صحت مند غذا

فیٹی لیور میں چاول کھانا چاہیے یا نہیں؟

فیٹی لیور میں چاول: فیٹی لیور ایک سنگین مسئلہ ہے۔ اس حالت میں چاول کھائیں یا نہیں؟ آئیے معلوم کرتے ہیں-

کیا ہم فیٹی لیور میں چاول کھا سکتے ہیں: جگر ہمارے جسم کے اہم ترین اعضاء میں سے ایک ہے۔ جگر جسم میں 500 سے زیادہ اہم کام کرتا ہے۔ یہ صفرا پیدا کرتا ہے، اضافی گلوکوز کو گلائکوجن میں تبدیل کرتا ہے اور خون کے جمنے کو کنٹرول کرتا ہے۔ اس لیے صحت مند رہنے کے لیے جگر کو صحت مند رکھنا بہت ضروری ہے۔ جگر میں ہلکی سی خرابی بھی مجموعی صحت کو متاثر کر سکتی ہے۔ کھانے کی ناقص عادات جگر کو سب سے زیادہ نقصان پہنچاتی ہیں۔ لوگ جگر سے متعلق کئی بیماریوں سے پریشان ہیں لیکن اس میں فیٹی لیور بہت عام ہے۔ ایسے میں اکثر لوگوں کے ذہن میں یہ سوال آتا ہے کہ فیٹی لیور میں کیا کھانا چاہیے اور کیا نہیں؟

can-we-eat-rice-in-fatty-liver-in Urdu

فیٹی لیور کیا ہے؟(What is Fatty Liver)

جب جگر میں اضافی چربی جمع ہو جائے تو اس حالت کو فیٹی لیور کہا جاتا ہے۔ فیٹی لیور کا مسئلہ مردوں اور عورتوں دونوں کو ہو سکتا ہے۔ فیٹی لیور کی علامات متلی، بھوک میں کمی، کمزوری، تھکاوٹ، وزن میں کمی، ہاضمہ کی خرابی ہیں۔ جب جگر کے خلیوں میں چربی جمع ہونے لگتی ہے تو وہ بتدریج فیٹی لیور میں تبدیل ہو جاتے ہیں۔

فیٹی لیور میں چاول کھانا چاہیے یا نہیں؟(Can We Eat Rice in Fatty Liver)

  • چاول تمام لوگوں کی خوراک میں ایک ضروری غذا ہے۔ کچھ لوگ سفید چاول کھاتے ہیں تو کچھ براؤن چاول کھانے کو ترجیح دیتے ہیں۔ لیکن جن لوگوں کو فیٹی لیور کا مسئلہ ہوتا ہے، وہ سمجھ نہیں پاتے کہ چاول کھائیں یا نہیں۔ یا فیٹی لیور میں کون سے چاول کھانے چاہئیں؟
  • فیٹی لیور میں چاول کھائے جا سکتے ہیں۔ لیکن بہت زیادہ چاول کھانے سے گریز کرنا چاہیے۔ آپ چاول کم مقدار میں کھا سکتے ہیں۔
  •  کہ سفید چاول میں کیلوریز زیادہ ہوتی ہیں۔ جبکہ فائبر، وٹامنز اور پروٹین موجود ہوتے ہیں۔ دوسری جانب براؤن چاول میں فائبر، وٹامنز، منرلز اور اینٹی آکسیڈنٹس زیادہ مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ بھورے چاول میں بی کمپلیکس وٹامنز بھی زیادہ ہوتے ہیں۔ اس لیے براؤن چاول کو فیٹی لیور میں سفید چاول سے زیادہ فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ براؤن چاول میٹابولزم کو بہتر بناتا ہے۔ آپ فیٹی لیور میں براؤن رائس کھا سکتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کچن میں موجود یہ 3 چیزیں ہڈیاں مضبوط کرتی ہیں۔

فیٹی لیور میں چاول کیسے کھائیں؟(How to Eat Rice in Fatty Liver )

اگر آپ کو بھی فیٹی لیور کا مسئلہ ہے تو آپ چاول کو اپنی خوراک میں شامل کر سکتے ہیں۔ لیکن چاول کو ہمیشہ صحت بخش طریقے سے کھانا چاہیے۔ فیٹی لیور میں فرائیڈ رائس کھانے سے پرہیز کریں۔ آپ چاولوں کو بھاپ میں یا ابال کر کھا سکتے ہیں۔ یہ فیٹی جگر کو متحرک نہیں کرے گا۔

can-we-eat-rice-in-fatty-liver-in Urdu

فیٹی لیور میں چاول: اگر آپ کو فیٹی لیور ہے تو خوراک کا خاص خیال رکھنا بہت ضروری ہے۔ اس صورت حال میں، آپ کو فائبر، وٹامن اور معدنیات سے بھرپور کھانا کھانا چاہیے۔ دوسری طرف تلی ہوئی، فاسٹ فوڈ وغیرہ سے پرہیز کرنا چاہیے۔ فیٹی لیور ایک سنگین مسئلہ ہے، اس لیے آپ کو اس حالت میں اپنا زیادہ خیال رکھنے کی ضرورت ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ناشپاتی کو روزانہ صبح خالی پیٹ کھائیں، آپ کو یہ 6 زبردست فائدے ملیں گے۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button