ورزش اور فٹنس

گاجر کا جوس وزن کم کرنے میں مددگار، جانیں کب اور کیسے پینا ہے۔

carrot juice for weight loss : گاجر کا جوس فائبر سے بھرپور ہوتا ہے جس کی وجہ سے پیٹ زیادہ دیر تک بھرا ہوا محسوس ہوتا ہے۔

carrot juice for weight loss: وزن میں کمی کے لیے ماہرین غذائیات اور ماہرین کئی طرح کی ورزشیں، ڈائٹ پلان اور کیا کرنا چاہیے، کیا نہیں کرنا چاہیے. اس کی مکمل فہرست فراہم کرتے ہیں۔ تاہم، سخت کام کے شیڈول میں ان سب پر عمل کرنا تھوڑا مشکل ہو جاتا ہے۔ لوگ سمجھ نہیں پا رہے کہ آخر وزن کم کرنے کے لیے کیا کرنا چاہیے۔ اگر آپ بھی وزن کم کرنے کا سوچ رہے ہیں تو گاجر کا رس اپنی روزمرہ کی خوراک میں شامل کریں۔ گاجر کا جوس فائبر کے ساتھ ساتھ نائٹریٹ سے بھی بھرپور ہوتا ہے۔ جو جسم کو وزن کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔

گاجر کے رس کے غذائی اجزاء.(Carrot Juice Nutrients)

گاجر کے جوس میں فائبر کی مناسب مقدار پائی جاتی ہے۔ اس میں وٹامن اے، کیروٹین، بیٹا اور اینٹی آکسیڈنٹس بھی ہوتے ہیں۔ اس کے علاوہ گاجر کا رس وٹامن اے، سی، کے، بی 8، آئرن کا ایک اچھا ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ گاجر کا جوس باقاعدگی سے پینے سے جسم میں دوران خون بہتر ہوتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: ان 4 غذائی اجزاء کی کمی سے وزن بھی بڑھ سکتا ہے، ڈاکٹر سے جانیں صحیح علاج

گاجر کا رس وزن کیسے کم کرتا ہے۔(How Carrot Juice Lose Weight)

گاجر فائبر کا ایک اچھا ذریعہ ہے۔(Carrot is a good source of fiber)

گاجر کا جوس فائبر سے بھرپور ہوتا ہے جس کی وجہ سے پیٹ زیادہ دیر تک بھرا ہوا محسوس ہوتا ہے۔ زیادہ دیر تک پیٹ بھرنے کا احساس اضافی کھانے کی خواہش کو کم کرتا ہے۔ اس کے علاوہ آپ زیادہ کھانے سے پرہیز کریں۔ جو وزن کو کنٹرول کرنے میں مددگار ثابت ہوتا ہے۔

carrot-juice-for-weight-loss-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

گاجر میں وٹامن اے پایا جاتا ہے۔(Vitamin A is found in carrots)

گاجر کا رس بھی وٹامن اے سے بھرپور ہوتا ہے جو آپ کو وزن کم کرنے میں مدد دیتا ہے۔ اگر آپ گاجر کا جوس صبح خالی پیٹ پیتے ہیں تو ورزش کے دوران جسم کو اضافی توانائی ملتی ہے۔

قوت مدافعت بڑھاتا ہے۔(Boosts immunity)

گاجر کے جوس میں وٹامن سی پایا جاتا ہے جو قوت مدافعت بڑھانے میں مدد کرتا ہے۔ گاجر کو وٹامن سی کا ایک اچھا ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ وٹامن سی وزن کم کرنے کے لیے بہت ضروری سمجھا جاتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں: کیا بلیک کافی پینے سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے؟ جانئے ماہرین کیا کہتے ہیں۔

گاجر اینٹی آکسیڈنٹس کا ذریعہ ہیں۔(Carrots are a source of antioxidants)

گاجر کا رس جسم میں اینٹی آکسیڈینٹ اثر کو بڑھا سکتا ہے اور لپڈ پیرو آکسیڈیشن (جسم کے لپڈز پر آزاد ریڈیکلز کا اثر) کو کم کر سکتا ہے۔ گاجر کا جوس باقاعدگی سے پینے سے وزن کم کرنے میں مدد ملتی ہے۔

carrot-juice-for-weight-loss-in-Urdu
All Image Source: Freepik.com

وزن کم کرنے کے لیے گاجر کا رس کب استعمال کریں۔(When to consume carrot juice for weight loss)

گاجر کا رس ٹھنڈک کا اثر رکھتا ہے، اس لیے اسے ہمیشہ صبح ناشتے یا دوپہر کے کھانے کے بعد استعمال کرنے کی سفارش کی جاتی ہے۔ ناشتے میں گاجر کا رس پینا وزن کم کرنے کے لیے بہترین سمجھا جاتا ہے۔ وزن کم کرنے یا کسی بھی صورت میں رات کو گاجر کا جوس نہ کھائیں۔

اگر آپ حاملہ ہیں یا کسی اور  بیماری میں مبتلا ہیں تو گاجر کا رس پینے سے پہلے ڈاکٹر سے رجوع کریں۔ ڈاکٹر اور ماہرین صحت ہفتے میں 4 سے 5 گلاس سے زیادہ جوس پینے کا مشورہ نہیں دیتے۔

 

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button