صحت مند غذا

کیا ہم صبح خالی پیٹ آلو کھا سکتے ہیں؟ ماہر کی رائے جانیں۔

آلو ہماری پسندیدہ سبزیوں میں سے ایک ہے۔ صبح خالی پیٹ آلو کھانا چاہیے یا نہیں؟ صحیح جواب جاننے کے لیے مضمون کو آخر تک پڑھیں۔

آلو گھر میں بہت کھائے جاتے ہیں۔ آلو ہماری خوراک کا ایک اہم حصہ ہیں۔ آلو کا استعمال آلو کے ناشتے، پراٹھے، سبزیوں اور دیگر بہت سی چیزوں میں کیا جاتا ہے۔ کچھ لوگ صبح کے وقت خالی پیٹ یا ناشتے میں آلو کھاتے ہیں۔ لیکن کیا صبح خالی پیٹ آلو کا استعمال صحت بخش ہے؟ دراصل آلو میں گلیسیمک انڈیکس ہوتا ہے جس کی وجہ سے جسم میں گلوکوز کی مقدار بڑھ جاتی ہے۔ اس کے علاوہ آلو میں کاربوہائیڈریٹ بھی ہوتا ہے اس لیے کچھ لوگ اسے غیر صحت بخش سمجھتے ہیں۔ اب جانئے ماہر کی رائے۔

can-we-eat-potato-empty-stomach in urdu

کیا میں صبح خالی پیٹ آلو کھا سکتا ہوں؟eating potato empty stomach

ایسی چیزیں صبح کے وقت کھائیں جس سے پیٹ بھر جاتا ہے اور دن بھر جسم کو توانائی ملتی ہے۔ آلو کے استعمال سے جسم کو بھرپور توانائی ملتی ہے۔ آپ صبح خالی پیٹ آلو کھا سکتے ہیں لیکن کچے آلو کے بجائے ابلے ہوئے آلو کھائیں۔ کچے آلو کو خالی پیٹ کھانے سے اسہال یا پیٹ میں درد ہو سکتا ہے۔ اگر آپ کو اکثر گیس یا تیزابیت کا مسئلہ رہتا ہے تو آپ کو صبح کے وقت آلو کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔ آلو کو دہی کے ساتھ کھایا جا سکتا ہے۔ ایک دن میں 1 سے 2 سے زیادہ آلو کھانے سے پرہیز کریں۔

یہ بھی پڑھیں:  ان 5 پھلوں کے استعمال سے بلڈ شوگر لیول کنٹرول میں رہے گا۔

خالی پیٹ آلو کھانے کے نقصانات۔

اس میں کوئی شک نہیں کہ صبح خالی پیٹ آلو کا استعمال جسم کی تھکاوٹ اور صبح کی پریشانیوں سے نجات دلانے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔ لیکن آلو کو خالی پیٹ کھانے سے سانس لینے میں تکلیف، متلی، قے جیسے مسائل پیدا ہو سکتے ہیں۔ آلو پوٹاشیم سے بھرپور ہوتے ہیں، جو ہائپرکلیمیا (جسم میں پوٹاشیم کی زیادہ مقدار) کا باعث بن سکتا ہے۔ آلو کا استعمال صبح کے وقت بلڈ شوگر لیول کو بڑھا سکتا ہے۔ ذیابیطس کے مریضوں کو آلو کا استعمال محدود مقدار میں کرنے کا مشورہ دیا جاتا ہے۔

can-we-eat-potato-empty-stomach in urdu
All Image Source: Freepik.com

آلو وزن بڑھانے میں فائدہ مند ہے۔

جو لوگ وزن بڑھانا چاہتے ہیں وہ صبح خالی پیٹ آلو کھا سکتے ہیں۔ جسم میں صحت مند چکنائی کے خلیات کو بڑھانا آسان نہیں لیکن آلو کا نسخہ کھانے سے جسم میں وزن بڑھنے کے ساتھ ساتھ غذائی اجزاء کی کمی بھی دور ہوتی ہے۔ آلو میں کاربوہائیڈریٹ، وٹامن اے، وٹامن بی، وٹامن سی، آئرن اور پروٹین کی اچھی مقدار ہوتی ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  کھانے کے بعد ان پھلوں کا استعمال کریں، ہاضمے کے مسائل نہیں ہوں گے۔

ناشتے میں آلو کھانے کے فائدے

صبح کے ناشتے میں آلو کو شامل کرنے سے قوت مدافعت بڑھے گی۔ آلو میں وٹامن سی موجود ہوتا ہے۔ اس کے استعمال سے جسم کی قوت مدافعت بڑھ جاتی ہے۔ یہ ایک موثر اینٹی آکسیڈینٹ ہے۔ ناشتے میں آلو کا استعمال کرنے سے جسم کی سوجن کم ہوتی ہے۔ آلو اور آلو کے چھلکے دونوں میں سوزش کی خصوصیات ہوتی ہیں جو سوزش کو کم کرتی ہیں۔ جو لوگ صبح اٹھتے ہیں اور پیروں اور ہاتھوں میں سوجن دیکھتے ہیں، انہیں ناشتے میں آلو کا استعمال کرنا چاہیے تو یہ جسم کے لیے فائدہ مند ہوگا۔ اگر آپ کو تھائرائیڈ ہے تو آلو صرف ڈاکٹر کے مشورے پر ہی کھائیں۔

کیا میں خالی پیٹ آلو کھا سکتا ہوں؟ ایک محدود مقدار میں آلو صبح خالی پیٹ کھا سکتے ہیں۔ کچے آلو کھانے سے پرہیز کریں۔ آلو کو دہی یا دیگر چیزوں میں ملا کر کھائیں۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button