ذیابیطس : diabetes in Urdu

کیا شوگر کے مریض سونے سے پہلے دودھ پی سکتے ہیں؟ جانئے ماہرین کیا کہتے ہیں۔

ذیابیطس کے مریض اپنی خوراک پر خصوصی توجہ دیں۔ ذیابیطس کے مریضوں کے لیے کھانے میں کیا شامل کرنا چاہیے اور کیا نہیں شامل کرنے سے متعلق ہر معلومات کا ہونا بہت ضروری ہے۔ کیونکہ صرف صحیح خوراک سے ہی وہ اپنے بلڈ شوگر کو کنٹرول کر سکتے ہیں۔ تاہم، کچھ چیزیں ایسی ہیں جو آپ کو الجھن میں ڈال سکتی ہیں۔ مثلاً شوگر کے مریض کو رات کو دودھ پینا چاہیے یا نہیں؟ یہ سوال آپ کے ذہن میں کئی بار آیا ہوگا۔ ویسے دودھ صحت کے لیے بہت ضروری ہے۔ صحت مند رہنے کے لیے رات کو سونے سے پہلے دودھ پینے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔ لیکن اگر آپ اس الجھن میں پڑ رہے ہیں کہ ذیابیطس کے مریض پی سکتے ہیں یا نہیں، تو فکر نہ کریں۔ آج ہم آپ کی الجھن دور کرنے آئے ہیں۔

can diabetes patients have milk at night in urdu

اس سلسلے میں  ماہر غذائیت کا کہناہے۔ کہ ذیابیطس کے مریض رات کو سونے سے پہلے دودھ پی سکتے ہیں۔ تاہم، اس کے لیے انہیں کچھ خاص اصولوں پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔ ماہرین خوراک بتاتے ہیں کہ شوگر کے مریض ہمیشہ گائے کا دودھ کا استعمال کریں۔ اس کے ساتھ ساتھ رات کو سونے سے پہلے دودھ بالکل نہ پییں۔

رات کو دودھ پینے کے لیے ان 3 اصولوں پر عمل کریں۔

اگر شوگر کے مریض رات کو دودھ پینے کے بعد سونا چاہتے ہیں تو اس کے لیے انہیں کچھ اصولوں پر عمل کرنا ہوگا۔  دن ہو یا رات ذیابیطس کے مریضوں کو ہمیشہ  گائے کا دودھ پینا چاہیے۔ دراصل، فل کریم دودھ میں لییکٹوز کی مقدار زیادہ ہوتی ہے، جو چینی کی ایک شکل ہے۔ ایسی حالت میں اگر آپ فل کریم والا دودھ پیتے ہیں تو یہ آپ کے جسم کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اس لیے ہمیشہ گائے کا دودھ پیئے۔

یہ بھی پڑھیں –  ذیابیطس کے مریضوں کو نان چکن کھانا چاہیے یا نہیں؟

ڈائیٹشین  کا کہنا ہے کہ رات کو کھانے کے تقریباً دو گھنٹے بعد ہی دودھ پی لیں۔ دراصل، گائے کے دودھ میں بھی لییکٹوز ہوتا ہے۔ ایسی صورت حال میں اگر آپ کھانا کھانے کے فوراً بعد دودھ پی لیں تو یہ صحت کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

اس کے علاوہ ماہر غذائیت کا کہنا ہے کہ سونے سے تقریباً ایک گھنٹہ پہلے دودھ پینا چاہیے۔ درحقیقت اگر آپ دودھ پینے کے فوراً بعد سو جائیں تو یہ ہاضمے میں پریشانی کا باعث بن سکتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو قبض کی شکایت ہو سکتی ہے۔

can diabetes patients have milk at night in urdu

لوگ مختلف رائے رکھتے ہیں.

اس کے علاوہ کچھ لوگ کہتے ہیں کہ رات کو دودھ بالکل نہ پیو۔ ان کا ماننا ہے کہ دودھ میں لییکٹوز پایا جاتا ہے جو کہ چینی کی ایک شکل ہے۔ ایسی صورت حال میں دودھ میں موجود چینی صحت کے لیے نقصان کا باعث بن سکتی ہے۔

کچھ لوگ کہتے ہیں کہ دودھ میں چکنائی زیادہ ہوتی ہے۔ ایسی حالت میں اگر آپ زیادہ دودھ پیتے ہیں تو آپ کا کولیسٹرول لیول بڑھ سکتا ہے۔ غذائی ماہرین اس کے بارے میں کہتے ہیں کہ گائے کے دودھ میں چکنائی کم ہوتی ہے۔ ایسی صورت میں ذیابیطس کے مریض محدود مقدار میں دودھ پی سکتے ہیں۔ تاہم، انہیں بیان کردہ قواعد پر عمل کرنے کی ضرورت ہے۔

ذیابیطس کے مریض دودھ کیسے پی سکتے ہیں؟

 اگر آپ ذیابیطس کو کنٹرول میں رکھنا چاہتے ہیں تو سادہ دودھ کی بجائے دودھ میں تھوڑی سی ہلدی یا دار چینی ملا کر پی لیں۔ یہ آپ کی صحت کے لیے فائدہ مند ہو سکتا ہے۔ اس طرح دودھ پینے سے بھی بلڈ شوگر کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے۔ اس کے ساتھ آپ جسم میں ہونے والی سوزش سے بھی آرام حاصل کر سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں –  مردوں میں شوگر کی علامات ، اسے کنٹرول کرنے کے لیے ماہرین کی تجاویز جانیں۔

نوٹ : خیال رہے کہ رات کو سونے سے تقریباً 1 گھنٹہ پہلے دودھ پی لیں۔ اگر آپ ذیابیطس کے شکار ہیں تو کھانے کے 2 گھنٹے بعد ہی دودھ پی لیں۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو آپ کے جسم میں شوگر کی سطح بڑھ سکتی ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button