صحت مند غذا

شوگر کے مرض میں کاجو کھانے سے یہ 5 مسائل دور ہوتے ہیں، ماہر غذائیت سے فائدے جانیں۔

شوگر کے مریضوں کے لیے کاجو کا استعمال فائدہ مند ہے، آئیے جانتے ہیں کیسے

ذیابیطس والے لوگوں کے لیے کھانا ان کے جسم میں گلوکوز کی مقدار کو متاثر کرتا ہے۔ گلوکوز کی سطح بڑھنے سے کئی طرح کے صحت کے مسائل پیدا ہوسکتے ہیں، اسے کنٹرول کرنے کے لیے کاجو کا استعمال کیا جاسکتا ہے، کاجو کا استعمال ذیابیطس کے مریضوں کے لیے فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ خوراک میں کاجو کو شامل کرنے سے بلڈ شوگر لیول کنٹرول ہوتا ہے.وزن میں کمی اور ذہنی تناؤ بھی کم ہوتا ہے. دیگر فوائد جاننے کے لیے آرٹیکل آخر تک پڑھیں۔ 

cashew benefits for diabetes patients in urdu

کاجو میں غذائی اجزاء. (Nutrients in cashew)

کاجو میں فاسفورس، میگنیشیم، پروٹین، فولیٹ، آئرن، فائبر، اینٹی آکسیڈنٹس، وٹامنز اور منرلز، سیلینیم کی اچھی مقدار پائی جاتی ہے۔ آپ اپنی غذا میں کاجو کو سلاد، پفڈ چاول یا ناشتے میں شامل کر سکتے ہیں۔ آپ بھنے ہوئے کاجو بھی کھا سکتے ہیں۔ ذیابیطس کے مریض اسے اپنی خوراک میں ضرور شامل کریں۔

یہ بھی پڑھیں: جسمانی درد: یہ 7 وجوہات ہو سکتی ہیں جسم میں درد، جانیے ڈاکٹر سے اسے دور کرنے کے طریقے

ذیابیطس کے دوران کاجو کے فوائد. (Benefits of cashew during diabetes)

1. انسولین کی سطح کو بڑھاتا ہے کاجو.(Cashew helps to maintain insulin level)

جب لبلبہ جسم میں انسولین ہارمونز نہیں بنا پاتا تو لوگ ذیابیطس کا شکار ہوجاتے ہیں، ذیابیطس میں بلڈ شوگر لیول بڑھنے سے برین اسٹروک، ایک سے زیادہ اعضاء کی خرابی، گردے فیل ہونے، ہارٹ اٹیک جیسی بیماریوں کا خطرہ بڑھ جاتا ہے، جس پر قابو پانے کے لیے ضروری ہے۔ درست کھانا ایک اہم کردار ہے، اگر آپ اپنی خوراک میں کاجو کو شامل کریں گے تو انسولین کی سطح بڑھے گی۔

2. ذیابیطس میں تناؤ کو کم کرتا ہے کاجو.(Cashew reduce stress during diabetes)

کاجو میں پوٹاشیم، فائبر، وٹامن سی موجود ہوتے ہیں، یہ غذائی اجزاء ذیابیطس میں تناؤ کی سطح کو کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ ذیابیطس میں بہت سے لوگوں میں تناؤ کی علامات دیکھی جاتی ہیں جس پر قابو پانے کے لیے کاجو کا استعمال فائدہ مند سمجھا جاتا ہے۔ اس کے ساتھ ساتھ کاجو میں ایسے عناصر پائے جاتے ہیں جو انسولین کی سطح کو بڑھاتے ہیں۔

3. کاجو وزن کم کرنے میں مددگار ہے.(Cashew helps to reduce weight)

ذیابیطس کے مریضوں کو وزن کم کرنے میں پریشانی ہوتی ہے لیکن ہم آپ کو بتاتے ہیں کہ آپ وزن کم کرنے کے لیے کاجو کا استعمال کر سکتے ہیں۔ کاجو میں میگنیشیم، فائبر، کاربوہائیڈریٹ موجود ہوتے ہیں جو آپ کو وزن کم کرنے میں مدد دیتے ہیں۔ کاربوہائیڈریٹ اور فائبر جسم کے میٹابولزم کو بڑھاتے ہیں اور وزن کم کرتے ہیں۔

یہ بھی پڑھیں: کچی ہلدی صحت، جلد اور بالوں کے مسائل کو ٹھیک کر سکتی ہے، استعمال کرنے کا طریقہ جانیں۔

cashew benefits for diabetes patients in urdu

4. کاجو کم مقدار میں زیادہ توانائی دیتا ہے.(Cashew is powerhouse of energy)

ماہرین خوراک جب ذیابیطس کے مریضوں کے لیے ڈائیٹ پلان بناتے ہیں تو وہ اس بات کو ذہن میں رکھتے ہیں کہ ایسی خوراک کو اپنی خوراک میں شامل کیا جائے جس کے ذریعے کم مقدار میں زیادہ سے زیادہ توانائی حاصل کی جاسکے۔ کاجو کے استعمال سے جسم کو توانائی ملتی ہے اور آپ کو زیادہ استعمال کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ اگر آپ 2 سے 4 کاجو کھائیں گے تو جسم کو کافی توانائی ملے گی، جس سے ذیابیطس کے مریض کو بار بار کھانے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔

5.کاجو ہائی بلڈ پریشر کے خطرے کو کم کرتا ہے۔(Cashew lowers down the risk of hypertension)

کاجو میں ایسے پلانٹ پروٹین ہوتے ہیں جن کے استعمال سے ہائی بلڈ پریشر کا مسئلہ بھی دور ہو جاتا ہے۔ کاجو کھانے سے گردے بھی صحت مند رہتے ہیں۔ شوگر کے مریضوں کی قوتِ مدافعت بھی کمزور ہوتی ہے جس کو بڑھانے کے لیے کاجو ایک فائدہ مند میوہ ہے۔ آپ کو اسے ڈاکٹر کے مشورے سے لینا چاہیے۔

آپ کو ایک دن میں 4 سے 5 کاجو سے زیادہ استعمال نہیں کرنا چاہئے، اگر آپ کسی سنگین بیماری میں مبتلا ہیں تو اسے ڈاکٹر کے مشورے پر ہی کھائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

Back to top button