صحت کا دیسی علاج

کیا دہی اور خشک میوہ جات کو ایک ساتھ کھایا جا سکتا ہے؟ ماہرین کی رائے جانیں۔

Can We Eat Dry Fruits With Curd: لوگ اس بات کو لے کر کافی تذبذب کا شکار ہیں کہ دہی اور خشک میوہ جات کو ایک ساتھ کھانا چاہیے یا نہیں، جانئے کیا ہے ماہر کی رائے۔

Can We Eat Dry Fruits With Curd: دہی اور خشک میوہ دونوں ہی عام غذا ہیں جو ہم میں سے اکثر کھاتے ہیں۔ لیکن اکثر ہم دیکھتے ہیں. کہ بہت سے لوگ دونوں کو ایک ساتھ کھاتے ہیں۔ کچھ لوگ خشک میوہ جات کو براہ راست دہی میں ملا کر کھانے کو ترجیح دیتے ہیں. جبکہ بہت سے لوگ اسے اپنے شیک اور اسموتھیز میں شامل کرنا پسند کرتے ہیں۔ کچھ لوگ اس کو صحت کے لیے بہت فائدہ مند سمجھتے ہیں جب کہ بہت سے لوگوں کے لیے اس کے بالکل برعکس ہے، ان کا ماننا ہے. کہ دہی اور خشک میوہ جات ایک ساتھ کھانے سے صحت کو کچھ نقصان پہنچ سکتا ہے۔ لیکن کیا واقعی ایسا ہے؟ اکثر لوگوں کے ذہنوں میں یہ سوال ابھرتا ہے. کہ دہی میں ملا کر خشک میوہ جات کھانا کتنا محفوظ ہے؟ کہ دہی اور خشک میوہ جات ایک ساتھ کھائے جا سکتے ہیں یا نہیں۔

کیا دہی اور خشک میوہ جات ایک ساتھ کھائے جا سکتے ہیں؟(Can we eat curd and dry fruits together)

ماہر غذائیت گریما کے مطابق، دہی اور خشک میوہ جات (کشمش، کھجور، انجیر، اخروٹ، بادام، کاجو وغیرہ) دونوں غذائی اجزاء کا ذخیرہ ہیں۔ دونوں کا استعمال صحت کے لیے حیرت انگیز فوائد دیتا ہے، چاہے آپ انہیں الگ الگ کھائیں یا ایک ساتھ۔ دونوں شکلوں میں ان کا استعمال آپ کے لیے مکمل طور پر محفوظ ہے۔ بس آپ کو مناسب مقدار اور وقت کے مطابق ان کا استعمال کرنا چاہیے۔ ہم خود اپنے گاہکوں کو مشورہ دیتے ہیں کہ وہ اپنی خوراک میں دہی اور خشک میوہ جات کو شامل کریں۔ ان میں بہت سے وٹامنز، منرلز، طبی خواص اور صحت بخش چکنائی وغیرہ صحت کے لیے ضروری ہیں۔ اگر آپ دونوں کو ایک ساتھ کھاتے ہیں تو اس سے صحت کو بہت سے فوائد حاصل ہوتے ہیں. ذیل میں اس کے چند فائدے بتائے جا رہے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: سردیوں میں روزانہ ادرک کا دودھ پیئیں، صحت کو بے شمار فوائد حاصل ہوں گے۔

دہی اور خشک میوہ جات ایک ساتھ کھانے کے فائدے-(Benefits of eating curd and dry fruits together)

1. ہڈیاں مضبوط ہوں گی: یہ مرکب ہڈیوں کو مضبوط بنانے. جوڑوں میں اکڑن اور درد کو دور کرنے کے ساتھ ساتھ فریکچر وغیرہ. کے خطرے کو کم کرنے میں بہت فائدہ مند ہے۔

 

can-we-eat-dry-fruits-with-curd-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

2. ہاضمہ بہتر ہوگا: دہی ایک اچھا پروبائیوٹک ہے. جبکہ خشک میوہ جات فائبر سے بھرپور ہوتے ہیں۔ اس طرح، یہ آنت میں اچھے بیکٹیریا کو فروغ دینے اور انہیں صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ ہاضمے کے مسائل کو دور کرتا ہے اور میٹابولزم کو بڑھانے میں فائدہ مند ہے۔

 

3۔جسمانی کمزوری کو دور کرے: یہ مرکب جسمانی کمزوری کو دور کرنے اور جسم کو اندر سے مضبوط. اور مضبوط بنانے میں بہت فائدہ مند ہے۔ یہ دن بھر تھکاوٹ اور کمزوری محسوس کرنے جیسے مسائل کو دور کرتا ہے. اور آپ کو توانائی بخشتا ہے۔

4. جسم کو ہائیڈریٹ رکھیں: یہ مرکب جسم میں ہائیڈروجن کو فروغ دینے میں بھی بہت فائدہ مند ہے۔ اس کا باقاعدگی سے استعمال کرنے سے جسم میں پانی کی. کمی نہیں ہوتی اور یہ ہائیڈریٹ رہتا ہے۔

5. دماغ کو صحت مند رکھتا ہے: خشک میوہ جات اور گری دار میوے دماغ کے لیے بہت فائدہ مند ہیں. یہ دماغی افعال کو بہتر بناتے ہیں. اور دماغی خلیات کو پہنچنے والے نقصان کو روکتے ہیں، انہیں صحت مند رکھتے ہیں. یادداشت کے ساتھ ساتھ پریشانی کو بھی بڑھاتے ہیں. تناؤ وغیرہ سے بچاتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: روزانہ کالی کھجور کھانے سے صحت کے لیے یہ 5 زبردست فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

can-we-eat-dry-fruits-with-curd-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

یہ بھی نوٹ کریں:
اس میں کوئی شک نہیں. کہ دہی اور خشک میوہ جات کا استعمال صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے. لیکن آپ کو اس بات کا خیال رکھنا چاہیے. کہ آپ اس کا زیادہ استعمال نہ کریں۔ اسے رات کے وقت کھانے سے بھی پرہیز کریں، ساتھ ہی اسے کھانے سے پہلے. دوران یا بعد میں کھانے سے پرہیز کریں۔ انہیں ناشتے اور شام کے ناشتے کے طور پر کھایا جا سکتا ہے۔ لیکن انہیں کھانے کے بعد 1 گھنٹے تک کچھ بھی کھانے یا پینے سے گریز کریں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button