صحت مند غذا

بہتر نیند کے لیے سونے سے پہلے کاجو کو دودھ کے ساتھ لیں ، جا نیں صحیح طریقہ اور دیگر فوائد۔

کاجو پروٹین ، چربی اور اینٹی آکسیڈنٹس سے بھرپور ہوتے ہیں ۔جو کہ دل کی بیماریوں سے حفاظت کے ساتھ ساتھ جسم کو بہت سے فوائد فراہم کرتے ہیں۔ لہذا ، دودھ کیلشیم سے بھرپور ہے اور ہڈیوں کو صحت مند رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ لیکن ان دونوں کو ساتھ لے جانے کے مزید فوائد ہیں۔ دراصل ، کاجو کو دودھ میں ملا کر پینا ، یہ نہ صرف جسمانی صحت کو برقرار رکھتا ہے ۔ بلکہ آپ کو ذہنی طور پر بھی تندرست رکھتا ہے۔ جی ہاں ، یہ ہم نہیں کہتے بلکہ غذائیت کے ماہر روجتا دیویکر ہیں۔ ماہر غذائیت رجوتا دیویکر کے مطابق ، اب جب تہواروں کا موسم آگیا ہے اور پھر شادیاں اور پارٹیاں ہوں گی ، تو کئی بار آپ کی نیند اور نیند کا چکر پریشان ہوسکتا ہے۔ لہذا ، کاجو کا دودھ آپ کی نیند کو بہتر بنانے میں مدد کرے گا۔ اس کے علاوہ اسے پینے کے اور بھی بہت سے فوائد ہیں۔ تو ، آئیے غذائیت کے ماہر رجوتا دیویکر سے جانتے ہیں کہ کاجو کا دودھ کیسے بنایا جائے اور پھر اس کے فوائد کو جانیں۔

cashew milk health benefits in Urdu

کاجو کا دودھ بنانے کا صحیح طریقہ – Cashew Milk Recipe

1. کچھ کاجو لیں اور اسے دودھ میں 4 سے 5 گھنٹے بھگو کر رکھیں۔

2. اب اسے اوکھلی میں یا موچی پر کچل کر کچل دیں۔

3. اب پسے ہوئے کاجو کو ایک سوس پین یا برتن میں ڈالیں۔

4. اب دودھ ڈال کر ابالیں۔

5. پھر اس میں مزید دودھ ڈالیں اور اسے استعمال کریں۔

کاجو دودھ کے فوائد – Cashew Milk health benefits

1. کاجو کا دودھ نیند کو بہتر بناتا ہے۔

کاجو نیند کے لیے بہت اچھا سمجھا جاتا ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اس میں میلاٹونن کے ساتھ میگنیشیم اور زنک جیسے ضروری معدنیات ہوتے ہیں جو نیند میں بڑا کردار ادا کرتے ہیں۔ میلاٹونن ، میگنیشیم اور زنک کا مجموعہ بے خوابی کو دور کرتا ہے۔ ایسی حالت میں ، جب آپ کو نیند نہیں آتی ، تو آپ کاجو کا دودھ پینے کے بعد سو سکتے ہیں۔ اس کے علاوہ دودھ میں ٹرپٹوفن ہوتا ہے جو کہ نیند اور موڈ کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ، اس میں سیروٹونن اور میلیٹونن ہوتا ہے جو آپ کے بچے کو اچھی طرح سونے میں مدد دیتا ہے۔

cashew milk health benefits in Urdu

2. جلد کے لیے فائدہ مند۔ Beneficial for the skin

کاجو کا دودھ آپ کی جلد کے لیے بہت فائدہ مند ہے۔ کاجو کا دودھ تانبے سے بھرپور ہوتا ہے جو جلد میں پروٹین کی تشکیل میں بڑا کردار ادا کرتا ہے۔ یہ معدنی کولیجن اور ایلسٹن کی پیداوار کو منظم کرتا ہے اور جلد کی لچک بڑھانے میں مددگار ہے۔ یہ جلد میں جھریاں کم کرنے میں بھی مددگار ہے۔

3. آنتوں کی صحت کے لیے فائدہ مند۔ Beneficial for intestinal health

کاجو کا دودھ پینے کے فوائد کے بارے میں بات کرتے ہوئے ، اس میں وٹامن K ہوتا ہے جو پیٹ میں پھولنے سے روکتا ہے۔ یہ آنتوں کی صحت کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔ اس کے ساتھ ، یہ میٹابولزم کو درست رکھنے اور آنتوں کی حرکت کو تیز کرنے میں بھی مدد کرتا ہے۔

یہ بھی پڑھیں:  مزاحم نشاستے کیا ہے اور یہ کون سے کھانے میں پایا جاتا ہے؟ اس نشاستے کے صحت سے متعلق فوائد جانیں۔

4. آئرن کی کمی کو دور کرتا ہے۔ Eliminates iron deficiency

جب آپ کے جسم کو کافی آئرن نہیں ملتا ، پروٹین ہیموگلوبن پیدا کرنے سے قاصر ہوتا ہے اور جسم میں خون کی کمی ہو جاتی ہے۔ یہ خون کی کمی کا سبب بنتا ہے۔ لہذا ، کاجو کے دودھ میں لوہے کی مقدار زیادہ ہوتی ہے ، لہذا یہ جسم میں آئرن کی مناسب سطح کو برقرار رکھنے میں مدد کرتا ہے۔ کاجو کے دودھ سے لوہے کے جذب کو بڑھانے کے لیے اسے تازہ اسٹرابیری یا سنتری کے ساتھ ملایا جا سکتا ہے کیونکہ وٹامن سی لوہے کے جذب میں مدد کرتا ہے۔

5. دل کی صحت کو فروغ دیتا ہے۔ Promotes heart health

کاجو کا دودھ دل کی بیماریوں کے خطرے کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ یہ کثیر غیر سنترپت اور مونو سنترپت فیٹی ایسڈ سے بھرپور ہے۔ کاجو کے دودھ میں پوٹاشیم اور میگنیشیم بھی ہوتا ہے جو دل کی صحت کو فروغ دیتا ہے اور امراض قلب کو روک سکتا ہے۔ اس کے علاوہ ، اس میں پوٹاشیم ہوتا ہے ، جو خون کی وریدوں کو صحت مند رکھتا ہے اور خون کی گردش کو بہتر بنانے میں مدد کرتا ہے۔

اس کے علاوہ دودھ میں کاجو ملا کر پینا ، اس کا میگنیشیم ہائی بلڈ شوگر اور ہائی بلڈ پریشر دونوں کو کم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ اس طرح یہ ذیابیطس میں بھی فائدہ مند ہے۔ لہذا ، اگر آپ نے کبھی کاجو کا دودھ نہیں پیا ، تو ایک بار ضرور آزمائیں۔

Aarif Rao

Arif Rao is a Herbalist, Blogger, Writer, YouTuber, and Digital Content Creator who is helping people by solving their problems and making them physically stable.

Related Articles

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔

Back to top button
AllEscort