ذیابیطس .

کیا ذیابیطس کے مریض انگور کھا سکتے ہیں؟ اس کے فوائد اور نقصانات جانیں۔

شوگر کے مریض انگور کھا سکتے ہیں یا نہیں؟ ذیابیطس میں انگور کھانے کے فائدے اور نقصانات جانئے۔

ذیابیطس کے مریض اپنی خوراک کا خاص خیال رکھیں۔ خوراک میں عدم توازن اور خراب طرز زندگی کی وجہ سے لوگوں میں ذیابیطس کا خطرہ بڑھ جاتا ہے. اور اس کی وجہ سے ذیابیطس کے مریضوں کی مشکلات میں اضافہ ہو سکتا ہے۔ شوگر کی بیماری یا ذیابیطس میں ایسے پھل، سبزیاں اور غذائیں نہیں کھانے چاہئیں جن میں گلائسیمک انڈیکس زیادہ ہو یا ان میں شوگر کی مقدار زیادہ ہو۔ لیکن اس معاملے میں کئی بار شوگر کے مریض کچھ ایسے پھل اور سبزیاں کھانا چھوڑ دیتے ہیں جو ان کے لیے فائدہ مند ہوتے ہیں۔ ذیابیطس کے مسئلے میں اکثر مریضوں میں انگور کھانے کے حوالے سے الجھن کی کیفیت پائی جاتی ہے۔ آئیے جانتے ہیں کہ ذیابیطس میں انگور کھانا چاہیے یا نہیں؟ ذیابیطس میں انگور کھانے کے فائدے، نقصانات اور احتیاطی تدابیر۔

 can-diabetics-eat-grapes-benefits-side-effects-in Urdu

ذیابیطس میں انگور کھا سکتے ہیں یا نہیں؟(Can Diabetics Eat Grapes)

انگور فائدہ مند فائٹونیوٹرینٹس سے بھرپور ہوتے ہیں. جو کہ جسم میں بلڈ شوگر کی سطح کو کنٹرول کرنے اور انسولین کے خلاف مزاحمت کو بہتر بنانے. میں فائدہ مند تصور کیے جاتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں موجود وٹامن سی کی وافر مقدار جسم کی قوت مدافعت بڑھانے میں بہت فائدہ مند ہے۔ انگور میں اینٹی آکسیڈنٹس اور فلیوونائڈز ہوتے ہیں جو جسم کے لیے بہت مفید مانے جاتے ہیں۔ لیکن اگر آپ ذیابیطس کے مریض ہیں تو اسے ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر نہیں کھانی چاہیے۔ انگور کو متوازن مقدار میں کھانے سے ذیابیطس کے مریضوں کو کوئی پریشانی نہیں ہوتی لیکن اگر آپ اسے زیادہ مقدار میں استعمال کرتے ہیں تو کئی مسائل کا خطرہ ہوتا ہے۔ کالے انگور کو ذیابیطس میں زیادہ فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ذیابیطس کے مریضوں کا بلڈ شوگر کنٹرول میں رہے گا، اس ڈائٹ پلان پر عمل کریں۔

ذیابیطس میں انگور کھانے کے فوائد.(Grapes Benefits in Diabetes)

انگور میں صحت کے لیے مفید بہت سے غذائی اجزاء پائے جاتے ہیں۔ اس میں موجود خصوصیات وزن کو کنٹرول کرنے اور جسم میں انسولین کے. خلاف مزاحمت بڑھانے کے لیے بھی بہت مفید مانی جاتی ہیں۔ ذیابیطس میں ڈاکٹر کا مشورہ لینے کے. بعد متوازن مقدار میں انگور کھا کر آپ یہ فائدے حاصل کر سکتے ہیں۔

  • انگور میں موجود لیوٹین اور زیکسینتھین آنکھوں کے لیے فائدہ مند ہے۔
  • وزن کو کنٹرول کرنے کے لیے انگور کو متوازن مقدار میں کھانا فائدہ مند ہے۔
  • کالا انگور ذیابیطس کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ہے، اس میں موجود خصوصیات بلڈ شوگر کو کنٹرول کرتی ہیں۔
  • کالا انگور گردے کے مسائل میں فائدہ مند ہے۔
  • ذیابیطس کے مریضوں میں کولیسٹرول کی سطح کو کنٹرول کرنے میں فائدہ مند ہے۔

ذیابیطس میں انگور کے مضر اثرات.(Grapes Side Effects in Diabates)

صحت کے لیے مفید غذائی اجزاء کے ساتھ ساتھ انگور میں کچھ ایسی خصوصیات بھی پائی جاتی ہیں جو ذیابیطس کے مریضوں کے لیے نقصان دہ ثابت ہو سکتی ہیں۔ انگور کا زیادہ استعمال ذیابیطس کے مریضوں کے بلڈ شوگر لیول کو بڑھا سکتا ہے اور بہت سے دیگر مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ ذیابیطس کے مریضوں کو انگور زیادہ کھانے سے یہ مسائل ہوسکتے ہیں

  • ذیابیطس کے مسئلے میں انگور زیادہ کھانے سے بلڈ شوگر بڑھ جاتی ہے۔
  • انگور زیادہ مقدار میں کھانے سے وزن بڑھنے کا خطرہ ہوتا ہے۔
  • انگور زیادہ کھانے سے اسہال ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: دار چینی کا پانی ذیابیطس کے مریضوں کے لیے فائدہ مند ہے، یہ بلڈ شوگر کو کنٹرول کرنے میں مددگار ہے۔

 can-diabetics-eat-grapes-benefits-side-effects-in Urdu

اگر آپ ذیابیطس کے مریض ہیں تو انگور کھانے سے پہلے اپنے ڈاکٹر سے ضرور مشورہ کریں۔ انگور کا ضرورت سے زیادہ یا ڈاکٹر کے مشورے کے بغیر استعمال آپ کے بلڈ شوگر لیول کو بڑھا سکتا ہے اور کئی دیگر مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort