صحت مند غذا

کیا ہمیں رات کو کھیرا کھانا چاہیے؟ جانئے ایکسپرٹ کی رائے

کیا ہم رات کو کھیرا کھا سکتے ہیں: رات کو کھیرا کھانے سے آپ کو کئی جسمانی مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس لیے سونے سے پہلے کھیرا نہیں کھانا چاہیے۔

کھیرا کھانا آپ کی صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ کھیرا غذائی اجزاء سے بھرپور ہوتا ہے۔ آپ اسے کئی طریقوں سے کھا سکتے ہیں۔ کھیرے کو سلاد اور سبزی کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔ بہت سے لوگ اسے شام کے وقت ناشتے کے طور پر کھانا پسند کر سکتے ہیں۔ اس میں وٹامنز، اینٹی آکسیڈنٹس، کاپر، مینگنیج، میگنیشیم اور پوٹاشیم پائے جاتے ہیں جو آپ کے دل کے مسائل اور ہائی بلڈ پریشر کے مسئلے میں بہت کارآمد ثابت ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ اس میں پانی وافر مقدار میں پایا جاتا ہے جو کہ آپ کے جسم کو ہائیڈریٹ رکھتا ہے لیکن رات کو اس کا استعمال آپ کے لیے نقصان دہ ہوسکتا ہے۔ یہ آپ کی نیند میں خلل ڈال سکتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ کو ہاضمے کے مسائل بھی ہو سکتے ہیں۔ اس لیے رات کے کھانے سے 20-25 منٹ پہلے سلاد یا کھیرا کھا لینا چاہیے تاکہ اس کا ہاضمہ ٹھیک ہو سکے۔ اس کے علاوہ. آپ کی نیند میں کوئی مسئلہ نہیں ہے.

یہ بھی پڑھیں: یہ بیماریاں کم پانی پینے سے ہوسکتی ہیں، اس سے صحت متاثر ہوتی ہے۔

can-we-eat-cucumber-at-night-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

کیا ہمیں رات کو کھیرا کھانا چاہیے؟(Should we eat cucumber at night)

آپ کھیرے کو کئی طریقوں سے کھا سکتے ہیں۔ آپ اسے پکا کر یا کچی شکل میں بھی کر سکتے ہیں۔ لیکن کھیرا ہضم ہونے میں وقت لیتا ہے اور یہ بھاری بھی ہے۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کی نیند کو متاثر کر سکتا ہے. اس کے علاوہ اس میں موجود پانی کی مقدار کی وجہ سے آپ کو باتھ روم کا بار بار جاننے کی ضرورت پڑسکتی ہے۔ اس کے علاوہ رات کو سونے سے پہلے سبزیوں جیسے گاجر، چقندر اور ٹماٹر سے بنا سلاد بھی نہ کھائیں۔ اس سے بدہضمی اور گیس کے مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔

 

رات کو کھیرا کھانے کے نقصانات.(Disadvantages of eating cucumber at night)

1. نظام انہضام سے متعلق مسائل.(Problems related to the digestive system)

اگر آپ رات کو کھیرا کھاتے ہیں تو اس سے نظام انہضام سے متعلق مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ اس سے بدہضمی، گیس اور تیزابیت کے مسائل پیدا ہوتے ہیں۔ آپ کو بار بار پیشاب کرنے میں بھی پریشانی ہو سکتی ہے۔

2. نزلہ زکام کا مسئلہ.(The problem of colds)

رات کو کھیرا یا سلاد کھانے سے بہت سے لوگ سردی کا شکار ہو سکتے ہیں۔ اس لیے نزلہ و زکام سے بچنے کے لیے رات کو کھیرا نہیں کھانا چاہیے۔

یہ بھی پڑھیں: ذیابیطس کے مریض فائبر سے بھرپور یہ 5 غذائیں کھائیں، بلڈ شوگر کنٹرول میں رہے گی۔

can-we-eat-cucumber-at-night-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

3. گلے کی تکلیف.(Throat Trouble)

رات کو کھیرا کھانے سے گلے سے متعلق مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ بہت سے لوگوں کو سردی کی وجہ سے یا رات کو کھیرا کھانے سے گلے میں خراش اور جلن ہو سکتی ہے۔ اس لیے رات کو کھیرا کھانے سے پرہیز کرنا چاہیے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button