیوٹک جرثومے ہوتے ہیں۔ چھاچھ پینے سے پیٹ میں گیس، بدہضمی اور جلن کا مسئلہ نہیں ہوتا اور آپ کا نظام ہضم بھی درست رہتا ہے۔

3. ہڈیوں کو مضبوط بنائیں. Strengthen the bones

چھاچھ میں پروٹین اور کیلشیم وافر مقدار میں پایا جاتا ہے جو آپ کی ہڈیوں کو مضبوط رکھتا ہے۔ چھاچھ کا استعمال پٹھوں کی لچک اور آسٹیوپوروسس جیسی بیماریوں کا علاج کر سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیلشیم جسم کے لیے کیوں ضروری ہے؟ اس کے فوائد، اہم ذرائع اور اضافی کیلشیم کے نقصانات جانیں۔

4. پانی کی کمی سے چھٹکارا حاصل کریں۔ Get rid of dehydration

لوگوں کو سردیوں میں پیاس زیادہ نہیں لگتی اور وہ پانی کم پیتے ہیں لیکن سردی میں زیادہ پیشاب کرتے ہیں۔ ایسی صورتحال میں سردیوں میں چھاچھ پینے سے آپ کو پانی کی کمی کا مسئلہ نہیں ہوتا۔ اس کے ساتھ ساتھ آپ کو کمزوری اور تھکاوٹ محسوس نہیں ہوتی اور دن بھر توانائی رہتی ہے۔

5. بہتر قوت مدافعت. Improved immunity

چھاچھ میں فائدہ مند بیکٹیریا ہوتے ہیں جو قوت مدافعت بڑھانے میں مدد دیتے ہیں۔ اس کے علاوہ چھاچھ میں موجود وٹامن اے، سی اور بی جیسے غذائی اجزاء آپ کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہیں۔

buttermilk-health-benefits-in-winters-in-urdu

سردیوں میں چھاچھ کا استعمال کیسے کریں۔ How to use buttermilk in winter 

گرمیوں کے مقابلے سردیوں میں چھاچھ پینے کا طریقہ قدرے مختلف ہوتا ہے۔ سردیوں میں چھاچھ دوپہر کے وقت یا سورج نکلنے کے وقت پینا چاہیے۔ اگر ممکن ہو تو دھوپ میں بیٹھ کر چھاچھ پی لیں کیونکہ چھاچھ میں ٹھنڈک کا اثر ہوتا ہے۔ تاہم جن لوگوں کو نزلہ زکام کی تکلیف ہوتی ہے وہ ڈاکٹر کے مشورے پر ہی چھاچھ کا استعمال کریں۔ اس کے علاوہ آپ گڑ کو چھاچھ کے ساتھ بھی کھا سکتے ہیں کیونکہ گڑ کا اثر گرم ہوتا ہے۔ اس کے علاوہ شوگر کے مریض گڑ کے استعمال سے پرہیز کریں۔ ذیابیطس کے مریض چھاچھ میں زیرہ، کیرم کے بیج، کالا نمک یا ہینگ ڈال کر کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: مولی کے پتوں کا رس ان 6 طریقوں سے صحت کے لیے فائدہ مند ہے، استعمال کرنے کا صحیح طریقہ جانیں۔

سردیوں میں چھاچھ کے مضر اثرات. Side effects of buttermilk in winter

سردیوں میں چھاچھ پینے کے بھی بہت سے نقصانات ہیں۔ یہ سردی اور کھانسی کا سبب بن سکتا ہے۔ سردیوں میں چھاچھ کا استعمال پٹھوں اور رگوں میں دوران خون میں مسائل پیدا کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، اگر آپ کو جوڑوں اور پٹھوں میں درد اور اکڑن ہے، تو آپ کو سانس کی قلت بھی ہو سکتی ہے۔ اس لیے اپنی صحت کی حالت کے مطابق سردیوں میں چھاچھ کا استعمال کریں اور اپنے ڈاکٹر سے مشورہ کریں۔

سردیوں میں اس طرح چھاچھ بنائیں.

سردیوں میں کریمی چھاچھ کے بجائے سادہ چھاچھ پیئے۔ یہ آپ کی صحت کے لیے زیادہ فائدہ مند ہوگا۔ اس کے ساتھ سردیوں میں کالی مرچ، ادرک اور ہینگ کے ساتھ چھاچھ ملا کر پینا بھی صحت بخش سمجھا جاتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort