صحت مند غذا

کیا میں صبح خالی پیٹ اورنج کھا سکتا ہوں؟ جانئے ماہرین کی کیا رائے ہے۔

خالی پیٹ سنترے کا استعمال جسم کو بہت سے نقصان پہنچا سکتا ہے۔ اس لیے خالی پیٹ سنتری کے استعمال سے پرہیز کریں۔

 سنتری صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس کے استعمال سے آپ اپنی جلد میں چمک پیدا کر سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ یہ جسم کے بہت سے مسائل کو دور کرتا ہے۔ ایسے میں بہت سے لوگوں کے ذہن میں یہ سوال آتا ہے کہ کیا ہم خالی پیٹ سنترے کا استعمال کر سکتے ہیں؟ کیا خالی پیٹ نارنجی کھانے سے جسم کو فائدہ ہوتا ہے؟ کیا خالی پیٹ سنتری کا استعمال جسم کو نقصان پہنچاتا ہے؟ اگر آپ کے ذہن میں اس طرح کے سوالات ہیں تو پریشان نہ ہوں۔ آج ہم آپ کو اس موضوع پر کچھ اہم معلومات دیں گے۔

can we eat oranges on empty stomach in Urdu

کیا آپ خالی پیٹ سنتری کھا سکتے ہیں؟(Can you eat orange on an empty stomach)

غذائی ماہرین کا کہنا ہے کہ سنترے کا استعمال خالی پیٹ نہیں کرنا چاہیے۔ اس کی وجہ سنتری کی تیزابیت کی خاصیت ہے۔ جی ہاں، نہ صرف سنتری، بلکہ کوئی بھی لیموں والی غذائیں خالی پیٹ نہیں کھانی چاہئیں۔ اگر آپ کھٹی پھلوں کو خالی پیٹ کھاتے ہیں تو اس سے معدے سے متعلق کئی مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ غذائی ماہرین کا کہنا ہے کہ اگر آپ خالی پیٹ سنترے کا استعمال کریں تو اس سے گیسٹرائٹس کا خطرہ بڑھ سکتا ہے۔ یہ آپ کے پیٹ کی لکیروں کو متاثر کرتا ہے۔ ایسی صورت حال میں آپ کو متلی، الٹی جیسے مسائل کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اس کے ساتھ ہی، اگر آپ پہلے سے ہی گیسٹرو فیجیل ریفلکس کا شکار ہیں، تو خالی پیٹ سنتری کا استعمال نہ کریں۔ اس سے آپ کی حالت مزید خراب ہو سکتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں: یہ 6 قسم کے لوگوں کو چھاچھ نہیں پینا چاہیے، یہ صحت کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔

خالی پیٹ اورنج کھانے کے نقصانات.(Disadvantages of eating orange on empty stomach)

اگر آپ اورنج جوس یا نارنجی خالی پیٹ کھاتے ہیں تو آج سے اس عادت کو بدل دیں۔ خالی پیٹ سنتری یا جوس پینے سے خون میں شوگر کی سطح بڑھ سکتی ہے۔ اس قسم کی پریشانی سے بچنے کے لیے صبح کے وقت نارنجی کا استعمال نہ کریں۔ دوسری طرف، اگر آپ کو ذیابیطس ہے تو، محدود مقدار میں سنتری کھائیں.

پیٹ کے مسائل.(stomach problems)

وٹامن سی سے بھرپور غذائیں خالی پیٹ تھوڑی مقدار میں کھائیں۔ اس کے ساتھ ہی نارنجی میں بہت زیادہ فائبر ہوتا ہے، جو پیٹ میں درد اور اسہال جیسے مسائل کو بڑھا سکتا ہے۔ ایسی صورت میں صبح خالی پیٹ نارنجی نہ کھائیں۔

ہڈیوں کو نقصان پہنچا سکتا ہے۔(May damage bones)

نارنجی میں کھٹا پن ہوتا ہے جو ہڈیوں کے مسائل کا باعث بن سکتا ہے۔ اس سے جوڑوں میں سوزش کا مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔ اس کے علاوہ جسم میں وٹامن سی کی زیادتی کیلشیم کی کمی کا باعث بنتی ہے جس سے ہڈیوں سے متعلق مسائل پیدا ہوسکتے ہیں۔ نارنگی زیادہ کھانے سے آسٹیوپوروسس کا مسئلہ بھی بڑھ سکتا ہے۔

وزن بڑھا سکتے ہیں.(can increase weight)

جسم کے میٹابولزم کو درست رکھنے کے لیے وٹامن سی ضروری ہے لیکن اگر آپ کھانے میں وٹامن سی کی زیادہ مقدار استعمال کرتے ہیں تو یہ نقصان دہ ثابت ہوسکتا ہے۔ خالی پیٹ سنتری کھانے سے میٹابولزم خراب ہو جاتا ہے جس سے وزن بڑھنے کا مسئلہ پیدا ہو سکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: سیب کا جوس پینے سے صحت کو یہ 7 فائدے ملتے ہیں، کئی مسائل سے نجات ملتی ہے۔

can i eat apple on empty stomach, which fruits can be eaten empty stomach, can we eat grapes empty stomach, eating grapes in the morning empty stomach, benefits of eating orange in empty stomach, what to eat early morning empty stomach, best food for empty stomach, can we eating orange on empty stomach during pregnancy,  can i eat apple on empty stomach while pregnant, apple on empty stomach hurts, when to eat apple before or after meal, eating apple empty stomach for weight loss, worst time to eat apple, eating apple at night is poison, best time to eat fruits to lose weight, best time to eat apple

اورنج یا اورنج جوس خالی پیٹ نہیں پینا چاہیے۔ یہ آپ کے مسئلے کو متحرک کر سکتا ہے۔ اس کے علاوہ، یہ آپ کے عمل انہضام کو خراب کر سکتا ہے. اس لیے کوشش کریں کہ مناسب وقت پر خالی سنگترے کھا لیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort