جلد کی حفاظت:skincare in Urdu

کیا میں ایلو ویرا جیل لگانے کے بعد اپنے چہرے کو صابن سے دھو سکتا ہوں؟ جانیے ماہرین سے

بہت سے لوگوں کے ذہن میں یہ سوال ہے کہ ایلوویرا کو چہرے پر لگانے کے بعد صابن سے منہ دھونا چاہیے یا نہیں؟ آئیے جانتے ہیں اس بارے میں ماہرین کی کیا رائے ہے۔

ایلوویرا کو چہرے پر لگانے سے بہت فائدہ ہوتا ہے۔ یہ جلد کے بہت سے مسائل سے نجات دلانے میں مدد کرتا ہے۔ یہ صاف اور چمکدار جلد حاصل کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔ ایلو ویرا اینٹی بیکٹیریل، جراثیم کش اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ اس میں وٹامن B1، B2، B6، B12 بھی وافر مقدار میں پائے جاتے ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ لوگ جلد سے متعلق مسائل سے نجات کے لیے ایلوویرا کا زیادہ استعمال کرتے ہیں۔ لیکن اکثر لوگوں کے ذہنوں میں یہ سوال رہتا ہے کہ ایلوویرا لگانے کے بعد چہرے کو صابن سے دھونا چاہیے یا فیس واش سے؟ کیا یہ صحیح کام ہے؟ اس کے بارے میں جاننے کے لیے ہم نے ڈاکٹر اور  میڈیکل آفیسر، پنجاب (BAMS، Ayurveda) سے بات کی۔ آئیے جانتے ہیں کہ ایلوویرا لگانے کے بعد چہرے کو صابن سے دھونا چاہیے یا نہیں۔

آئیے سب سے پہلے چہرے پر ایلو ویرا لگانے کے فوائد جانتے ہیں-(Benefits Of Applying Aloe Vera On Face)

  • بڑھاپے کی علامات کو کم کرتا ہے: ایلوویرا لگانے سے چہرے کی جلد کو ٹائٹ کرنے میں مدد ملتی ہے۔ یہ جھریوں اور باریک لکیروں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے اور آپ کو جوان رکھتا ہے۔
  • جلد کو نکھارتا ہے: اگر آپ ایلو ویرا جیل کو رات کو سونے سے پہلے چہرے پر لگا کر رات بھر لگا رہنے دیں تو اس سے داغ دھبوں، ٹیننگ، رنگت اور چہرے کی جلد کو نکھارنے میں مدد ملتی ہے۔
  • جلد کو نرم بناتا ہے: ایلو ویرا جلد کے لیے بہترین موئسچرائزر کا کام کرتا ہے۔ ایلو ویرا لگانے سے جلد کی نمی کو بند کرنے میں مدد ملتی ہے اور جلد کی نمی برقرار رہتی ہے۔ اس سے آپ خشک جلد سے نجات پاتے ہیں
  • اور نرم و ملائم جلد حاصل کرتے ہیں۔
  • مہاسوں سے چھٹکارا حاصل کریں: ایلوویرا اینٹی آکسیڈنٹس اور اینٹی سوزش خصوصیات سے بھرپور ہے۔ جس کی وجہ سے یہ فری ریڈیکلز سے لڑنے، چہرے کی گہرائی سے صاف کرنے، مہاسوں کی سوزش کو کم کرنے میں مددگار ہے۔

یہ بھی پڑھیں: چاول کے آٹے کو چہرے پر لگانے سے. بہت سے مسائل دور ہوتے ہیں، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

 

کیا میں ایلو ویرا لگانے کے بعد اپنا چہرہ صابن سے دھوؤں؟(Can We Use Soap After Applying Aloe Vera On Face)

 اگر آپ چہرے پر ایلو ویرا کو فیس ماسک کے طور پر استعمال کرتے ہیں جیسے چنے کا آٹا، دہی اور ایلو ویرا فیس ماسک، تو آپ کو چہرے کو صابن سے نہیں دھونا چاہیے۔ کیونکہ یہ قدرتی طور پر صاف کرتا ہے۔ اس کے علاوہ اگر آپ ایلوویرا لگانے کے بعد چہرے کو صابن سے دھوتے ہیں تو اس سے چہرے کا پی ایچ لیول بھی متاثر ہوتا ہے۔ چاہے آپ ایلو ویرا کو فیس پیک کے طور پر استعمال کریں یا ماسک کے طور پر، آپ کو اپنے چہرے کو صابن سے دھونے سے گریز کرنا چاہیے۔ لیکن آپ چہرے پر موئسچرائزر ضرور لگائیں۔

یہ بھی پڑھیں: میک اپ کے بغیر خوبصورت نظر آنا چاہتے ہیں؟ ان 5 تجاویز پر عمل کریں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Back to top button

Healthcareurduweb

"PLEASE DISABLE YOUR AD BLOCKER"