صحت مند غذا

کیا آپ گرمیوں میں کچا لہسن کھا سکتے ہیں؟ جانئے کے ماہرین کیا کہتے ہیں۔

لہسن کا ذائقہ گرم ہوتا ہے۔ ایسے میں کیا گرمیوں میں کچا لہسن کھایا جا سکتا ہے؟ آئیے اس کے بارے میں جانتے ہیں-

لہسن ہمارے باورچی خانے کا ایک اہم حصہ سمجھا جاتا ہے۔ کھانے میں غصہ ڈالنے یا کھانے کا ذائقہ بڑھانے کے لیے لہسن کا استعمال کیا جاتا ہے۔ کئی ماہرین صحت کچے لہسن کو پکے ہوئے لہسن سے کئی گنا زیادہ فائدہ مند بتاتے ہیں۔ اس کے ساتھ ساتھ ہمارے گھر کے بزرگ روزانہ صبح خالی پیٹ کچا لہسن کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ ایسی حالت میں روزانہ صبح خالی پیٹ لہسن کھانا اچھی عادت میں شامل ہے۔ لیکن سوال یہ ہے کہ لہسن گرم ہے تو کیا ہم اسے گرمیوں میں کھا سکتے ہیں؟ ہم میں سے بہت سے لوگوں کے ذہن میں یہ سوال ہو سکتا ہے کہ کیا گرمیوں میں کچا لہسن کھانا چاہیے؟ اگر آپ کے ذہن میں بھی یہ سوال ہے تو آج ہم آپ کو اس مضمون میں اس کا جواب دیں گے۔ آئیے جانتے ہیں ماہرین کیا کہتے ہیں؟

can we eat raw garlic in summer known in urdu

کیا آپ گرمیوں میں کچا لہسن کھا سکتے ہیں؟(Can you eat raw garlic in summer)

 کہ لہسن صحت کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ اس میں ہلکی تیز بو ہے، لیکن یہ آپ کے لیے کافی مؤثر ثابت ہو سکتی ہے۔ لہسن کا ذائقہ گرم ہوتا ہے لیکن گرمیوں میں کچا لہسن کھانے میں کوئی حرج نہیں۔ خاص طور پر اگر آپ 1 سے 2 کچے لہسن کی کلیاں صبح خالی پیٹ کھا لیں تو آپ کو کسی قسم کی پریشانی کا سامنا نہیںcan we eat raw garlic in summer known in urdu ہوتا۔ تاہم اگر آپ اسے تیل اور مسالوں کے ساتھ زیادہ استعمال کرتے ہیں تو گرمیوں میں یہ آپ کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔ گرمیوں میں کچا لہسن صبح خالی پیٹ کھانے سے لہسن کے فوائد حاصل ہوتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کیا ایلوویرا پیٹ میں درد، اسہال وغیرہ کا سبب ہے؟ ایلو ویرا کا جوس پینے کے 5 نقصانات جانیں۔

گرمیوں میں کچا لہسن کھانے کے فائدے؟(Benefits of eating raw garlic in summer)

گرمیوں میں کچا لہسن کھانا آپ کے جسم کے لیے بہت سے فائدے رکھتا ہے۔ آئیے اس بارے میں جانتے ہیں-

قبض سے نجات
قبض سے متعلق مسائل گرمیوں میں ہونے کا امکان زیادہ ہوتا ہے۔ ایسی صورتحال میں کچا لہسن آپ کے لیے فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے۔ اگر آپ روزانہ صبح کچا لہسن باقاعدگی سے کھائیں تو یہ قبض دور کرنے میں کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔

ہائی بلڈ شوگر کو کنٹرول کریں۔(Control high blood sugar)

بہت سے ماہرین صحت کچا لہسن کھانے کا مشورہ دیتے ہیں۔ یہ ذیابیطس کے مریضوں کے لیے خاص طور پر فائدہ مند ہے۔ ذیابیطس میں کچا لہسن کھانے سے بلڈ شوگر کو کنٹرول کیا جا سکتا ہے۔ اس میں موجود اینٹی ذیابیطس خصوصیات ذیابیطس کے مریضوں کے لیے موثر ہیں۔

وائرل اور بیکٹیریل انفیکشن کے خلاف تحفظ.(Protection against viral and bacterial infections)

کچا لہسن کھانے سے وائرل اور بیکٹیریل مسائل پر قابو پایا جا سکتا ہے۔ دراصل، اس میں اینٹی وائرل، اینٹی فنگل اور اینٹی آکسیڈنٹ خصوصیات ہیں، جو آپ کو بیکٹیریل اور وائرل انفیکشن سے بچانے میں مدد فراہم کرتی ہیں۔ کچے لہسن کا استعمال آپ کے لیے بہت فائدہ مند ثابت ہوسکتا ہے، خاص طور پر کورونا کے دور میں۔ یہ آپ کے جسم کی قوت مدافعت کو بڑھا سکتا ہے۔

can we eat raw garlic in summer known in urdu

دل کو صحت مند رکھیں.(keep heart healthy)

گرمیوں میں اگر آپ روزانہ 1 سے 2 کچا لہسن کھائیں تو یہ آپ کے دل کو صحت مند رکھنے میں کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔ درحقیقت کچے لہسن میں خراب کولیسٹرول کو کم کرنے کی خاصیت ہوتی ہے۔ اس کے علاوہ اس میں اچھے کولیسٹرول کو بھی بڑھایا جا سکتا ہے جو کہ آپ کے لیے بہت موثر ہے۔ جسم میں اچھے کولیسٹرول کی سطح کو بڑھا کر آپ کا دل صحت مند رہ سکتا ہے۔ اس کے ساتھ یہ ہائی بلڈ پریشر کے مسئلے سے نجات دلانے میں بھی کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  سبز ٹماٹر بمقابلہ سرخ ٹماٹر: کون سے ٹماٹر صحت کے لیے مفید ہیں؟

گرمیوں میں کچے لہسن کا استعمال جسم کو بہت سے فوائد کا باعث بنتا ہے۔ لیکن یاد رکھیں کہ آپ اسے محدود مقدار میں استعمال کریں۔ اس کے ساتھ ساتھ گرمیوں میں تیل اور مسالوں کے زیادہ استعمال سے پرہیز کریں۔ یہ آپ کے لیے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort